Ісламська радикальна організація Мінбар Аль-Туахід Валь-Джихад опублікувала фетву шейха Абу Хумам Аль-Атарі, члена шаріатського ради, в якій він недвозначно дозволяє викрадати і гвалтувати жінок, які належать до іншої віри.
"Немає сумніву, що згідно шаріату, захоплення жінок невірних, що ведуть війну з ісламом, та насильство над ними допустимі незалежно від того, чи належать вони до категорії людей Писання (християни й іудеї) або є язичниками (всі інші релігії)", - пише Аль-Атарі. "Проте, це можна робити тільки після того, як здобич буде доставлено в Дар-аль-іслам (землю ісламу) і справедливо поділена імамом. Якщо імама немає, то ув'язнених чіпати не можна", - робить "гуманістичне" уточнення шейх. Витяги з тексту фетви наводить The Middle East media research institute, як повідомляє портал Седмица.ru.
Аль-Атарі також підкреслює, що перед тим, як захопити невірну жінку, "слід розглянути всі можливі наслідки цього діяння. Приміром,
якщо імам в даній країні, вважає, що захоплення жінок невірних призведе до більшого згуртування немусульман, і вони у відповідь почнуть піддавати насильству мусульманських жінок, і якщо мусульмани недостатньо сильні в цій країні, щоб запобігти цьому, імаму слід заборонити такі дії".
Аль-Атарі зазначає, що в ісламі існує дуже багато доказів дозволу захоплювати жінок невірних. Їх можна розділити на дві категорії: "загальні докази" і "приватні докази". У фетві шейх пояснює, що "загальні докази" - це ті, які вказують, що неприпустимо зазіхати на честь мусульманських жінок, але що ця заборона не стосується невірних жінок, крім випадків, коли їм було гарантовано безпека. Цей дозвіл є абсолютним і грунтується на нормах шаріату. Тому це положення не вимагає доказів і звернено, швидше, до тих, хто забороняє захоплювати невірних.
У поясненні "приватних доказів" Аль-Атарі цитує видатного тлумача Корану, імама аль-Куртубі аль-Малікі (помер в 671 році), який говорить: "більшість науковців, враховуючи Маліка ібн Анаса (711-795), аль-Шафію (767-820), Абу Ханіфа (699-767) та інших вчителів ісламу, вважали, що захоплення невірних жінок скасовує захист, який вони мали до цього, і дозволяє тим, кому дістанеться захоплена жінка, вступати з нею в зв'язок".
Аль-Атарі також цитує іншого ісламського науковця, який інтерпретуючи Аль-Куртубі, каже, що той використовує слово "захист", говорячи про заміжніх жінок, які мають якийсь умовний захист свого чоловіка і заборонені для інших чоловіків. Тому, коли жінка потрапляє в руки мусульманина, її шлюбний контракт з її невірним чоловіком уже не має значення, і вона стає доступною для загарбника.
Аль-Атарі зазначає, що до вступу в зв'язок з жертвою слід почекати певний час. Час очікування залежить від того, чи є жінка вагітною, в цьому випадку слід дочекатися народження дитини. Також не можна вступати в зв'язок з жінкою в період менструації. Якщо вона настільки молода, що ще не досягла цього періоду, то слід почекати 1 місяць.
Нагадаємо, що духовні ісламські лідери продовжують обмежувати права і можливості мусульманських жінок.
Нещодавно ісламський священнослужитель з Європи заборонив мусульманським жінкам наближатися до фруктів і овочів, які нагадують чоловічий статевий орган. Таким чином імам сподівається убезпечити представниць прекрасної статі від гріха - тобто від "думок про секс".
А комітет з підтримки чесноти і боротьби з гріхом Саудівської Аравії розробив вказівки, згідно яких жінкам зі "спокусливими" очима буде заборонено демонструвати їх на публіці.
Серед іншого, ці ревнителі жіночих чеснот переконані, що дозвіл жінкам сісти за кермо автомобіля "призведе до зростання гомосексуалізму та проституції" в країні. Протягом 10 найближчих років в Саудівській Аравії "більше не залишиться жодної незайманої", якщо жінки тут зможуть їздити на автомобілях, стверджують місцеві борці з гріхом.
Коментарі
SvarR
11.01.12, 13:56
Іслам пішов від іудейської релігії, коран проти талмуда дитячі забавки.
Черный плащ
22.01.12, 14:02
Ну а в США, разрешили секс с животные,..
Гість: заблокований
32.01.12, 23:41
...нема чого туди їздити і не буде проблем !