У сучасних умовах падіння економіки бачу явниний спад ефекривності від
розміщення реклами в друкованих органах ЗМІ. Навіть так звані
спеціалізовані видання змушені скорочувати свої обсяги через
відсутність рекламодавців. На мою думку таку рекламу ніхто не читає.
Нещодавно ми намагались провести анкетування з метою визначення потреб
у металоконструкціях для одного з підприємств Західного регіону
України. З роповсюдженимх понад 2000 анкет - відповіді не було отримано
ЖОДНОЇ. А наше видання позицоноване як
всеукраїнський
рекламно-аналітичний тижневик розрахований на менеджерів і керівників
підприємств та приватних підприємців які займаються впровадженням
сучасних технологій, металообробного обладнання та інструменту тощо.
ЩО ЦЕ???
интервью
Василий Гатов: «Зачем портить бумагу?»Вице-президент Гильдии издателей периодической прессы и член правления IFRA о том, какие метафизические, ремесленные и экономические причины приблизили «смерть бумаги»
Дальше ›
Коментарі
N 47-ий
19.07.09, 17:59