У США на поїздах мало хто їздить, там навіть залізниця слабко електрифікована. Нещодавно місцевий перевізник-монополіст Amtrak ледь спромігся відкрити першу (!!!) швидкісну трасу Бостон — Вашингтон на 750 км. Швидкість — до 240 км/год, але середня — як наш Інтерсіті+ Київ—Харків. Іще між Х'юстоном і Далласом ніби японці збудують свій Shinkansen. А так — усьо, люди переважно літають літаками або машинами/автобусами (але то дуже довго). Не знаю, яка в них ціна на внутрішні рейси типу Чикаго—Х'юстон, але підозрюю, що невелика.
А в нас блін зарплати в авіакомпаніях, підозрюю, менші за американські, зате квитки чомусь дорогі.
У США на поїздах мало хто їздить, там навіть залізниця слабко електрифікована. Нещодавно місцевий перевізник-монополіст Amtrak ледь спромігся відкрити першу (!!!) швидкісну трасу Бостон — Вашингтон на 750 км. Швидкість — до 240 км/год, але середня — як наш Інтерсіті+ Київ—Харків. Іще між Х'юстоном і Далласом ніби японці збудують свій Shinkansen. А так — усьо, люди переважно літають літаками або машинами/автобусами (але то дуже довго). Не знаю, яка в них ціна на внутрішні рейси типу Чикаго—Х'юстон, але підозрюю, що невелика.
А в нас блін зарплати в авіакомпаніях, підозрюю, менші за американські, зате квитки чомусь дорогі.Дивлячись у кого. МАУ літа на боінгах, пілоти інгліш знають, так шо ХЗ
Коментарі
Гість: сонный
112.06.19, 15:40
Аристократ бля
Nech sa paci
213.06.19, 13:39
У США на поїздах мало хто їздить, там навіть залізниця слабко електрифікована. Нещодавно місцевий перевізник-монополіст Amtrak ледь спромігся відкрити першу (!!!) швидкісну трасу Бостон — Вашингтон на 750 км. Швидкість — до 240 км/год, але середня — як наш Інтерсіті+ Київ—Харків. Іще між Х'юстоном і Далласом ніби японці збудують свій Shinkansen. А так — усьо, люди переважно літають літаками або машинами/автобусами (але то дуже довго). Не знаю, яка в них ціна на внутрішні рейси типу Чикаго—Х'юстон, але підозрюю, що невелика.
А в нас блін зарплати в авіакомпаніях, підозрюю, менші за американські, зате квитки чомусь дорогі.
Nech sa paci
313.06.19, 13:44
У нас звикли мати на схемах і монополіях рентабельність овер 50, а на Заході раді й 10-15.
Дождь!
413.06.19, 14:02Відповідь на 2 від Nech sa paci
Дивлячись у кого. МАУ літа на боінгах, пілоти інгліш знають, так шо ХЗ