Сайлентблоки. Проблема вибору. М 412.
- 30.06.09, 16:04
- Автомайстерня gam-ua
На М 412 є три види сайлентблоків.
1) вулканизовані, в них верхня обойма з трьох частин. такі ствити самому дома без спеціального обладнання -- геморой. самі ви їх не поставити. адже вони більші на 2-3 міліметри від дірки в яку мають бути запресовані.
2) теж вулканизовані, але верхня обойма суцільна. ставляться вони кувалдою практично без гемору. однак вони занадто довгі. потому гайка ненакручується із всіма чотирма шайбами і гровером. доводиться обпилювати зайве.
3) сайленти пресовані вакуумом. вони чорні. такі ж як і нижні.
які з них кращі незнаю. в кодних з них свої переваги. замінивши їх памятайте. верхній сайлентболк затягується тільки тоді, коли авто стоїть на всіх чотирьох колесах на землі.
незабаром викладу фотки заміни сайлентблоків.
Коментарі
Андрёй
130.06.09, 16:18
погоди.......сначала рессору.
gam-ua
230.06.09, 16:21Відповідь на 1 від Андрёй
а ресора не моя. в мене там все гуд. тик вже трохи просівші. а чо й ні. по 600 кг в багажник возить
Суини Тод
330.06.09, 16:53
это газель задние,с серьгой...
gam-ua
41.07.09, 08:40Відповідь на 3 від Суини Тод
плиз комент детальніший. "это газель задние,с серьгой..." що саме?