Імітація імпортозаміщення автомобілів по-росіянськи
- 22.04.23, 13:36
Після виходу з Тероросії інеземних автовиробників залишилось
простоювати багато заводів. Які саме гуглити не буду, мені це нецікаво.
Але зазначу, що лапті складали (так, саме складали з готових
комплектуючих) багато іномарок: Skoda, Ford, BMW, Mercedes, Renault,
Peugeot, Mitsubishi, Toyota, Nissan, Mazda, Hyundai, KIA (це лише ті, що
були до 2022-го). Величезний перелік, еге ж?! Так ось, не захотіли
перетворювати цехи на склади і вирішили шукати китайських партнерів для
продовження складання. Але цього виявилось мало, бо як же компенсувати
скасування запуску у виробництво нової "Ниви", припинення виробництва
Ларгуса та X-Ray? Розробити нові автомобілі з нуля нереально. Тому пішли
шляхом прикручування власних шильдиків на китайщину викруткового
(великовузлового) складання. Хоча самі шильдики, напевно, теж
виготовлені в Китаї. Що ж, чудова імітація імпортозаміщення і
"відродження" рабсіянського автопрому! Випуск іномарок під росіянськими
марками повинен підняти потріотизм!
Сподіваюсь,
після бейдж-інжінірингу, вони не зможуть випустити свої автомобілі. Про
це свідчить декілька фактів: 1) продовження виробництва "Ниви" до 2030
року; 2) неспроможність налагодити виробництво міні-електромобілів
власної розробки; 3) збільшення модельного ряду за рахунок модифікацій
(в тому числі, позазаводських переробок); 4) масова поява китайських
машин з російськими шильдиками.
Отож, що перейменували для скрєпних рабів:
JAC JS4 > Москвич 3
(великовузлове складання, 2022) — компактний китайський кросовер (може
бути електричним) 2020 року рестайлінгу (сама модель 2018-го) одного з
найгірших китайських брендів, який погано продавався під маркою JAC і
так само погано продається під "відродженним" брендом "Москвич".
JAC J5 Plus > Москвич 6 (великовузлове складання, виробництво не розпочате) — китайський седан (може бути електричним) 2021 року.
DongFeng Aeolus E70 > Evolute i-Pro (великовузлове складання, 2022) — китайський електромобіль в кузові седан 2017 року на базі рестайлінгового авто з ДВЗ DongFeng Aeolus E60 (2015 року), який, в свою чергу, є рестайлінгом DongFeng Fengshen A60, що є ліцензійною копією Nissan Almera (Bluebird) II 2005 року.
Dongfeng Fengon E3 EV > Evolute i-Joy (великовузлове складання, 2022) — електро кросовер 2019 року виробництва.
Huawei Seres SF5 > Evolute i-Jеt (великовузлове складання, виробництво не розпочате) — преміальний електро кросовер 2021 року виробництва.
FAW Bestune T77 > Lada X Cross 5 (великовузлове
складання, виробництво не розпочате) — кросовер аж 2018 року на базі
китайчатини, мабуть це і є обіцяний новий російський кросовер ВАЗ.
Продавали китайську модель.
По вантажівкам і фургонам:
JAC N > Камаз Компас (2022) — кабіну і салон взяли від китайця.
JAC N25/35 > Соллерс Агро (великовузлове складання, 2022)
JAC Sunray > Соллерс Атлант (великовузлове складання, 2022) — китайський плагіат Мерседеса Спринтер.
3
Коментарі
Nech sa paci
123.04.23, 15:27
Навіть не знаю, наскільки нам вигідна китайська експансія до росії. Якщо китайці стануть на нашому кордоні, буде фігово.
Makcімаліст
224.04.23, 10:53Відповідь на 1 від Nech sa paci
Те, що у росіян не буде власного автопрому, напевно добре. Бо вони сміялися з наших Ланосів, Від та Форц. Тепер самі будуть займатись імітацією власного автопрому.
А ще тішить, що припинилась афера Васадзе зі складанням російських КІА, Рено і ВАЗів.
Nech sa paci
324.04.23, 16:57Відповідь на 2 від Makcімаліст
Ну складання з готових запчастин — це теж якась робота людям. Хоч і примітивна.
Makcімаліст
424.04.23, 19:19Відповідь на 3 від Nech sa paci
Але для цього не обов'язково ліпити свої шильдики і називати вітчизняними автомобілями.
Nech sa paci
524.04.23, 20:02Відповідь на 4 від Makcімаліст