При уважному перегляді біблійного тексту, стає
зрозумілим, що “ближнім” є тільки сповідник жидівської релігії. До речі,
ні Ісус, ні його мати Маріам (Марія) не були атеїстами, а сповідували
той же жорстокий і страшний юдаїзм: не даремно ж мати понесла (за
давньою жидівською релігійною традицією) маленького Ісусика ОБРІЗАТИ в
жидівську синагогу до жидівських рабинів (Луки, 2: 21, 22-24) і ніякий
ангел не зійшов з хмари з “вогненним мечем” і, не зупинив рабина, який
різаком обрізав “тіло господнє”. Чи не означає це, що тепер усі
християни повинні обрізати своїх маленьких немовлят-хлопчиків за
прикладом свого “бога” Ісуса Христоса. Вшановуючи цю подію, усі
християни кожного року 14 січня бездумно продовжують відзначати
“Обрізання Господнє” хоча в християнському “Вертепі” про це намагаються
не згадувати. Зате шестикутна зірка все частіше з’являється в
колядницьких гуртах...
Коли Ісус почав проповідувати, то молився лише до Бога Ізраїлю. Та й на горі, коли учні спали, він
розмовляв з жидівськими пророком Іллею і жидівським вождем Мойсеєм
(Марка, 9: 2, 4). Усі євангелії свідчать, що Ісус проповідував тільки в
Ізраїлі і, тільки в жидівських синагогах (Матвія, 4: 23; 13: 54, Марка,
1: 21; 1:39; Івана, 6: 59); жодного разу не зайшов ні у грецький, ні в
римський, ні в який інший храм. І, навіть, усе сказане жидівськими
рабинами вважав правильним і безпомилковим:
“Тоді промовив Ісус до народу (Ізраїлю) й до учнів Своїх: “На місці Мойсеєвім усілися
книжники і фарисеї (тобто рабини). Тож, усе, що вони скажуть вам, –
виконуйте!..” (Матвія, 23, 1-3).
В дорослому віці Ісус проповідував той же юдейський релігійний шовінізм, який до нього
проповідували усі юдейські пророки і рабини. Про це переконливо свідчать
навіть євангелісти:
“А один із книжників спитав Його (Ісуса): “Котра заповідь
ПЕРША З УСІХ ?” Ісус відповів: “Перша: Слухай, Ізраїлю: наш Госполь Бог – Бог єдиний! ”
і: “Люби Господа, Бога свого, усім серцем своїм, і всією душею, і всім
своїм розумом, і з цілої сили своєї” (Марка, 12: 28-30) “І дивувались
юдеї: “Як Він знає Писання (Тору), не вчившись?” (Івана,7: 15).
Чи ж не цей канон в юдейській релігії вважається найголовнішим? Напис з
цими словами віруючі юдеї в Ізраїлі щодня виймають із своїх скриньок,
які містяться біля вхідних дверей, і перечитують перед тим, як увійти до
свого помешкання. Ці слова можна легко знайти і в юдейській Торі, і в
Старому заповіті християн:
“Слухай Ізраїлю: Господь, Бог наш –
Господь Один. І люби Господа, Бога твого, усім серцем своїм, і всією
душею, і всією силою своєю! і ПИЛЬНО НАВЧИШ ЦЬОГО СИНІВ СВОЇХ!” (5М. 6:
4-7).
Про те, що Ісус сам сповідував релігію юдейського
зверхництва по відношенню до інших нежидівських народів, можна знайти
чимало доказів у євангеліях. Це ж він наказував у Ізраїлі своїм 12-ти
учням-жидам: “На путь до язичників не ходіть,.. але йдіть радніш до
овечок загинулих ДОМУ ІЗРАЇЛЕВОГО. А, ходячи, проповідуйте, що
наблизилося Царство Небесне (Небесний Єрусалим)” (Матвія, 10: 5-7) або
“місто святе – Новий Єрусалим, що сходив із неба від Бога... Мур воно
мало великий, мало 12 брам, а на брамах 12 анголів... та імена написані
12-ти племен синів Ізраїлю” (Богосл. 21: 2, 12), “а вони царюватимуть
вічні віки” (Богосл. 22: 5).
Коли після оздоровчого сеансу жиди-каліки, хронічні епілептики і дебіли “славили Бога Ізраїлевого”
(Матвія, 15: 31), то Ісус, почувши це, не кидався їм доводити, що треба
славити “бога всіх народів”, а не бога Ізраїлю... Він добре знав, якому
народу покровительствує його “отець”...
Ні бог євреїв – Яхве,ні “бог” християн – Ісус жодного разу не зробили найменшої доброї
справи для інших неєврейських народів. Винятком є лише один випадок,
який стався з Ісусом: неюдейці він допоміг лише тоді, коли вона визнала
зверхництво жидів над усіма іншими народами:
“І ось одна хананеянка (грекиня – Марка, 7: 26) заголосила до Ісуса: “Змилуйся наді
мною, Господи, сину Давидів,– демон тяжко дочку мою мучить!” А Він їй не
сказав ані слова. Тоді учні благали Його... А він відповів: “Я посланий
тільки до овечок загинулих ДОМУ ІЗРАЇЛЕВОГО. Не годиться брати хліб у
дітей і кидати щенятам!” Вона ж відказала: “Господи! Але і щенята їдять
ті кришки, що падають зі столу їхніх панів. “І сказав їй Ісус: “О,
жінко, ТВОЯ ВІРА ВЕЛИКА!” І тієї ж години дочка її видужала.” (Матвія,
15: 21-28; Марка,7: 24-29).
Яким це треба бути задуреним, щоб не зрозуміти з цього повідомлення, що Ісус повівся з іноземкою як
юдейський нацист-зверхник, як “достойний син свого народу”?..
І даремно ідеологи християнства намагаються змалювати Ісуса, “сина
Давидового”, добрим, ніжним, люблячим і милосердним. Ось відомий вислів з
його нагорної проповіді: “Горе вам, як усі люди про вас говоритимуть
добре!” (Луки, 6: 26). І, коли до Ісуса звернувся один юдей: “Учителю
(рабине) Добрий!”, Ісус же йому відказав: “Чого звеш мене добрим?”
(Матвія, 19: 16-17). Для прикладу, можна нагадати випадок, коли
“скромний” Ісус по-хуліганськи перевертав у жидівській синагозі прилавки
з крамом (Матвія, 21: 12; Івана, 2: 13-16). Дивно, що євангелії не
переказують про реакцію жидів-торгашів на цей вчинок. Спробуйте для
прикладу повторити подвиг Ісуса: поверніть в церкві прилавок з
хрестиками та іконами...
Майже ніхто не звертає увагу на цікавий вислів євангелії від Івана, в якому викрито націю, що поширює
Біблії серед інших народів світу (гоїв) і, яка сьогодні активно
проповідує Ієшуа-Ісуса, а через нього і свої шовіністичні ідеї: “І
поголоска велика про Ісуса в народі була. Одні говорили: “Він добрий”, а
інші казали: “Ні,– Він зводить з дороги народ”. Та відкрито про Нього
ніхто не казав,– бо боялись ЮДЕЇВ” (Івана, 7: 12-13)
Але прийшов час відкрито поговорити про дії та “науку” цього юдейського
нациста – “царя юдейського” (Луки, 23: 3). Уважний детальний аналіз усіх
чотирьох євангелій: від Матвія, від Марка, від Луки і від Івана дає
повне право розвіяти міф про “вселюблячого” бога Ісуса. Надзвичайна
жорстокість, егоїстичність і мстивість Ісуса проглядається вже в
дрібницях. Ось, як про це пише євангеліст:
“...Коли Ісус з учнями вийшов з Віфанії, Він ЗГОЛОДНІВ. (Це деколи траплялося з тим, хто
за старими євангельськими легендами неодноразово годував багатотисячні
натовпи хворих юдеїв не сходячи з місця і, навіть, не затрачаючи
найменших зусиль). І побачивши здалека фігове дерево, вкрите листям, Він
підійшов, чи не знайде на ньому чого. І прийшовши до нього, не знайшов
нічого, крім листя самого, – бо не пора на фіги була. І промовив Ісус до
нього: “Щоб більше ніхто твого плоду не з’їв аж повіки!” А Його учні
все те чули. (...) А, проходячи вранці, побачили фігове дерево, УСОХЛЕ
від кореня. І, згадавши, Петро говорить Ісусу:
“Учителю,
глянь – фігове дерево, що Ти прокляв, УСОХЛО!” Ісус відповів: “Майте
віру Божу!..” (Марка, 11: 12-22; Матвія, 21: 18-22).
Це, до речі, найабсурдніше місце в усьому Новому заповіті: християнський “бог” в
людській подобі не зміг визначити, яка пора року на дворі. І це той,
кому християни вперто приписують творення всього сущого, укладу на Землі
й у Всесвіті: хотів зірвати фіги в ту пору року, коли “не пора на
фіги була” і надурився. Але він достойно виправив помилку, – як “бог”,
наділений могутньою неземною силою: він прокляв дерево, яке жило за
законами, встановленими Богом так, що воно навіки всохло... Воістину
влучно зауважив Павло: “Страшна річ – упасти в руки Бога Живого”
(Євреям, 10: 31).
І сказав “люблячий бог” Ісус учням своїм:
“Не думайте, що Я прийшов, щоб мир на землю принести,– Я не мир принести
прийшов, а МЕЧА! Я ж прийшов ПОРІЗНИТИ (посварити) сина з батьком,
дочку з матір’ю, невістку із свекрухою. (...) Бо Хто більше, як Мене,
любить батька чи матір, той Мене недостойний. І, хто більше, як Мене
любить сина чи дочку, той Мене недостойний! (Матвія, 10: 34-37);
“Чи ви думаєте, що Я прийшов мир дати на землю? Ні, кажу вам, але
ПОДІЛЕННЯ! Я прийшов ВОГОНЬ КИНУТИ НА ЗЕМЛЮ, – Я прагну, щоб він уже
запалав!” (Луки, 12: 51,49).
Два юдейських “бога”: один затоплював Землю водою, а другий – бажав її спалити.
“Кто не с нами, тот против нас!” – проголошували більшовики-комуністи,
катуючи, ув’язнюючи і розстрілюючи мільйони людей лише протягом 70-ти
років необмеженого панування. Але, вони не були оригінальними: вони цей
однозначний вислів запозичили з “науки” Ісуса:
“ХТО НЕ ЗІ МНОЮ, ТОЙ ПРОТИ МЕНЕ!” (Матвія, 12: 30). Можна лише здогадуватися,
скільки мільйонів люду знищили християни протягом майже двох тисяч
років, поширюючи християнство в світі “вогнем і мечем”...
З’являються все нові й нові томи, в яких перераховуються усі злочини
комуністичного “червоного” терору і німецького нацизму, але й досі ніхто
не наважується зібрати до купи усі злочини юдаїзму і християнства
зокрема... Якщо ж зібрати до купи пролиту кров тих людей, які були
жорстоко знищені в часи насильного насадження злочинної, безмежної і
дикої ДИКТАТУРИ ЮДЕЙСЬКОГО ХРИСТИЯНСТВА, то кількість цієї крові може
перевершити місткість будь-якого моря. А методів нищення людей,
вистачало і в обох “Заповітах”.
Звичайно, в Новому заповіті, зокрема в євангеліях, марно шукати відвертих вказівок, як винищувати
нехристиянські народи, але в євангеліях можна знайти чимало “порад”, як
розправлятися з вільнодумцями, “невірними”: топити з каменем на шиї,
виколювати очі, відрубувати руки чи ноги. Інші методи покарання подані
натяком у притчах. А, коли християнам-завойовникам треба було
розправитися з тим чи іншим народом, країною, державою або містом, то
вони завжди вправно послуговувалися наказами Старого заповіту, – ніхто ж
його не відміняв. Та й сам Ісус твердив: “Легше небо і земля
проминеться, аніж одна риса із Закону (Старого Заповіту) загине” (Луки,
16: 16-17)...
СПОСОБИ ПОКАРАННЯ В БІБЛІЇ
СТАРИЙ ЗАПОВІТ
(заповіді Єгови-Саваофа)
1. Відрубування руки.
“Коли чоловіки будуть сваритися один з
одним, І підійде жінка одного (з них), щоб оберегти свого чоловіка від
руки того, що б’є його, і схопить за сором його, то ВІДРУБАЄШ РУКУ ЇЇ , – нехай не змилосердиться око твоє.” (5М. 25: 11-12)
2. Побиття сорока ударами.
“Якщо вартий биття несправедливий, то покладе його суддя... сорока ударами буде бити його, не більше” (5М. 25,2-3).
3. Повішання на дереві.
“А, коли на кому гріх смертного присуду, і БУДЕ ВІН УБИТИЙ, і ти повісиш його на дереві, то труп його не буде ночувати на дереві...” (5М. 21: 22-23).
4. Спалення на вогні.
“А хто візьме жінку й матір її, – В ОГНІ СПАЛЯТЬ ЙОГО ТА ЇЇ, і не буде кровозмішання серед вас!” (3М. 20, 14).
“А священикова дочка, коли почне робити блуд, У ВОГНІ БУДЕ СПАЛЕНА ” (ЗМ. 21: 9).
5. Закидання камінням.
“Коли хто матиме неслухняного й непокірного
сина, який не слухається голосу батька чи голосу своєї матері,.. то
батько та мати схоплять його, і приведуть його до старших міста та до
брами... І всі люди міста
ЗАКИДАЮТЬ ЙОГО КАМІННЯМ , – і він помре” (5М. 21: 18-19, 21).
6. Вбивство вістрям меча.
“Коли ти приступиш до міста, щоб воювати з
ним... і, якщо воно не замириться з тобою, і буде провадити з тобою
війну, то обложиш його. І господь, Бог твій, дасть його в руку твою, а
ти ПОВБИВАЄШ УСЮ ЧОЛОВІЧУ СТАТЬ ВІСТРЯМ МЕЧА ” (5М. 20: 10-13).
7. Релігійне вбивство.
“Коли почуєш про одне із своїх міст,.. що вийшли люди, кажучи: “Ходімо ж, і служімо іншим Богам,.. то
КОНЧЕ ВИБИЙ МЕШКАНЦІВ ТОГО МІСТА ВІСТРЯМ МЕЧА ,— віддай на закляття (знищення) його й усе, що в ньому, та худобу його вибий вістрям меча (5М. 13: 13-14, 16).
НОВИЙ ЗАПОВІТ
(заповіді Ісуса Христоса)
1. Відрубування руки.
“Коли рука твоя спокушає тебе, – ВІДІТНИ ЇЇ, краще тобі ввійти до життя (вічного) одноруким, ніж з обома руками ввійти до вогню невгасимого” (Марка, 9: 43; Матвія, 18: 8).
2. Відрубування ноги.
“Коли нога твоя спокушає тебе, – ВІДІТНИ ЇЇ, краще тобі ввійти до життя одноногим, ніж з обома ногами бути вкиненому до вогню невгасимого” (Марка, 9: 47; Матвія, 18: 8).
3. Виколювання очей.
“Коли твоє око тебе спокушає, – ВИБЕРИ ЙОГО , краще тобі ввійти до життя однооким, ніж з обома очима бути вкиненому до гієни огненної” (Марка, 9: 47; Матвія, 18: 9).
4. Потоплення у воді.
“Хто ж спокусить одне з цих малих (дітей),
що вірують в мене, то краще було б такому, коли б жорно млинове на шию
йому почепити, – і
ЙОГО ПОТОПИТИ в морській глибині !” (Марка, 9: 42; Матвія,18: 5-6).
5. Відрубування вуха.
“Ісус сказав учням: “Продайте свій одяг та й
КУПІТЬ МЕЧА”. І сказали вони: “Господь, ось тут два мечі”. А він їм
відказав: “Досить!” І коли один, що Юдою зветься, підійшов до Ісуса, щоб
поцілувати (видати поцілунком) Його,.. ті, що були з ним,.. сказали:
“Господи, чи мечем нам не вдарити?” І один із учнів рубонув раба
первосвященикового,– та й відтяв йому праве вухо . Та Ісус сказав: “Лишіть, – уже досить!” (Луки, 22: 35-51).
6. Спалення у вогні.
“Коли хто перебувати не буде в мені,.. громадять їх і кладуть на вогонь,– і згорять ”
(Івана,15: 6); “А невірним, і чарівникам, і ідолянам,..– їхня частина в
озері, що горить огнем та сіркою, а це – друга смерть! (Богослова, 21: 8)
7. Вбивство.
“А тих ворогів моїх, які не хотіли, щоб я над ними царював, приведіть сюди, і на очах моїх повбивайте! ”(Луки,19: 27).
Саме ці методи покарання християнські попи використовували проти “невірних” і в
Україні-Русі: виколювали очі, сікли мечами і спалювали на вогнищах
волхвів, в селах топили з каменем на шиї українок, вишукуючи віщих
жінок, знахарок і народних цілителів; виявилося, що Ісус не розумівся на
травах і травами не лікував, тому вся народна медицина-знахарство і
відунство було віднесене попами до негативного, шкідливого, “антибожого”
ремесла...
Найбільш абсурдним прикладом використання
християнського покарання, як “винагороди”, може служити рішення
Московського Церковного Синоду: виколоти очі двом будівничим Бармі і
Постнику за збудований у Москві Покровський собор (Храм Василя
Блаженного). Московські архипопи вважали, що у винагороду за цей Храм
будівничі отримали наперед “перепустку” до “Царства Божого”. Але, щоб
ніхто не спокусив їх і матеріально не зміг заохотити побудувати такий же
або кращий храм, московські попи передбачливо викололи їм очі. Вони на
ділі скористалися порадою-наказом Ісуса (Марка, 9: 47).
По суті, в Новому заповіті вміщені набагато суворіші і практично
нездійсненні “заповіді”, виконання яких можливе було лише в монастирях.
Якщо в Старому заповіті заповідь “Не чини перелюбу!” (2М, 20: 14) не має
чіткого правового окреслення чи тлумачення, то в Новому заповіті ця
заповідь набула вже протиприродний і антилюдяний зміст:
“А Я вам кажу, що кожен, хто на жінку подивиться з пожадливістю, той уже
вчинив із нею ПЕРЕЛЮБ У СЕРЦІ СВОЇМ. Коли праве око твоє спокушає тебе,—
ВИБЕРИ ЙОГО, і кинь від себе!..” (Матвія, 5: 27-29).
Хіба незрозуміло, що виконання і дотримання цієї “заповіді” Ісуса призвело б
до того, що по світу нині блукали б нікчемні залишки “справжніх”
християн, осліплені, безрукі, безногі, неодружені, – “Це ті, хто не
осквернився з жінками!” (Богослова, 15: 4). Бо як радить головний
ідеолог християнства Павло:
“Добре б було чоловікові НЕ ДОТИКАТИСЯ ЖІНКИ. Бо хочу, щоб усі чоловіки були, як я (неодружені).
Говорю неодруженим і вдовам: добре їм, як вони позостануться так, як я
(неодруженими). А коли розлучиться (жінка), хай зостанеться
незаміжня...” (1Кор. 7: 1, 7-8, 11).
Звичайно це б привело до того, що поступово повимирали б усі ті народи, в яких християнству
вдалося перемогти і вкорінитися остаточно. А на землях вимерлих і
генетично послаблених народів “яхвообраним” (жидам) поселятися простіше;
вони легко називають себе іменами вимерлих народів чи націй. Результати
такої “перемоги” християнства можемо спостерігати з кожним роком все
частіше і яскравіше. На міжнародних космополітичних зібраннях збираються
переважно жиди усіх країн і держав, видаючи себе за представників
різних націй і народів. А як же інакше? Увесь “християнський” світ
змирився з двома головними національними ідеями жидів, які поширюються
через Біблію і християнство: всі люди є нащадками першожидів Адама і
Єви, тобто є жидами і – уся Земля подарована і обіцяна тільки юдеям, а
всі, хто в цьому має сумнів або заперечує – їх жиди називають
“антисемітами”...
Отже, бачимо, як жиди через християнство
виховували у всіх нежидівських народів монастирський спосіб життя,
притупляли природне бажання продовжувати свій рід, щоб розчистити Землю
для себе. В останній главі християнської Біблії, в Апокаліпсисі
однозначно говориться про те, що під час “страшного суда” Яхве-Ісус
знищить всі народи, “що говорять про себе, ніби вони юдеї, та ними не є,
але вони – ЗБОРИЩЕ САТАНИ” (Богослова,2,8), а спасе лише “144 тисячі
від усіх племен Ізраїлевих синів” (Богослова, 7: 4). Навіть у світовій
релігії – християнстві чітко проглядається головна ідея юдаїзму –
СПАСІННЯ ТІЛЬКИ ДЛЯ ЮДЕЇВ...
То ж доки ця злочинна для інших народів книга буде називатися “святою”? Невже не зрозуміло, для кого вона “свята”?..
Джерело->>
Коментарі