Потреби
- 16.11.09, 21:18
- Сенс життя
Особисті потреби спонукають людину отримувати відомості тільки для себе, для задоволення власних інтересів, як кажуть, замикають інформацію тільки на ній.
Професійні потреби спонукають людину шукати й отримувати знання для того, щоб збагатити власний професійний досвід і в такий спосіб задовольнити особисті фахові потреби. Цінність професійних потреб у тому, що задовольняючи професійне зростання однієї особи, вони сприяють професійному, духовному, культурному зростанню тих, хто залежить від фахової компетенції цієї особи. Професійне зростання вчителя добре впливає на учнів, професійне зростання викладача – на студентів, лікаря – на хворих. Отже, професійні потреби навіть однієї людини ланцюжком виходять на рівень задоволення професійних і особистих потреб груп людей і всього суспільства. Професійні потреби не можуть замикати інформацію на одній людині.
Громадські і ще вищі – громадянські потреби спонукають людину здобувати інформацію, яка корисна для всіх громадян держави. Це означає, що така людина усвідомлює свою залежність від інших, людей у суспільстві та інших – від неї, що вона знає не тільки свої громадянські права, а й обов’язки. Жити разом з іншими, але не за їх рахунок і самому дбати про суспільство та державу.

"Задовольніть усі бажання людини, але відберіть у неї мету життя і подивитеся, якою нещасною й жалюгідною істотою вона стане. Отже, не задоволення бажання... а мета в житті є суттю людської гідності та людського щастя" Ушинський.
Коментарі
NATALI_YA
116.11.09, 21:47
УКРАЇНЕЦЬ!!!
217.11.09, 16:53
Розумно сказано.
krir
318.11.09, 13:27
таку тему треба замочити.....
бажано зануренням,якщо усвідомлена
ANne*
419.11.09, 22:17
Коротко і зрозуміло .

Гість: отслужил
530.11.09, 18:08
мабудь таки так
Гість: Сехмет
618.12.09, 04:07
я би продовжила словами Станіслава Лема:
..человек, вопреки видимости, не ставит перед собой целей. Их ему навязывает время, в котором он родился, он может им служить или бунтовать против них, но обьект служения дан извне. Чтобы изведать абсолютную свободу поисков цели,он должен был бы остаться один, а это невозможно, поскольку человек, не воспитанный среди людей, не может стать человеком