Маніпуляції Константинопольськго і Московськго патріархатів?
- 05.09.11, 13:46
- Твоя Україна
Для підтвердження своєї думки він наводить приклад:
«Наведу один факт – у 2008 році приїзд святійшого Вселенського Патріарха Варфоломія І, від якого всі чекали ледь не блискавичного визнання української автокефалії, настільки налякав Москву, що вона, я в цьому переконаний, неформально на рівні кулуарних домовленостей погодилася на особливу роль Константинополя, аби Константинополь не втручався в українську справу. Як результат потім був приїзд Алєксєя ІІ (доволі в тяжкому стані) до Константинополя на нараду, яка дала поштовх теперішнім пошукам міжправославної єдності. І це приклад того, як ідеологічна інтервентська подія в Україні змусила Москву піти на певні поступки».
За словами релігієзнавця, «проблема української ситуації можливо і буде звучати, але як засіб тиску обох сторін одне на одного».
«В принципі це добре, коли є дві позиції, адже можна якоюсь скористатися. Однак, для того, щоб Україна реально чогось досягла в цій ситуації, потрібно не тільки сидіти в кущах і дивитися, що вирішать два центри впливів. Один – з історичними претензіями, другий – з політичними амбіціями. Треба робити самостійну інтервенцію. А для цього потрібно шукати хоч якийсь консенсус в середовищі українського православ’я. Виникає питання: які має підстави, наприклад Константинополь, активно втручатися в ситуацію, бачачи, що тут немає єдності. Тим паче, що визнання однієї частини українських православних не призведе до 100% єдності, але однозначно спричинить повний розкол світового православ’я і конфлікт з Російською церквою», – додав Юраш.
Як зазначив експерт, Україні не варто чекати позитиву від стосунків Константинополя і Москви.
«Кожна зі сторін буде прораховувати дивіденди і в цій ситуації і чекати чогось блискавичного і позитивного для України навряд чи можна. По-перше, варто прораховувати всі ходи і якщо українці хочуть соборно чогось досягти, то тоді робити певні рухи всередині країни – до прикладу, об’єднавчий собор всіх рисдикцій. Втім, найближчих перспектив цього я наразі не бачу», – запевнив релегієзнавець. Нагадаємо, 1-3 вересня у Фанарі, резиденції Вселенського Константинопольського патріарху, відбувся Собор (Синаксис) п’яти найдавніших православних церков. Як повідомляв Тиждень, Собор http://blog.i.ua/community/3252/782487/ Константинопольського патріархату, щодо неканонічності твердження Російської православної церкви про свої претензії на Україну, оскільки "наголошував на необхідності для всіх православних Церков поважати і суворо дотримуватися географічних кордонів своїх юрисдикцій, в тому вигляді, як вони встановлені священними канонами та Томосами про створення цих Церков".
Коментарі
Богдан Ляшко
16.09.11, 08:35
Христианизм, протестантизм, исламизм = ТРИ ГОЛОВЫ ОДНОГО ДРАКОНА-ПОРАБОТИТЕЛЯ ДУШ!
Это только ИЛЛЮЗИЯ, что они якобы ВОЮЮТ между собой!
Подробнее о КОРНЯХ этой иллюзии: http://e-puzzle.ru/page.php?al=alias8433
Сидоров Г.А. "Хронолого-эзотерический анализ развития современной цивилизации (книга 3)".