ЧіпТюнінг дизельних автомобілів групи VW

1. Для чіптюнінгу автомобілів групи VW потрібно...
1. Ноутбук.
2. кабель MPPS
заінсталювати програму і драйвер з диску.
3. кабель для проведення діагностики VAGcom щоб стерти помилки.


1. Отже для того щоб зчитати прошивку потрібно заінсталювати програму MPPS, що йде в комплекті до кабелю.
2. якщо у вас Windows 7 запуск проводити тільки в режимі адміністратора 
Тут є відео з описом процесу на англ. мові.
Для зчитування прошивки потрібно витягнути запобіжник панелі (наприклад для VW Skoda 1.9 tdi запобіжник 11 
Далі перевіряємо чи є звязок з блоком (ЕБУ)
Вибираємо марку автомобіля та тип блоку... наприклад EDC 15 -Kline та Skoda Octavia
Тиснемо кнопку ECU id та чекаємо відповіді від блока. якщо відповідь отримана можна зчитувати прошивку.
Для зчитування прошивки тиснемо READ. перед кожною операцією включаємо запалювання.
Зчитавши прошивку її потрібно відредагувати. Для цього можна звернутися до спеціаліста а можна самому.
Для цього раджу вивчити відповідну літературу в інтернеті: 
наприклад цей сайт.
https://sites.google.com/site/vagecumap/home

Для редагування дизельних прошивок можна використовувати програму
VAG EDC Suite
або 
WinOLS.
відреаговану прошивку заливаємо аналогічним шляхом, тільки не забуваємо про те що треба вийняти запобіжник приборної панелі.
при операції запису раджу не виходити з машини, і перед записом перевірити стан акумулятора. Він має бути зарядженим. Адже при будь-якому втраченні зєднування можна вбити блок. Вибираємо Write.

Після заливання прошивки потрібно видалити всі помилки втрати звязку з блоком VAGCOM  програмою Вася Діагност.
Вдалого чіпування.


Переобладнання на пасажира.

  • 24.04.11, 23:59
Цікавить процедура переобладнання авто Сітроен Берлінго на пасажира. Скільки це винесе, наприклад:
1. Обезшумлення салону
2. Обшивка
3. Встановлення вікон
4. Установка заднього ряду сидінь.
Чи потрібно змінювати документи з Фургона малотонажного, якщо є категорія С.

ОГОЛОШЕННЯ з моїм номером телефону!!!

  • 29.11.10, 16:40

На мій номер телефону, на http://auto.ria.ua другий день підряд подають оголошення. Оголошення стосується продажу автомобіля мерседеса Е класу 1995 року за смішну ціну 8200. Оголошень вже було два, вони були видалені після спілкування з менеджером сайту.мій телефон розривається, з питанням "Який мотор" hypnosis  На прохання видати IP-адрес зловмисника порадили написати заяву в міліції. Отже в таких випадках нема ніяких протидій... хто стикався з тим, підкажіть, що робити?

 

Медична довідка водія, техогляд у Львові

  • 08.07.10, 14:20

Сьогодні, у Львові, настоявся в чергах, щоб подати документи на сертифікати. Стояв на Коциловського 30 , щоб отримати сертифікат з психіатричного диспансеру, Прийшов на 7.50, думав людей не буде, а був 79м:(. Заплатив 36 грн. в касу. Послухав психіатра, де працюєте ітд..... Завтра отримаю сертифікат.    

Потім поїхав на Лепкого 8 в наркологічний диспансер. Тут все було швидко: Реєстратура, кабінет №2 нарколог, каса, Аналіз крові, записатися що ти був на відеолекції. Витрати 43 грн. сертифікат, 17 грн. -Медична підготовка водіїв.час: 1 год.

1. отримання сертифікатів на наступний день.

2. Проходження комісії медичного огляду.

3. Діагностика авто на СТО.

3. Огляд в ДАЇ.

І це я мушу відпрошуватися з роботи, щоб це все зробити, бо вирішив проходити все офіційно..:).Ніде в світі такого нема, як в нас, а наш народ таке терпить. :(. Питання для тих хто у Львові робив медичну довідку.Де найменше людей, в якій комісії?Знаю, що комісії є:1. на Чорновола;2. в Залізничній лікарні, Огієнка 83. в Лікарні УМВС на Замарстинівській 233.

09.07, пройшов  медогляд в залізничній лікарні

порядок дій такий:

1. Лікар координатор (102 кабінет)

2. Пройти лікарів: ЛОР, окуліст, хірург, невропатолог.  Електрокардіограма здати аналізи, приходити бажано зранку, бо аналізи приймають тільки зранку.

В мене були пробуксовки з ЕКГ. пульс був 112, бо був забіганим, але на наступний день був ше на огляді в кардіолога, сказав, що все ок, і написав в картці огляду протипоказань не має. Перед екг, краще поміряти пульс і трошки відпочити, збережете час і нерви.

 Лікар координатор загубила моє фото:(.добре що в мене із собою було ще одне.

Вартість:58 грн

3. Після того як пройшов всіх лікарів слід знов йти у 102 кабінет отримувати довідку. там поміряють тиск.

час: 3 години в пятницю. та 1 година сьогодні без доїзду.

Нині був на СТО БОШ.

Діагностика 100 грн. Ручнік погано тримав. за підтяжку заплатив 25 грн.

 17.07.10. Поїхав на Городоцьку В ДАЇ, біля приміського вокзалу. Оплатив такі квитанції як:

Техталон 80 грн.

Послуги ТО (56 грн.)

Податок з власників транспортних засобів 130 грн.

10 грн. комісія банку.

на 10 грн. накупив лікарств для поновлення аптечки, бо знав що будуть провіряти.

Оскільки моя цивілка закінчується 29.07.10, ДАЇшник пропонував застрахуватися в нього в ПЗУ, але я відмовився, оскільки в моїй страховій маю знижку плюс є додаткові послуги.

В результаті потрачено 9 год на медичну довідку з отриманням сертифікатів, 1 годину з доїздом на СТО, 1.5 год в ДАЇ.

та витрачено 530 грн., не враховуючи витрачений бензин на доїзд до всіх пунктів, та ліки в аптечці, бо вважаю, що вони повинні бути,підтяжку ручніка теж не враховую, бо це несправність.

Коли вже закінчиться ця СОВДЕПІЯ і техогляд будемо проходити на СТО.

Оператор Лайф обнаглів

  • 29.06.10, 16:23
Поповнив я в обід свій телефон лайф через банкомат Авалю. Гроші за пів дня так і не прийшли:(. ПОдзвонив на службу підтримки на номер, що є на чеку. Вони мені сказали, що гроші пішли, розбирайтеся з представниками компанії Астеліт (Лайф). До оператора дозвонитися не реально в меню нема такого меню. Короче не користуйтеся цим оператором.

Чіп-тюнінг Деу Сенс

Чіп тютінг -- це зміна програми електроного блоку управління (ЕБУ) двигуном, яке передбачає покращення ефективності режиму роботу двигуна (більша потужність, динаміка, плавність ходу, розхід). Зміна програми передбачає зміну калібровки режимів. Розглянемо процес заміни прошивки ЕБУ для Сенса. Для роботи нам потрібно мати (компютер з робочим компортом, КлайнАдаптер, програму Combiloader).

А- земля

С- Дозвіл на запис

G- +12В

М – К лінія

Клайн Адаптер можна купити ось тут http://www.masterkit.ru/main/set.php?num=634 Cкладати його має людина яка добре розбирається в радіотехніці.Для Підключення компютера до діагностичної колодки слід підключити адаптер в компорт компютера, а виходи клінії і масу слід включити в діагностичну колодку в два нижні виходи колодки. Лівий нижній М -це Клінія, А правий нижній це маса. Для прошвики слід подати 12в на контакт "С" діагностичної колодки. 12 в можна взяти з контакту "G".(див. рисунок вище). У випадку відсутності з'єднання компьютера з ЕБУ, означає шо або не дійшла напруга на контакт C, або не йде живлення на ЕБУ в режимі програмування. Тоді слід замкнути головне реле зліва під капотом, якшо стояти лицем до капоту, знаходиться в коробочці.  На форумах пишуть що в декого і виходить без замикання, але в мене особисто вийшло тільки після замикання контактів Реле,що знаходиться справа біля реле контролю заряду. Замикати слід 30 і 87 контакти (контактну групу реле).Потім коли все підєднано запускаємо комбілоудер і при кожній операції зчитуванні, запису ЕБУ слід включатиа -вимикати запалювання ключом. Прошивку можна скачати з сайту chipsoft.ru Combiloader На новій прошивці в машині хід плавніший, нема ривків, більша тяга на низах.