хочу сюди!
 

ГАЛИНА

59 років, терези, познайомиться з хлопцем у віці 60-70 років

Одна з найжахливіших аварій у історії Ф1

Випадково натрапив на це. І, не дивлячись на те, що уважно спостерігаю за формулою від початку трансляцій перегонів у 90 році, про цей жахливий випадок нічого не чув.

Гран-прі ЮАР 1977 року. На узбіччі зупинився Ренцо Цорци, чий Shadow спочатку задимив, а потім і спалахнув. На допомогу до нього кинулися два маршали з вогнегасниками. Ось тільки один з них - 19-річний Фредерік Йенсен ван Вурен - виявився під колесами іншої машини Shadow.
Машина Тома Прайса, що вилетіла із-за пагорба, своїм антикрилом буквально розрубала маршала. При цьому вогнегасник виявився на рівні шолома пілота. Удар виявився смертельним, і некерована машина проковзнула уздовж відбійника, а потім на повному ходу врізався в Ligier Жака Лаффита.

Коли побачив маршала, що просто перебігав трасу, був просто шокований. Уявити собі таке у сьогоднішній формулі просто неможливо (і слава Богу). Але це наслідок довготривалої боротьби за безпеку у перегонах, про що існує просто супер цікавий документальний фільм "1". Кому цікаво - ось, будь ласка . Це з моєї власної хмари, якість 720р, розмір 3,7 Гб. Тисніть, качайте та насолоджуйтесь. 

А ось власне й відео. Нервово слабким не дивитися, це справді жахливо...


12

Коментарі

122.07.14, 14:51

отчаянные ребята

    222.07.14, 14:54Відповідь на 1 від Вискарион

    отчаянные ребятаТут риск не оправдан. И маршал, и гонщик погибли по глупости.

      322.07.14, 15:02

      Позитивненько

        422.07.14, 15:11Відповідь на 2 від Танк_

        отчаянные ребятаТут риск не оправдан. И маршал, и гонщик погибли по глупости.А у альпиниста, висящего на дюбеле над километровой пропастью оправдан? Канатоходцы, воздушные акробаты, экстремальные дайверы, покорители новых земель, парашютисты и многие другие экстремалы.... Насколько им гарантирована безопасность? Но это их не останавливает.

          522.07.14, 15:25

          если все безопасно? а где риск? где адреналин?

            622.07.14, 15:50Відповідь на 4 від Вискарион

            отчаянные ребятаТут риск не оправдан. И маршал, и гонщик погибли по глупости.А у альпиниста, висящего на дюбеле над километровой пропастью оправдан? Канатоходцы, воздушные акробаты, экстремальные дайверы, покорители новых земель, парашютисты и многие другие экстремалы.... Насколько им гарантирована безопасность? Но это их не останавливает.Т.е. ты считаешь, что перебегать трассу перед пелотоном это нормально?
            Все хорошо в меру. И если сейчас ФИА проводит перед началом сезона краш-тесты с весма суровыми требованиями то это правильно нмд. И широкие зоны безопасности и тепе. При этом риск, и сильный, остается. Но он должен быть сведен к минимуму.
            Посмотри фильм, не пожалеешь если хотя бы слегка гонки нравятся. Там про это очень четко расписано.

              722.07.14, 15:50Відповідь на 5 від биглязь

              кам 6

                822.07.14, 15:51Відповідь на 3 від DimedrolЫЧ

                ПозитивненькоТы того, в адеквате? Или димедрола переел?

                  922.07.14, 16:31Відповідь на 8 від Танк_

                  он кацап, чему удивляешься?

                    1022.07.14, 16:56

                    жесть... ну как же так можно трассу перебегать??? м-даааа, совсем херовато с безопасностью было в те времена.
                    на последнем уик-енде Хэм здорово 17 позиций отыграл, но с Боттасом даже не смог завязать борьбы, а так хотелось. зато Риккардо с Алонсо красиво повозились)

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      4
                      попередня
                      наступна