Дякую друзям!!!
- 07.08.10, 18:00
Всім хто мене привітав -ВЕЛИКА ПОДЯКА!!!
Я просто в шоці від такої кількості привітань!!!
ВСІМ ДЯКУЮ!!!!
Так в коментаріGazeta.uaвідреагувала член політради ВО «Свобода», доцент «Львіської політехніки» Ірина Фаріон на заяву міністра освіти Дмитра Табачника. Він пропонує перенести навчання сільських дітей у більші школи, а ті, що не виконують освітню функцію — закрити.
«Це знищення села як такого. Воно існує до того часу поки є мінімальний культурний центр. Це школа, а в радянські часи був клуб. Це наступ на основи української нації», — відзначила вона.
Фаріон назвала таке рішення намаганням знищення села через «освітній голод».
«Кожна нація вийшла з села, зокрема українська. Вже був спосіб боротьби з нею, коли всіх вчителів обізвали куркулями, а знищили через голод. Тепер намагаються нищити село через освітній голод. І природно, що це робить Діма Собачнік, так я його називаю».
Міністр освіти планує розвозити дітей по школам на великі відстані автобусами. Тому, за його словами, слід розвивати програму «Шкільний автобус».
«Те, що робить ця влада — це театр абсурду. Їхня мотивація — це виправдання своєї неспроможності. Але основне, що лежить в цьому — це знищення острівців української духовності, руйнація фаху вчителя. Якщо в селі є вчитель, то до нього можна прийти і щось запитати. Автобуси тут абсолютно ні до чого. Замість того, щоб збільшувати мережу шкіл, дбати про демографічну політику, йде боротьба, щоб загнати в один казан».
На думку «свободівки», метою цього є надання уніфікованої освіти у всій країні.
«Їм метою є дати всім уніфіковану освіту. Це найбільша біда. Кожне село має свою традицію, свою історію, кожна школа має своєрідні методичні прийоми. Істота, яка все це запроваджує, думає про те, скільки сільських вчителів залишиться без роботи? Може, він хоче, щоби так було», — наголосила Фаріон.
«Він називає це укрупненням української школи, а я називаю це вбивством української школи. І вбивством українського духу. Я є собою, бо мене вчили прекрасні вчителі. Вони вчили не того, що їм казали. Вчителі на місцях саме так і вчать, вони живляться з власного кореня».
Табачник вважає, що вчитель, який вчить фізику та музику водночас, чинить негативний вплив на психіку дитини. А це відбувається через нестачу сільських вчителів.
«Треба дбати, щоб браку кадрів не було. Але в 17-му столітті видатні вчені були абсолютно різнопрофільні. Візьмімо хоча би Феофана Пропоковича, який читав 10 дисциплін. Замість того, щоб боротися з причинами цього явища, він до гротеску доводить наслідки. Такого абсолютно ніде немає», — підсумувала вона.