завтра буде рік, ....
- 19.10.19, 20:47
.
. багато хто з вас любив хімію?
отож! а в нас не було ні в кого трійки! \при пятибальній системі\, бо всі знали і могли. і да-кабінет хімії був по справжньому упакований, і була в нас справжня лаборантка на підхваті у вчительки. і, не знаю як, але вона завжди зверталася саме до того, хто *щось недолив, або перелив*
- "краще почни спочатку, бо до кінця учбового року-ще довго, а з піджачка ти ще не виріс, щоб новий купувати, та й без штанів не зручно буде додому йти". ні, звичайно, досліди не були аж занадто критичні, але настрій в класі вона вміла підтримувати, і, заслужено, її уроки ніхто з наших ніколи не прогулював.
. це єдина вчителька, якій учні могли сміливо сказати свою думку і вчителька вступала в діалог, не боячись бути не правою.\так був такий прикол, що вона, скоріш за все-обмовилась, а наш вундеркінд відразу й підловив, але все закінчилося мир-дружба-жвачка\. самим яскравим був день знайомства класу з нею - нас чоловік шість було з попередньої школи і ми її знали,а інші-ні. і от вже хвилин 5, *як іде урок*, а вчительки-немає. і тут відкриваються двері і заходить 120кг живої ваги. і такий зойк з двох різних місць -
О-О-О-О-О-О !!!!! а вона - "разве я так уж похожа на О ?"
і-всьо! "Ваня, я ваша навеки"(с)
теж практично весь клас був закоханий в неї, як у вчительку. і тільки в неї було правило-не вивчив-скажи відразу. т.є. урок починався з фрази- "кто сегодня не сможет отвечать? ". і, якщо хтось не підняв руку і був потім спійманий на незнанні предмету, - *двійка* дооовго тіліпалася у журналі.пару місяців почитала О нам фізику і на якомусь з уроків оголосила, що з наступного уроку-в нас інший вчитель, - теж хороший(с). кабінет фізики,як і хімічний, був укомплектований всілякими прибамбасами, що допомагали діткам освоїти ази фізики, і це був-її кабінет. а інший фізик, якого вона нам представила в якості свого наступника, мав читати в нашому класному кабінеті, кабінеті укрмовниці, що дещо... засмучувало. засмучувало рівно до тієї хвилини, коли відчинилися двері і в клас впорхнув ...Нік-Нік
обожнюваний половиною класу вихователь Николай Николаевич з піонертабору на Арабатці, де більшість нас тусила кілька років підряд літом по зміні\дві
. НіК-Нік - це такий клубок енергії і позитивної енергетики, монстр справедливості і просто афігєнно кльовий дядько, що коли ми його побачили - наше багатократне УРрррААА!!! примусило трьох учілок з сусідніх класів зазирнути в наші двері, щоб дізнатися, що тут трапилось
. дядько-вчитель був невисокого зросту, і, чомусь, завжди в піджачку на розмір більшому. всі *лагєрніки* знали і його дружину -вони завжди брали загін на пару . і завжди виділялися серед всього складу вихователів-вожатих як *штепсель і тарапунька*, бо дружина була на пару голів вища за нього. Нік-Нік читав нам предмет десь з півроку, а потім...поїхав, разом з дружиною, *піднімати цілину освіти* ... не пам*ятаю у яку країну. в ті роки багато наших спеціалістів допомагали різним країнам в різних галузях, найбільш озвучений-Афганістан. і повернулися ми до фізички О, з нею і закінчили курс освіти.
, що клас зібрався-толерантний, і ніхто ні над ким не кпинив, хоча було таке враження, що вчителька саме цього і прагнула, щоб потім проводити розборки і *вимагати подарунки у винних*. в старій школі у нас було все чинно-благородно в плані відношення до вчителів-букет на 8березня і на день народження. ну,мооооже +коробка цукерок. а тут-опа! день вчителя - купітє мнє кулончік! опа-день народження-купітє мнє цепочку. опа! 8 березня-купітє мнє кавьор...на випуск наш-телевізор купували.... ну, т.є. - рідко в ті часи були аж такі *вимоги* і для більшої половини класу-це був шок. але третина однокласників жила з цією учілкою з 4 класу і для них це було норм явищем.(с) Журналіст Уба Батлер обдурив увесь світ, бо видав свій захаращений двір за фешенебельне місце та зробив його номером один серед - 18 тисяч ресторанів британської столиці.
Чому ми віримо соцмережам більше, ніж здоровому глузду?



ну, вот так, ожидаемо
(с)Інформація щодо забруднення верхів'я річки Рось.
Державним підприємством «Науковий центр превентивної токсикології, харчової та хімічної безпеки імені академіка Л.І. Медведя Міністерства охорони здоров’я України» проведено аналіз проб води із р. Рось у місцях питного водозабору м. Біла Церква.
Лабораторні дослідження виконувалися методом газової хроматографії за 131 показником, з них – 13 відносяться до категорії пріоритетних згідно Водної Рамкової Директиви ЄС 2000/60/ЄС.
Перевищень нормативних концентрацій, встановлених ДСТУ 4808:2007 «Джерела централізованого питного водопостачання», та екологічних нормативів якості не виявлено.
Рішенням Комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій м. Біла Церква вирішено з 20 години 10 червня відновити роботу насосно-фільтрувальної станції м. Біла Церква.