хочу сюди!
 

Лия

44 роки, рак, познайомиться з хлопцем у віці 40-50 років

Многие ли печали многие знания?

Многие ли печали многие знания?

Не є визнаним наукою України та навчальними процесами системи освіти в Україні обставина, що люди є нерівними за своїм Рівнем розвиненості. Не є визнаною обставина, що людина володіє своєю душею спадково. Де душа прикріплюється до тіла, вирощеного за час вагітності із біоматеріалу батька і матері дитини (сперматозоїди та яйцеклітини). Не є визнаною наукою та тими навчальними процесами обставина, що прикріплена пізніше до тіла душа перебувала в обємі посмертного збірника душ, який перебуває в існуванні в матерії іншого просторового виміру, аніж наш фізичний світ.  Не є визнаною наукою та навчальними процесами обставина, що душа має свою конструкцію і заповнення і механізмами переробки енергій і заповнена індивідуально енергіями, які стосуються понять, наприклад енергіями «совісті» чи енергіями вмінь, наприклад, вміння бути ласковим.

Тому то і є таким, що піддається сумніву, прислівя: «Многие знания – многие печали».

На самому ділі всі ситуації життя, в які попадає людина, створені із наступним обовязком накопичити в матриці душі чи механізмах оболочок душі енергії, які виділені душею в ситуації життя. Наприклад, в часи Радянського Союзу в Харківському університеті на фізико-технічному факультеті навчався «ривками» студент, назвемо його Саша. При засвоєнні матаналізу та фізики інститутського рівня від перегрузки обємами інформації при роботі ривками в нього в матриці душі, під дією енергій знань відносно високого рівня,  розблокувалася риса характеру «впертість». Він став впертий на стільки, що не міг прийняти для своєї поведінки необхідність засвоювати знання дуже малими порціями і жорстко і постійною регулярністю навчання. Тому в нього мислення сформувалося таким, що він тижнями лежав на кроваті і повторював як молитву вислів: «Я всеравно стану физиком», очікуючи часу перед здачею екзаменів під час сесії і маючи намір лише тобі працювати із навчальним матеріалом. Внаслідок цього він «зійшов із дистанції». Що є сумно.

Тобто наголошую, що знання є інформацією із вмістом в собі структурованої енергії.

Так побутова інформація - хто із ким куди – несе в собі найнижчий рівень енергії і потрібна майже на всіх Рівнях розвитку людини, як енергія необхідна для формування в душі людини механізмів астрального та ментального енерготіла душі. Така інформація потужністю своєю не розблоковує риси характеру людини, які заблоковані Вищими в матрицях душі людини. Незаконне засвоєння (тобто із неправильними емоціями та неправильним осмисленням (не логічно)) її приводить до формування астрального та ментального тіла таким, що вони не придатні для вічного існування в душі. І ці 2 енерготіла відділяють від душі після смерті людини.

Інформація технічного змісту несе в собі енергію вже більшого Рівня, аніж побутова. І також не здатна розблокувати ячейки душі, що заблоковані Звище. Але при її насиченості може руйнувати недосконало сформовані механізми ментального тіла душі. «Сходячи із ума» і переконуючи інших, наприклад,   в потребі повернуть в протилежний бік ріки Сибіру, чи інше безглуздя пропонує, як виростити нову, комуністичну породу людей від схрещування обізяни орангутанга із радянською комсомолкою. Як це відбувалося в історії Радянського Союзу.

Інформація юридичного змісту має в собі більшу енергію, порівнюючи із попередніми. Людина, яка не підготовила себе минулим засвоєнням моральний норм та специфік правозастосування законів, наприклад законів України, - отримує моральну травму при вимушеності сприймати інформацію юридичного змісту. Ця травма полягає в руйнування в ментальній оболонці душі механізмів логічного мислення. Що раніше формувалися під час розгадування загадок, осмислення примовок, обдумування казок, роботи із літературними текстами дитячих розповідей.
            Саме по цій причині в людському суспільстві була створена суспільна течія  «адвокатура» та працюють спеціально підготовлені люди – адвокати. Людина, яка не отримала юридичної освіти, не може осмислити, які норми закону мали бути застосовані в конкретній ситуації її перебування. Не може осмислити які закони і в якому виді були порушені іншим (іншими) при спілкуванні із нею. Хоча душею (астральним тілом) відчуває неправильність поведінки.

Інформація космічного змісту (езотерична, релігійна) має найвищу енергетику, найвищу потужність. І вже невидимо для людини здатна розблокувати в ній ячейки матриці душі із негативними рисами характеру, такими, наприклад, як чваньковитість, зарозумілість, жадібність, ненависть чи інші. Які є в схованому виді практично в кожної людини не самого низького Рівня по 100 Рівневій шкалі людства. Коли Вищі готують душу людини до втілення в людське тіло вони проводять блокування деяких рис характеру, щоб ці риси характеру не заважали людині виконати її програму життя. Саме по цій причині зявляються сварки у сімї, розвал сімї, якщо один із членів сімї прикладає зусилля до вивчення Новітнього духовного вчення, яке принесли людству Автори Л.О.Секлітова та Л.Л.Стрельнікова. Чи людина прикладає зусилля для вивчення більш давнього Учення, яке викладено в Біблії чи Корані.

Крім того насиченість людини інформацією-енергією цих учень здатне визивати і в співрозмовників емоції відторження, розумове запаморочення, відкривання заблокованих негативних ячеєк душі співрозмовника. Саме під таким кутом має осмислюватися давня приказка «Многие знания – многие печали».

Щоб уникнути такого явища потрібно ділитися із іншим, із іншими про прочитане чи почуте, звертаючи увагу, що таке може бути і може впливати на читача та на інших із можливим розпадом сімї при появі рис характеру, які були схованими до пори.

Так що великі Вищі знання дійсно можуть бути великими печалями для носія цих знань та його оточення при помилках поведінки і нерозумному застосуванню. І стати наслідком великих знань.

Більш досконало, точніше і повніше тема розкрита в книзі «Откуда приходит истинное Знание. Предсказание будущого и контакты с Высшими силами» Авторів Л.О.Секлітової та Л.Л.Стрельнікової.

 

0

Коментарі

131.01.21, 15:08

Контакты с высшими силами - это важно!

    231.01.21, 15:19Відповідь на 1 від Taly

    Контакты с высшими силами - это важно!Умно сказано. І головне - своєчасно.

      331.01.21, 15:26Відповідь на 2 від pravoohorona

      Контакты с высшими силами - это важно!Умно сказано. І головне - своєчасно.а то!

        431.01.21, 16:21

        Кожна людина народжується ДЛЯ певної місії в даному суспільстві і має необхідні для виконання запрограмованої місії розумові і фізичні задатки. При вихованні дитини потрібно виявляти і розвивати природні задатки, а не шикувати всіх під одну гребінку як це робилося при совку, та і сьогодні робиться бо зі школи того СОВКА так і не викорінели не дивлячись на всі "реформи" що їх бездумно і безумно виконуть наші міносвітяни. Коли б у 1991 році це зрозуміли то будівництво Держави Україна розпочали б іменно з цих кроків. На сьогодні серед педагогів близько 40%, а можливо навіть і більше, ворогів своєї держави. Потрібно надати ПРАВО учням(а не їх батькам) школи 2-гого ступеня обирати собі педагогів і навчальні предмети. Не всім бути математиками!

          531.01.21, 17:01Відповідь на 4 від Nikolka

          Цікава думка. Якими етапами технологічно її можна реалізувати учням із рівнем освіти початку ІІ ступеня? Мислителям ще треба напрацювати шаблони мислення для практичної реалізації Права учнів на освіту (Стаття 2 Протокола №1 до Конвенції тпро захист прав людини і основоположних свобод), в тому числі і проживанням поза сім'єю, враховуючи економію держави на оплаті праці педагогів.

            631.01.21, 17:23

            таки сепар, если камы трёшь

              731.01.21, 17:39Відповідь на 4 від Nikolka

              Кожна людина народжується ДЛЯ певної місії в даному суспільстві і має необхідні для виконання запрограмованої місії розумові і фізичні задатки.Какая интересная мысль! Сразу почему-то вспомнился Богдан Сташинский. Необычная выпала ему миссия...

                831.01.21, 17:43Відповідь на 4 від Nikolka

                На сьогодні серед педагогів близько 40%, а можливо навіть і більше, ворогів своєї держави.Все логично. Судя по зарплатам, держава - враг педагогов, поэтому и педагогам дружить со своим врагом как-то не с руки.

                  931.01.21, 17:44Відповідь на 4 від Nikolka

                  Потрібно надати ПРАВО учням(а не їх батькам) школи 2-гого ступеня обирати собі педагогів і навчальні предмети. Не всім бути математиками!Они выберут Зеленского.

                    1031.01.21, 17:50Відповідь на 6 від Эйч

                    таки сепар, если камы трёшьБрате, поважаючи Рівень твій осмислення поняття "сепар" скажу, що подонки не мають Батьківщини. Подонок расійський такий же самий як подонок-сепар проросійський і такий же самий як несепар-український. Бо я "тру камы" в моєму середовищі існування, яке я не хочу віддавити для подонко-подібної діяльності людей, які знищуюють спокій мій і в суспільстві.

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна