Японські трицикли
- 17.12.24, 17:16
Після побаченого відео з європейського музею Мазди, з якого дізнався, що першою машиною цієї марки був... вантажний мотоцикл, вирішив дослідити історію японських триколісних вантажних транспортних засобів. Так, саме таким чином їх можна назвати, оскільки вони можуть бути схожими на мотоцикл, моторолер, автомобіль або вантажівка. Порившись в інтернеті виявив, що інформація є лише про наймасовіші моделі. Але ж в Японії було багато виробників. Тож я офігів від кількості вантажних триколісок! Про деякі пошук видавав лише картинки з буклетів, без років виробництва і характеристик, тож подаю інфу, яку нагуглив.
Можливо, й ви здивуєтесь таким незвичним транспортним засобам?
Перші трицикли були вантажними мотоциклами. Зокрема, на базі Харлей-Девідсона. Ну а деякі мотоцикли дивують розташуванням двигуна на передньому колесі (з однієї сторони, а з іншої сторони — бензобак).
Чи знали ви, що автомобільний виробник Mazda розпочинав з вантажних мотоциклів? Тепер будете знати!
Причому, цікава еволюція, як мотоцикли стали набувати автомобільних рис і почали походити на класичні автомобілі, тільки на трьох колесах. Спочатку це були лобове скло і кабіна. Потім двері. З часом збільшувались двигуни, розміри та вантажопідйомність.
Крім того, триколіски Mazda за ліцензією випускали в Південній Корєї фірмою KIA.
Це наймасовіші триколіски від Мазди. Вони випускались у декількох варіантах вантажопідйомності, але при цьому мали схожий дизайн.
Daihatsu також, як не дивно, розпочинав з триколісних пікапів. Спочатку вони були схожі на моторолери, але еволюціонували до триколісних авто.
Mitsubishi теж розпочинали з вантажної мотоциклоподібної техніки. Один з ранніх екземплярів відрізнявся від конкурентів незвичним розташуванням запасного колеса збоку.
В історії Mitsubishi було чимало трициклів різної вантажопідйомності та років випуску.
Ще трохи Daihatsu і переходимо до маловідомих виробників, з яких і починали. Наприклад, Kurogane.
Ну а про ці марки я дізнався лише тиждень тому. Зовнішній вигляд цих триколісок теж вражає.
Виявляється, що у Orient, який гуглиться лише як виробник годинників (насправді, то різні фірми з однаковою назвою), було багато моделей. Правда, інфи по ним не знайшов.
І, на завершення, екзотика — Hopestar і Hino.
Ось така різноманітність триколісних пікапів з Японії. Вражає і дивує?
4
Коментарі