Череда катастроф позбавляє істини слова Путіна про кращу армію с
- 31.08.21, 23:04
22:37 28 серпень Київ, Україна
Президент Росії при кожному зручному випадку говорить про те, що російська армія оснащена за останнім словом військової промисловості, а конструктори вже розробляють зброю і техніку, яка затьмарить західні зразки. Проте в новини щорічно потрапляє інформація про те, що в Росії одна за однією відбуваються військові катастрофи.
Найгучнішим скандалом за останні п'ять років стала катастрофа в Архангельській області. Тоді, під час випробувань "новітнього озброєння", стався збій, який призвів до вибуху ракети з ядерним двигуном. В результаті загинуло 9 осіб. Крім цього, на деякий час було в кілька разів перевищено радіаційний фон.
В цьому році в останній місяць зазнало аварії вже 5 російських військових літальних апаратів.
31 липня, в Охотському морі, зазнав аварії літак Су-35. Це сталося під час навчань. Пілот встиг катапультуватися, чим поліпшив сумну статистику смертей російських військових під час випробувань і тренувань. За попередніми даними, у машини відмовили двигуни.
Через два тижні розбився російський літак-амфібія Бе-200, спрямований до Туреччини для гасіння пожеж. На борту перебувало 8 осіб. За відомостями каналу «NTV», після забору води літак не зміг набрати потрібну висоту і врізався в скелі. У МО РФ, проте, кажуть, що літак зазнав аварії вже після виконаного завдання.
Ще через три дні, 17 серпня, не впорався з керуванням і врізався в землю дослідний зразок нового військово-транспортного літака Іл-112В. Екіпаж у складі трьох осіб загинув на місці катастрофи. Літак вже здійснював польоти. Однак не звернувши увагу на слова окремих членів заводу про неякісну зборку двигунів, конструктори не стали переробляти машину, що в підсумку призвело до людських жертв.
Лише через один день, 18 серпня, в Астраханській області, здійснюючи тренувальний виліт, розбився винищувач МіГ-29СМТ. Повідомляється, що машина зазнала аварії відразу після зльоту, недалеко від посадкової смуги. Причини поки не названі. Пілот загинув.
І ось вже нова катастрофа. 28 серпня в Пермській області зазнав аварії фронтовий бомбардувальник Су-24. Також як і в більшості випадків, літак впав відразу після зльоту. За попередніми даними, причиною катастрофи стала відмова техніки. На щастя, обидва пілоти встигли катапультуватися і вижили.
Крім падіння російських літаків через технічну неповноцінність, військові РФ, побічно, причетні до падіння іноземних літальних апаратів.
Так, одними з перших трагедій стали збиті пасажирські лайнери Грузії в 1993 році. Після розпаду СРСР, частково визнана Абхазька Республіка оголосила про намір стати незалежною. Її рішення підтримала Росія і ввела свої "миротворчі" сили. Все це було частиною спланованого ходу, щоб повернути частину Грузії під контроль РФ. В якийсь момент абхазці оточили грузинські війська в Сухумі.Грузини почали використовувати цивільні літаки для постачання своєї армії. Дізнавшись про це, бойовики почали збивати цивільні літаки, які заходили на посадку в Сухумі. Таким чином, абхазькою артилерією був знищений списаний літак Ту-134А, який перебував на льотному полі. В результаті ніхто не постраждав. Однак в наступні три дні було збито три пасажирські літаки, що призвело до численних людських жертв.
21 вересня Ту-134А-3 борт 65893, що виконував рейс з Сочі, був збитий випущеною ракетою з комплексу ПЗРК Стріла - 2. Літак загорівся і з висоти 300 метрів впав в море, 6 членів екіпажу і 22 пасажири загинули.
22 вересня Ту-154Б борт 85163 виконував рейс з Тбілісі в Сухумі. На борту знаходилося 120 пасажирів і 12 членів екіпажу. При заході на посадку був підбитий все з того ж ракетного комплексу.
В результаті загорівся двигун, і літак почав завалюватися на крило.
Пілот зумів вирівняти машину, почав посадку, проте після зіткнення з посадковою смугою, літак виїхав за її межі і почав руйнуватися. В ході руйнувань, спалахнуло паливо, утворилася пожежа. 8 членів екіпажу і 100 пасажирів загинули. Ця катастрофа досі залишається найсерйознішою в грузинській авіації.
23 вересня Ту-134А борт CCCP-65001, перебуваючи на стерновій доріжці №2, був підбитий абхазькими бойовиками під час обстрілу цивільного аеродрому з установки БМ-21 «Град». На борту перебувало 6 членів екіпажу і 24 пасажири-біженці. Попри злагоджену роботу екіпажу, в результаті пожежі на борту загинула 1 людина.
Не варто забувати і про малайзійський авіалайнер МН-17.Пілот зумів вирівняти машину, почав посадку, проте після зіткнення з посадковою смугою, літак виїхав за її межі і почав руйнуватися. В ході руйнувань, спалахнуло паливо, утворилася пожежа. 8 членів екіпажу і 100 пасажирів загинули. Ця катастрофа досі залишається найсерйознішою в грузинській авіації.
23 вересня Ту-134А борт CCCP-65001, перебуваючи на стерновій доріжці №2, був підбитий абхазькими бойовиками під час обстрілу цивільного аеродрому з установки БМ-21 «Град». На борту перебувало 6 членів екіпажу і 24 пасажири-біженці. Попри злагоджену роботу екіпажу, в результаті пожежі на борту загинула 1 людина.
Не варто забувати і про малайзійський авіалайнер МН-17
Новини про падіння військових і збиті цивільні літаки потрапляють в ЗМІ через велику кількість свідків.Що відбувається з наземною технікою, а також військово-морськими суднами, залишається загадкою. Однак, аналізуючи ситуацію в повітрі, російська армія, а також її технічне обмундирування залишає бажати кращого і вже точно не відповідає словам Володимира Путіна, як про одну з найбільш високотехнологічних армій світу.
0
Коментарі