хочу сюди!
 

Киев

49 років, рак, познайомиться з хлопцем у віці 42-53 років

08_10

  • 08.10.20, 17:30
генерувати контент VS споживати контент
доінтернетні часи – часи, коли контент перебував під наглядом держави
хоча у всі часи були люди, які займались генерацією контенту індивідуально. науковці передусім. ентузіасти якщо широко. частину цього контенту споживають і зараз
споживання контенту останнім часом бурхливо еволюціонує. пов"язано це перш за все з цифровими технологіями, соціальними мережами, інтернетом та розвитком відповідних девайсів
рівень споживання контенту та його вплив на здатність споживати в майбутньому доволі чітко пов"язаний з віком людини
відбувся різкий перелом в «технології» споживання. сучасна школа «не переварила» рівень і значення цифрових технологій та їх вплив на молодь
споживання контенту «потоком» – лише один з варіантів впорядкувати індивідуальне споживання контенту
еволюція щодо контенту полягає в тому, що якісно споживати та генерувати його в рівній мірі буде в вміти кожен
якісно споживати – споживати якісний контент в правильному порядку, з найвищим рівнем навчання, рівномірно в часі, з найвищим рівнем обізнаності, вчасно 
(грубо, відсортовані інформаційні потоки для осіб різних рівнів з різним рівнем в потребах того чи іншого різновиду контенту)
якісно генерувати – створювати контент доступний для споживання, корисний для споживання, впорядкований з точки зору того, хто його створює, та з точки зору того, хто його споживає
мова йде передусім про управління увагою індивідума, як про головний його життєвий ресурс

0

Останні статті

Коментарі