Типова регіональна телевізійна компанія.
Типова регіональна ТРК починається зовсім не з генерального директора, повірте від нього взагалом нічого не залежить. Вона починається з журналістів та головного редактора, гарні журналісти та главрєд працює компанія нормально, поганий главрєд та журналісти все життя немає нікому: ані операторам, ані випускаючим, ані самому генеральному. Та це був лише ліричний відступ отож слухайте я тут вирішила прикинуть на свій хлопський розум, як повинна виглядати типова регіональна ТРК, а наразі я працюю на типовій ТРК тому це мені буде не складно. Попереджаю одразу всі збіги з реальними людьми, або ж обставинами лише прикре непорозуміння.
Отож давайте уявимо собі якесь провінційне містечко обов’язково регіональний центр. Місце знаходження такої компанії за звичай, як говорять в народі « у бісової матері на рогах». Тому замовник реклами перш ніж добратися до місцезнаходження обов’язково триста разів буде зупинятися та перепитувати дорогу у перехожих, потім здогадається зателефонувати до агента, який його знайшов, та перш ніж це зробить він триста разів його облає на чому світ стоїть, тому не дивно що у агента буде розряджений телефон та приємний жіночій голос буде лунати у відповідь «Ваш абонент знаходиться поза зоною досяжності».
Але це не головне, а головне склад компанії. Отож починаємо з генерального директора зазвичай це людина байдужа до усього окрім грошей та думки інших про неї, тому у справи компанії не втручається, тому що й так має з неї зарплатні та плюс лівих грошей 2 000 доллярів, а щоб його не доставали дурними питаннями призначає когось заступником.
Заступник на разі це майже одіозна фігура компанії, одіозна якби він розбирався в ділах компаній, а так вся робота заступника складається з того щоб отримати зарплатню у 6 000 грн., набрати собі до журналістського відділу курв модельної зовнішності, спється або спитися хоча обидва варіанти тут доречні з керівником рекламного відділу, назначить главрєдом свою стару коханку, яка їм досі маніпулює, та час від часу, а саме коли в нього особливо поганий настрій влаштовувати всім прочухана, а так як настрій в нього майже завжди незадоволений, то жоден день не проходить спокійно. І все було б нічого якби від цього не страждали наприклад техніки та програмний директор, або ж секретар ТРК.
Окремо можна сказати про секретаря, це жінка без чоловіка, яка має свої види, щодо заступника директора та ще пару холостих чоловіків телекомпанії. Обов’язково білявка з великими сумними очима, котрої ніколи не буває на місці, або ж вона робить манікюр, або ж її дзвонить хтось важливий і вона теревенить по телефону, єдине що в неї дійсно добре виходить так це варити каву, і яка є головним джерелом усіх пліток на ТРК, а саме якщо ти хочеш щоб про твій роман з одруженим знали всі, просто підходиш до неї та робиш великі очі, звертаючись за порадою, що тобі одягнути на побачення з ним. Наступного дня всі обговорюють твій роман, тебе та ще додаткові обставини твого роману, яких у тебе точно не було. Ви мабуть здивуєтесь, а навіщо вона така потрібна – блат товариші, навіть у наш час вирішує майже все, тому це диво природи ніколи не турнуть з роботи.
Отож від цих непересічних фігур упевнено крокуємо до главрєда зазвичай це вже дуже потерта життям, але вправна жіночка, яка всіх окрім себе ненавидить і це не через те що є люди, які розумніше, молодше, або ж гарніше за неї, а просто через те що в житті її так склалося що вона просічена жовчю до кінчиків її нігтів з манікюром за 200 грн. Її робота полягає у тому, щоб накапати на мозги заступника на якусь особину, яка з міркувань простих та людських не лиже її дупу, просидить півдня в Інтернеті, зробить манікюр, продивитеся по одному разу тексти журналістів, натикать їм хуйов . Закотити очі до гори і обов’язково сказати «Боже як мене це все дістало» або «З якими ідіотами доводиться працювати». Скористатися машиною компанії в особистих справах. Та учухрать раніше за всіх додому рівно о 17-00, за дві години до виходу новин в ефір.
Наразі можна згадати про водіїв, люди мовчазні та переважно приємні хоча навіть серед них знайдеться така сука, яка стучить главрєду або ж заступнику ген директора, про тісну дружбу операторів з горілчаними напоями, або ж тісну дружбу журналістів з комерційним відділом.
Окреме слово можна сказати про системного адміністратора або ж по простому сісадміна. Це непересічна особина, яка працює лише за ради того щоб у нього тут були зв’язки, котра батрачиться ще на двох роботах, і є студентом заочником та яку можна впізнати за вічними наплічником, шапочці часів а ля «коли мені було дванадцять років» і гаміром, який уривається у тишу колідорів компанії, коли він приходить. У сісадміну є одна особливість його можна впіймати лише в тому випадку, якщо він сам цього побажає, а так зазвичай його приманюють на аванс, зарплатню, або ж на догану чи подяку. Сказати про те що сіс лінивий це не сказати нічого, «він не лінивий – він просто повільний» це його найголовніша отмазка. Але все ж таки завдяки цієї творчій особині в компанії ще вся компьутєрна техніка працює. На додачу можна сказати про його особливі стосунки з журналістами з його слів дослівно «ці йобані тупі зайчатка». Журналісти думають що сіс тупий, а він думає що це вони тупі, авжеж коли комп’ютер не увімкнено то навряд чи його можна побачити в мережі і навряд чи через мережу з ним можна працювати.
Від сісадміну можна перейти до керівника рекламного відділу, який постійно наривається на гучний скандал з ним, і тому майже завжди головний комп’ютер в рекламному відділу працює через сраку: виключно тому що керівник цього відділу не знайшов спільну мову з сісадміном. Зазвичай в рекламі телевізійній цей профан не петрає, але це не важливо. Адже у нього в відділу самий справжнісінький квітник. Я правда не знаю як цицьки третього розміру, або пофарбоване в білий колір волосся чи пухкі губи та повна порожнеча в очах може вплинути на ефективність праці цього відділу, але він вважає що це головні критерії при відборі на роботу рекламних агентів.
Ну що ж з рекламою розібралися тепер настала черга журналістів з операторами. Так от оператори якщо вони коли-небудь тверезі це добре, хоча вічна заспиртованість не заважає їм знімати відмінні кадри, які потім безповоротьно псує режисер новин. Можна зауважити що оператори не одні з заспиртованих особистостей у компанії бо є ще логіст, це чоловік уже двічі розлучений, незадоволений життям та який має дружні, як він думає, наївний, стосунки з заступником ген директора.
Журналісти це окрема розмова про них можна написати трьохтомник «Війни та миру» але ми не будемо заглиблюватися в брудні подробиці їх життя буття, скажу лише одне в цьому «гадючому кублі» виживають найпідступніші та найхитріші, а ще ті хто час від часу дають заступнику ген директора.
Окидаючи все це неподобство світлим орлиним зором розумію що прийшла пора ведучих авторських програм та монтажерів це категорія зірок «невєбених» будь який автор програми зірка навіть якщо цю програму дивляться лише його родичі та знайомі. Поводиться воно так немовби розмовляв не лише з президентом нашої країни особисто , але й тис йому руку. Тут можна сказати що поділяються ведучі, як і все людство на особин жіночої та чоловічої статі. Так от роздивимось ведучого авторки жіночої статі, неодмінна атрибутика такої особини штучні нарощені нігті, вифарбоване у білий колір волосся, нарощені вії та погляд «я блять тут королєва». Ну, взагалом перше враження від зустрічі з нею ти пригадуєш ляльку барбі, якою в дитинстві бавилися всі дівчатка, відчуття якоїсь штучності не проходить і після того як вона відкриває рота, штампи та фрази заступника ген директора або ж головного редактора чи якісь епітети з дешевої белетристики – нічого свого все чуже!
Переходимо до основної страви ведучій чоловічої статі: або жид, або ж падлюка хоча ці слова як на мене тотожні, дуже зарозуміле створіння з прокуреним обличям алкаша зі стажем загартований ще за часів радянського союзу тому непримириме до чинної влади сьогодення, гумор такого разить «совком», якому якщо не затулити пельку буде розмовляти віки вічні за темою та не по темі. Але в нього є один великий плюс на відміну від рекламного відділу ця особина дійсно приносить гроші компанії. Є ще один підвид «молоде та зелене» воно теж хоче хапанути багато грошей, але за браком досвіду частіше відгрібає на горіхи ніж заробляє гроші. Хоча воно не обділено інтелектом але його думки спрямовані виключно на комерцію тому до створення своєї програми ставиться аби як, аби було. І тому як найчастіше починає гнити в цьому колективі і вже через два місяці як він влаштувався сюди, з ним не можна ні про що окрім грошей та як він гарно виглядав у свої програмі розмовляти.
Відео монтажери теж зірки адже у силу своєї причетності до богеми авторок теж вважають себе цвітом суспільства, хоча це цвіль суспільства. Як найчастіше це особини чоловічої статі з типово жіночо-істеричним характером, неодмінно складають дружні стосунки з усіма журналістами та ведучими авторок, та як і ведучі та журналісти лижуть дупу главрєду та заступнику директора. Характерна особливість цих істот є напружені стосунки з сісадміном, до якого вони ставляться як до свого власного раба і якій благополучно махає на них тому що, правильно «Ми не раби, раби не ми».
Що ж залишилися в нас лише випускаючий відділок та головний інженер. Так от головний інженере це «іншопланетянин» в усіх сенсах цього слова, менш за все він тямить в тій техніці, яку повинен ремонтувати, але це нічого, більше за все його немає на місці, коли він потрібен або ж його телефон відімкнено, коли сталося якесь НС. Зазвичай ходе по компанії з розумним виглядом на всі запитання відповідає ухильно, але зарозуміло, простої та чіткої відповіді від нього не дочекатися ні в якому випадку тому що він і сам не зна відповіді на запитання, які найчастіше йому задають.
Випускаючій відділок, або ж техніки це особлива каста людей в компанії, які в інтригах участі не приймають, пофігістічно ліниві особини, які думають лише про себе та зрідка влаштовують заколот проти програмного директора правда намарно. Переважно чоловіки від 25 до 32 років неформального вигляду та змісту, з потягом до покурити у робочій час або ж проґавити щось: рекламу, сюжет за що періодично вигрібають по повній від програмного директора та заступника генерального.
Програмний директор сама адекватна людина на ТРК, яка ще о диво має журналіську освіту, ах так, я ж забула сказати майже вся ТРК має будь яку освіту, окрім журналісьткої та менеджерської тому не дивно що переважний стан регіональній ТРК це… не будемо матюкатися.
Отже у мене все, відтак прощаюся з вами! І не дай Вам Боже колись потрапити працювати на регіональне телебачення!
Коментарі
Гість: paulVersan
13.12.09, 14:00
кто бы мне дупу полизал?
Honest gossip
23.12.09, 14:06
Работали.Знаем.
анонім
33.12.09, 14:19
«З якими ідіотами доводиться працювати»
про сэльсавет забыл - мера там или ещо кого
Полісуня
43.12.09, 16:56Відповідь на 1 від Гість: paulVersan
Та не знаю чесне піонерське
Гість: paulVersan
53.12.09, 17:00Відповідь на 4 від Полісуня
вот и я о том же
Полісуня
63.12.09, 17:03Відповідь на 5 від Гість: paulVersan
А ви нагримайте на них може допоможе
Гість: paulVersan
73.12.09, 17:07Відповідь на 6 від Полісуня
посадють за домогательство
Полісуня
83.12.09, 17:10Відповідь на 7 від Гість: paulVersan
ну тоді не знаю, чесне слово тим більше що я вже шість місяців як не працююю на ТРК!