Надєдность електродинаміки двигун і генератор постійного струму

  • 15.10.24, 12:23


Ніхто не стане заперечувати існування легенд про мотор-генераторні перетворювачі 19-20 століть з ефектом оверюніті (мотор-динамо Ніколи Тесли, перетворювач з Німеччини 1945 року, відомий як пристрій Локріджа, двигун Роберта Александера та багато інших фактів публікацій про диво. прилади, про які залишилися легенди). Займаючись дослідженнями подібних пристроїв генерації електроенергії, я завжди дивувався, як можна було в кінці 19-го і 20-го століть створювати пристрої, що працюють з порушенням закону збереження енергії. Сучасна офіційна наука категорично відкидає можливість існування двигуна-генератора на обертанні без зовнішньої сили або додаткового джерела енергії. Я зіткнувся з багатьма протиріччями між фізикою та технікою при конструюванні синхронних генераторів і поясненні принципу їх роботи. Сьогодні жоден фізик не може точно сказати, що таке електрика і магнетизм. Усе, що вони нам говорять, — це концепції, взяті за основу. Про протиріччя вам не говорять. Я вирішив логічно дослідити, що таке електричний струм у колі та як це явище викликає роботу. При цьому електронна версія відпала як непридатна. Ви здивовані? Я сам був здивований, але саме чітке розташування явищ призвело до вирішення низки проектних проблем. У цій книзі є теорія таких понять, як генератор струму і генератор напруги. Для чого ці речі? Але якщо ви хочете сконструювати ідеальні електромагнітні машини, як ви це зробите, не розуміючи принципу дії такої машини. Як розрахувати генератор? Як розрахувати двигун? Я роблю це на простому прикладі простої машини постійного струму. Більш потужні машини ви можете спробувати розрахувати самостійно. Одним зі своїх головних досягнень вважаю опис простого двигуна і генератора поцоянового струму в режимі автономного живлення з можливістю підключення сторонніх навантажень. Всі розрахунки та обґрунтування зроблені згідно з класичними правилами електродинаміки та електромагнетизму.

Безперечно, що це положення найпростішого двигуна постійного струму і генератора на самообертанні, слід розглянути в першу чергу. Для вас не секрет, що після винаходу електромагнітного генератора в 1832 році в цьому ж році були розроблені електродвигуни і генератори постійного струму (dynamos). Це був період великого промислового прориву. 

У цей же період з'явилася легенда про мотор-динамо Ніколи Тесли (конструкцію якого маестро представив на з'їзді електриків в кінці XIX століття). Пізніше, у другій половині 20-го століття, винахідник Роберт Александер демонструє самохідний електромобіль, серцем якого є двигун-динамо на самообертанні. Раніше з німетчини війсьвим був вивезен пристрій якій на самообертані живив освітлення для кімнати або деколькіх кімнат відомий як пристрій Локріджа.  Навіть якщо є опис конструкції Тесли і патент на винахід Алесандра, такі пристрої не мають повторів і відносяться до категорії псевдонаукової інформації.

Якщо вам цікаво, що в сучасній електродинаміці не так, хочете дізнатися як до цього можна підійти логічно і як працювали всі ці чудові пристрої, я можу вам побажати насолодитися читанням матеріалу. Приготуйтеся, що доведеться працювати мозком і вникати в розрахунки.

eBook, 2024, PDF, 46 сторінок, мова Українська, Безкоштовно


НАД ЄДНОСТЬ ЕЛЕКТРОДИНАМІКИ * ДВИГУН І ГЕНЕРАТОР ПОСТІЙНОГО СТРУМУ - Мои файлы - Каталог файлов - Free Energy Ukraine (do.am)

Неможливе тепер можливо.

  • 15.10.24, 12:16
Це епізод, який не змусить пресу пускати слину (бо він суперечить світовому ринку електроенергії). Андреа Россі у співпраці з компанією RENAUT (Франція) продемонстрував бортове джерело живлення, яке не тільки забезпечувало рух звичайного електромобіля RENAUT, а й заряджало бортову батарею від 60% до 80%.


ПРЕС-РЕЛІЗ  Для негайного випуску  3 жовтня 2024

Корпорація Leonardo демонструє бортову технологію e-cat, яка безперервно заряджає акумулятор електромобіля під час 6-годинного тесту

[МАЯМІ-БІЧ, Флорида] 27 вересня 2024 року на іподромі Circuito Internazionale di Latina "Il Sagittario", в Латині, Італія, корпорація Leonardo провела презентацію своєї технології E-Cat SKLep NGU.

Презентація складалася з порівняння двох електромобілів однієї марки та моделі, якою був Renault Twizy 80. На одному з автомобілів була встановлена система генерації електроенергії E-Cat, інша не мала жодних модифікацій.

Мета тесту полягала в тому, щоб показати, що технологія E-Cat може безперервно заряджати акумулятор електромобіля під час його руху.

Два автомобілі, розташовані на відстані близько 200 метрів один від одного, о 10:45 ранку почали проїжджати кільце довжиною приблизно 600 метрів.

Перед тестом було виміряно стан заряду кожного з акумуляторів автомобілів. Немодифікований автомобіль мав заряд батареї на 96 відсотків. Автомобіль з E-Cat на борту стартував із зарядом 62,18 відсотка.

Через 2 години 20 хвилин немодифікований автомобіль перестав рухатися, оскільки його батарея повністю розрядилася. Загалом він проїхав 73 км. Автомобіль з двигуном E-Cat продовжував їздити до 17:07, коли було визначено, що тест завершено. Загалом цей автомобіль проїхав 201 км.

Після закінчення тесту знову вимірювався стан заряду акумулятора кожного автомобіля. Немодифікований автомобіль мав показник 0 відсотків. Автомобіль з двигуном E-Cat мав рівень заряду 83 відсотки, що на 33 відсотки вище, ніж на початку тестів.

Експертом, відповідальним за валідацію, був інженер Майко Марцоккі, незалежний фахівець у галузі електронної інженерії, а також експерт саме електромобіля Renault Twizy. E-Cat, який використовувався в цьому тесті, був встановлений ним у власному Renault Twizy EV, незалежно від Андреа Россі.

Андреа Россі, генеральний директор корпорації Leonardo, заявив по завершенню тесту: «Я дуже задоволений результатами нашої презентації. Нашою метою було показати, що технологія E-Cat – це практичне джерело енергії, яке може бути корисним світу. 


Патенти на вічні двигуни

  • 19.05.23, 08:58
Патенти на вічні двигуни Організації та центри з вивчення технологій вільної енергії

Патенти США
3913004 від 14 жовтня 1975 року, Метод і апаратура для збільшення електричної потужності, Роберт Александер.
4975608 від 4 грудня 1990, Мотор з магнітним опором, що перемикається, Гарольд Аспден.
5288336 Перетворювач тепла в електрику, Гарольд Аспден.
4622510 від 11 листопада 1986, Параметрична електромашина, Фердинанд Кап.
2912244 від 1959 року, Гравітаційна система, Отіс Карр.
4006401 від 1 лютого 1977, Електромагнітний генератор, В Рівас.
3811058, 3879622 Мотори на постійних магнітах.
2982261 Повітряний мотор Мак Клінтока.
4595843 від 17 червня 1986 року, Трансформатор обертового магнітного потоку з сердечником з низькими втратами, Роберт Дель Вечіо.
4567407 від 28 січня 1986, Мотор - Альтернатор, Джон Еклін.
3368141 від 6 січня 1968 року, Трансформатор у поєднанні з постійними магнітами, Карлос Гарон.
3890548 від 17 червня 1975 року, Мотор з пульсуючим конденсаторним розрядом, Едвін Грей.
4595852 від 17 червня 1986 р., Електростатичний генератор, Роберт Гандлах.
4831299 від 16 травня 1989, Уніполярний генератор змінного струму, Єнакіші Хайсака.
4249096 від 3 лютого 1981, Електричне динамо, Барбара Нікокс.
3610971 від 5 жовтня 1971 р., Електрорушійний генератор електричного поля, Вілліамс Купер.
4897592 від 30 січня 1990 року, Система, що створює потужність з енергії електростатичного поля, Вілліамс Хайд.
4151431 від 24 квітня 1979 року, Мотор з постійними магнітами, Говард Джонсон.
4806834 від 21 лютого 1989 року, Електричний ланцюг індуктивних провідників, трансформаторів і моторів, Ерл Кеніг.
3374376 від 19 березня 1968, Електричний генератор, Раймонд Кромрі.
3977191 від 31 серпня 1976 р., Джерело потужності… Роберт Брітт.
3670494 Метод конвертування атомної енергії в корисну кінетичну енергію.
4428193, Система вилучення корисної роботи з палива. Як паливо використовується суміш інертних газів, що циркулює у закритій системі.
4709323 від 24 листопада 1987, Конвертор паралельного резонансу, Чарльз Лієн.
5146395 від 8 вересня 1992 р., Джерело потужності, що використовує два накопичувальні ланцюги, Річард Мак Кі.
4210859 від 1 червня 1980 року, Індуктивний пристрій, що має дві ортогональні обмотки, Пауль Мерестський.
4500827 від 19 лютого 1985, Лінійний електричний генератор, Томас Меріт.
4904926 від 27 лютого 1990 р., Електричний генератор магнітного руху, Маріо Пацишинський.
4945273 від 31 липня 1990 року, Високоефективна електрична машина, Джозеф Пінкертон.
4883977 від 28 листопада 1989 р., Перетворювач магнітної потужності, Денніс Реган.
4077001 Електромагнітний перетворювач зі стаціонарними елементами, що мають магнітний опір, що змінюється, Франк Річардсон.
5018180 від 21 травня 1991 року, Конверсія енергії, що використовує заряд високої щільності, Кеннет Шолдерс.
4652771 від 24 березня 1987, Трансформатор з коливаннями магнітного потоку, Теодор Спіч.
4772816 від 20 вересня 1988, Система конверсії енергії, Джефрі Спенс.
4748311 від 31 травня 1988, Інвертор з джерелом потужності для переривника паралельного резонансного ланцюга, налаштованого на подвоєну частоту переривника, Фрідріх-Вернер Томас.
Міжнародний патент H02K 31/00, 39/00 від 24 червня 1982 року, Замкнена частина уніполярної машини, Адам Тромблі.
4835433 1987, Апаратура для безпосереднього перетворення енергії радіоактивного розпаду в електричну енергію, Браун П.М.
Патенти США з електрогравітації: 1363037 Goddard 21 Грудня 1920; 2004352 Simon 11 Червня, 1935; 2210918 Karlovitz 13 серпня, 1940; 2588427 Stringfield 11 Березня, 1952; 2231877 Bennet 18 Лютого 1941; 2279586 Bennet 14 Квітня 1942; 2305500 Slayter 15 Грудня 1942 року.
Англійський патент номер 300,311 від 15 серпня 1927, Пристрій для виробництва сили або руху за допомогою електродів, Таунсенд Браун.
Французький патент №1003484 від 11/1951 року.
Електрогравітація.
3187206 від 1 червня 1965 р., Електрокінетична апаратура, Таунсенд Браун.
3022430 від 20 лютого 1962, Електрокінетичний генератор, Таунсенд Браун.
3018394 від 23 січня 1962, Електрокінетичний перетворювач, Таунсенд Браун.
2949550 від 16 серпня 1960 р., Електрокінетична апаратура, Таунсенд Браун.
1974483 від 25 вересня 1934 р., Електростатичний мотор, Таунсенд Браун.
4687947 від 18 Серпня 1987, Електричний ланцюг збереження потужності, Мельвін Кобб.
4772775 від 20 Вересня 1988, Генерація потоку плазми в електричній дузі, Сем Ліч.
4432098 та 4429280, Передача інформації за допомогою векторного магнітного потенціалу, Рейнолдс Гелінас.
Великобританія, No. 547668, 30 січня (7 вересня) 1942 року, Мотор з постійними магнітами, автор Стенлі Хічкок.
Великобританія Заявка No.2282708A, Двигун з постійними магнітами, Роберт Адамс, Гарольд Аспден.

Патенти з розщеплення води та використання її як паливо, у тому числі з «холодного синтезу»
4394230 патент США від 19 липня 1983 р., Метод і апаратура для розщеплення молекул води, Генрі К. Пухарич.
2251775 патент Великобританії від 20 Квітня 1994, Термоелектрична конверсія

Електромагнітна індукція, глянути тверезо!

  • 22.08.22, 13:43
Сучасна топологія електромагнітної індукції мене не влаштовує, через дуже вузьке і занадто заплутане трактування цього процесу в різних школах і напрямках.

1) Електромагнітна або магнітна індукція - це створення електрорушійної сили на електричному провіднику в магнітному полі, що змінюється.
(https://en.wikipedia.org/wiki/Electromagnetic_induction)

2) Електромагнітна індукція - явище виникнення електричного струму, електричного поля або електричної поляризації при зміні магнітного поля в часі або при русі матеріального середовища в магнітному полі.
(https://ua.wikipedia.org/wiki/Електромагнітна індукція)

3) Електромагнітна індукція — явище створення в просторі вихрового електричного поля змінним магнітним потоком. Одним із наслідків електромагнітної індукції є зв'язок між змінними електричним та магнітними полями в електромагнітній хвилі, інший наслідок, практично важливий для генерації електричного струму, — виникнення електрорушійної сили у проводовому контурі, магнітний потік через який змінюється. Одиниці вимірювання електромагнітної індукції - тесла (у системі СІ), гаус (у системі СГС); 1 Тл = 104 Гс.
(https://uk.wikipedia.org/wiki/Електромагнітна_індукція)

Відповідно до закону електромагнітної індукції Фарадея (в СІ):



У нас дві взаємодіючі системи – електрична і магнітна. Ці системи базуються на одиницях виміру.

Електрична система вимірювання:


Магнітна система вимірювання:



У мене виникло питання з мірою СИЛУ СТРУМУ в електричній системі вимірювання СІ (Ампер)
та з МАГНІТОРУХАЮЧОЮ МІЛОЮ в магнітній системі вимірювання СІ (Ампер).

Про всяк випадок, офіційна фізика, де Сила Ампера знаходиться там, де їй і належить, в міру напруженості магнітного поля. Максвелл свої рівняння виводив спираючись саме на ці складові:

E – напруженість електричного поля (в одиницях СІ – В/м);

D – електрична індукція (в одиницях СІ – Кл/м);

H - Напруженість магнітного поля (в одиницях СІ - А / м);

B - магнітна індукція (в одиницях СІ - Тл = Вб / м = кг - с (-2) - А (-1));


Я припустив, що вихрове магнітне поле навколо провідника під струмом включеним у замкнутий контур, і сила струму цього провідника одне і те ж явище, а саме вихрове магнітне поле. Мені надали табличку, намагаючись переконати, що електричний струм (Сила Току) це впорядкований рух електричних зарядів. Я її трохи відкоригував
 


Відразу мені почали надходити пропозиції повернути виміри на місце, і моє припущення помилкове.
Я не думаю, що треба щось виправляти. Сучасна наука відштовхується у вимірах від одиниці електричного заряду (Кулона):

1 Кулон - це кількість заряду, що пройшов через поперечний переріз провідника, при силі струму 1 А за час 1 с,

чи сила струму 1А = 1 Кулон за 1 з.

Я також пов'язую цю дію з вольтом:

За визначенням, різниця в електричному потенціалі між двома точками дорівнює 1 вольту, якщо для переміщення заряду в 1 кулон з однієї точки в іншу необхідно зробити роботу в 1 джоуль. Вольт також дорівнює електричній напрузі, яка індукує постійний струм в 1 ампер при потужності 1 ват в електричному ланцюзі.

Тепер таке:

за визначенням, зміна магнітного потоку через замкнутий контур зі швидкістю один Вебер в секунду індукує ЕРС в цьому ланцюзі, що дорівнює одному вольту.

Все це порочне коло, логічні ланцюжки, з наукою, що визначає, що Ампер - це одиниця виміру сили електричного струму як рух електрично заряджених частинок.

Як ця сама Сила Струму проявляється в реальності?

Це проявляється у дії електромагнітної індукції навколо замкнутого провідника в контур.

Той факт, що всі ортодокси погодилися розглядати це явище як рух електрично заряджених частинок, не підтверджується.

Сила струму безпосередньо пов'язана з вихровим магнітним полем навколо провідника.

Звідси ми робимо висновок, що сила струму в електричній системі та вихрове магнітне поле навколо провідника – це те саме явище, тільки в різних вимірювальних системах електричної та магнітної.

Рух електричного поля здійснюється між потенціалами по каналу провідника, точніше по поверхні провідника, а магнітне вихрове поле (сила струму) є наслідком з іншим вектором "обертання".

Вся проблема в тому, що опір провідника та навантаження є опір його кристалічних ґрат утворенню вихрового магнітного поля.

Електричне поле є поверхневим явищем металевих провідників. Ви добре знаєте, що ці поля є паразитними для електротехніки. Для захисту електроприладів використовується затікання у землю утворень електричного поля. Це заземлюючий пристрій. Електромагнітна індукція - явище ланцюга, коли існуюче електричне поле (внутрішній елемент для діелектриків) утворюється з різницею потенціалів на металевих контактах (поверхневий елемент), замкнутих у ланцюг між висновками та, на відміну від руху електричного поля (ЕРС), що виникає для рівноваги. Виникає магнітне вихрове поле "як елемент протидії". Саме цей момент записано у формулі електромагнітної індукції:

E = -B або E = -Ф = [1V = -1Wb]

1В – це величина різниці потенціалів електричного поля.

Сила, що врівноважує різницю потенціалів електричного поля, швидше за все виникає із закону Кулона https://en.wikipedia.org/wiki/Coulomb%27s_law

Електромагнітна індукція наведення ЕРС від магнітного потоку, це зворотний процес:

В = -Е або Ф = -Е

Виникає магнітне вихрове поле, по суті, не протидіє руху електричного вихрового потоку, а прискорює цей процес. Ось матеріал провідника впливає формування цього вихрового магнітного поля.

Збільшуючи опір ланцюга, вводячи навантаження споживача, ми сповільнюємо цей процес. Це власне і є електрична енергія споживчого контуру, щоб розтягнути процес врівноважування різниці потенціалів електричного поля, та використовувати магнітний вихровий потік у споживчих цілях. Якщо ми не введемо збільшення опору, то отримаємо дуже потужний процес, що врівноважує, з утворенням дуже сильного і "руйнівного" магнітного поля, який ви знаєте як "коротке замикання", тобто. наше умовне скручування мотузки призводить до її руйнування. Провідник та опір навантаження працюють як скручена мотузка. До речі, ті, хто добре розуміється на темі і знає все про скін-ефект, мене більше зрозуміють, сподіваюся.

Саме тому рух електричного поля пов'язаний з вихором. ЕРС є вихровою структурою, спіраль навколо провідника. Матеріал провідника створює перешкоду створення зустрічного вихрового магнітного поля (сили струму).

Особисто для мене є кілька питань, які до кінця ще не з'ясовані. Сила струму (вихрове магнітне поле) є обов'язковим явищем або є винятком. Відомі епізоди, коли Електричне поле передавалося безпетлевому варіанті, без вихрового магнітного поля (сили струму) по одному проводу.

З повагою, Серж Ракарський
Слава Україні!

Статичний електромагнітний перетворювач [COP ?1]

Аналіз цікавого експерименту, який був проведений із комплектом від однофазного генератора з електромагнітним збудженням (РОТОР + СТАТОР)



В експерименті обмотка електромагніту ротора, послідовно з'єднана підключена через ЛАТР та ВАТТМЕТР, до мережі 220 В/50 Гц. На вихід задіяна обмотка збудження, з опором 8 Ом. Далі через ВАТТМЕТР до неї підключений водонагрівач 220В/700Вт у вигляді активного навантаження. Схема включення та показники на наочному слайді БЛОК-СХЕМЕ.




Якщо судити за показаннями ВАТТМЕТРів, тоді від мережі отримуємо потужність рівну 45 Вт, а на навантаження з обмотки збудження надходить 140 Вт (СМР = Р2/Р1 = 140/45 = 3,0).
Давайте спробуємо розібратися з показниками вольт-амперних характеристик на ділянках ланцюга первинного та вторинного контурів нашого перетворювача без частин, що рухаються. Ланцюг від мережі до ЛАТРА, до якого включено ПЕРШИЙ ВАТТМЕТР. Напруга мережі U1 = 220В, Потужність Рвх = 45 Вт. Сила струму даного показника становитиме: I= P/U =45/220 = 0,2А. Струм у первинному ланцюзі складе 0,2А. Можливо показник Сили струму, буде мати підвищене значення, але ЛАТР це по суті дільник напруги. У нашому випадку Обмотка електромагніту якоря і нижня частина обмотки ЛАТРа мають опір, що розраховується за правилом паралельних з'єднань. Сумарний опір зменшиться. У ролику автор показує, що Потужність холостого ходу ЛАТРА 12 Вт, це означає, що струм в ланцюзі складе 0,05А. Реальний струм у ланцюзі обмотки ротора складе 0,2 - 0,05 = 0,15А. Ми це залишимо на десерт, так само вважатимемо струм в обмотці ротора 0,21А з урахуванням зниження напруги на виході ЛАТРа, до 210 вольт.
Далі цікавий підхід до визначення потужності ланцюга у ВАТТМЕТРА. Що я маю на увазі, розглянемо ситуацію. Ваттметр на вході вимірює напругу до Латра, до нього претензій немає, в ньго напруга мережі. Дані напруги на клемах ротора (по суті на виході з ЛАТРа: холостий хід U2 = 210В; під навантаженням U3 = 111. Ми бачимо, що відбувається падіння напруги, яке пов'язане з підключенням опору обмотки ротора. За правилом розрахунку потужності, необхідно враховувати реальну напругу і діючий струм у ланцюзі, що проходить через навантаження P = I*U:
1) Варіант P = 0.2A*111B = 22.2 Вт; 2) Варіант Р = 0,15А * 111В = 16,6 Вт; 3) Варіант P = 0.21A * 111B = 23,3 Вт. Як бачимо далеко не 45 Вт, при цьому холостий хід латра становить 0,12А * 220В = 26,6 Вт. Як вам подобається? Схема цього процесу додається

Тепер найцікавіше, вимір ВАТТМЕТРОМ потужності вторинного ланцюга - обмотка генератора та активне навантаження. ВАТТМЕТР вказує на потужність 140 Вт, при напрузі на клемах фази 39В. 
Можна грубо, дуже грубо розрахувати силу струму I = P/U = 140W / 39V = 3.59A. Але хочу зауважити, що повний струм для нашого навантаження 0,7 кВт для 220В складе 3,18А. Наш кип'ятильник мав розжаритись, а від ледве гріє. Тут причина в іншому, цей струм це є компенсація електричного поля його різниці потенціалів. Наші показники складають: напруга холостого ходу U2 = 117В; під навантаженням U3 = 39В; опір обмотки R1 = 8 Ом, опір навантаження можемо розрахувати за формулою R2 = U^2/P = 220^2/700 = 69 Ом. Розраховуємо силу струму вторинного ланцюга I = (U2-U3)/(R1+R2) = (117-39)/(8+69) = 1,2A. Можемо розрахувати потужність у вторинному ланцюзі Р = 1,2А * 39В = 46,8 Вт. Як вам різниця 140Вт/46,8Вт = 2,99. Це як розуміти алгоритм розрахунку ВАТМЕР накрутив показник, 117В * 1,2А = 140 Вт.
Застосовано формулу так званої повної потужності P = E*I, яка абсурдна за своєю суттю. Чому можете ознайомитись у моєму матеріалі "Результуюча Сила Ампера". Чим це загрожує споживачеві та вигідно продавцю? Якщо протягом дня напругу в споживчій мережі підняти на 2 вольта кілька разів, то ваш підсумковий результат спожитої потужності буде більшим. Ви навіть цього не помітите, перевірити не можете. Тому в масштабах району прибуток на порожньому місці у продавця.

Повернемося до реальної оцінки нашого перетворення: Зробимо це у всіх іпостасях даних:
1) За показаннями ватметрів вхід/вихід: СОР = 140 Вт / 45Вт = 3,1;
2) За результатами розрахунку Вольт-Амперної характеристики первинного та вторинного контуру: 
    СОР = 46,8 Вт / 16,6 Вт = 2,8 або 46,8 Вт / 22,2 Вт = 2,1;
3) За реальною потужністю від мережі та на навантаженні: СОР = 46,8 Вт / 45Вт = 1,04 ( в якому 45Вт, треба розділити на потужність другої частини намотки ЛАТРа, та обмотки РОТОРА, які включені паралельно)

Я вважаю, що виділене є чистим показником перетворення у вузлі РОТОР-СТАТОР, і він більше одиниці.

Ці дані відповідають граничним показникам перетворення твердотільних генераторів Holcomb Energy Systems. У його звітах та маркетингових публікаціях фігурує приблизно такий самий показник перетворення (2,0). 

Ці графіки, взяті безпосередньо з веб-сайту білінгу Florida Power & Light та підтверджені системними лічильниками HES, підтверджують, що при встановленні та підключенні системи ILPG її середньодобова ефективність становить 205%. Протягом дня спостерігається найменший ККД – 130%, у той час як найбільший ККД – 260% у другій половині дня через підвищене навантаження на систему кондиціонування повітря у будівлі.

Є інформація, що дані генератори. в ролі підсилювачів потужності. вже поставляються замовникам зі США.
---------------------------------------------------------------------------------------
PS
Для тих хто хоче повторити! Потрібно шукати оптимальне положення ротора у статорі. Зрушення навіть на половину перерізу зуба статора має значення. Забезпечте рівномірний розподіл зазору.
Чому це працює, тому що є ефект магнітного посилення поля в електротехнічній сталі.

Твердотельный генератор по простому

Генерація електрики - процес отримання електроенергії із джерел первинної енергії. Особливістю електрики є те, що воно не є первинною енергією, що вільно присутня в природі у значних кількостях, і її необхідно виробляти. Виробництво електрики відбувається, зазвичай, з допомогою генераторів на промислових підприємствах, які називаються електростанціями.

Прилад який присутній в 99% електростанцій і ВИРОБЛЯЄ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЮ, називається Електричний генератор, в якому отримує ЕРС навколо провідника від магнітного потоку (магнітного поля), шляхом зміни поля в часі в зоні проводу, де власне наводиться ЕРС. Жодну механічну енергію в електричну, він не перетворює, тому що це неможливо по суті. Для створення цього змінного поля з постійного поля застосовують механічне обертання електромагніту (постійного магніту) ротора, в електромагніті статора. Дані електромагніти мають властивість притягуватися, щоб подолати це тяжіння і створити обертання поля, потрібно докласти фізичну силу виражену в Ньютонах.
При появі струму у дроті фази, що знаходиться в тілі магнітопроводу статора, він формує магніторушійну силу, яка формує поле статора. (Магніторушійна сила (МДС) - фізична величина, що характеризує здатність електричних струмів створювати магнітні потоки.) Саме це поле після збудження і формує магнітне поле статора, яке потрібно переміщати. А чим переміщати, силою дурня чи перемиканням електромагнітів – справа інженерної творчості.
Фактично поле статора генератора саме індукує.
Про це вам не говорять у підручниках, на кафедрах та аспірантурі. Якщо й пояснюють за сімома печатками, але в будь-якому підручнику це зазначено:




Твердотельный генератор из США.

В 1902-1908 годах испанский инженер Клементе Фигуэра явил миру твердотельную конструкцию электрогенератора (без механического вращения ротора). Его права на первые патенты и действующую модель выкупила дирекция международного банка за 60 млн. песет. И после этого события никто открыто о такой конструкции не заявлял, с демонстрацией работающей конструкции.

В течении 100 лет данную конструкцию публично ни кто не мог повторить. Не было ни одной конструкции завершенного вида, которую продемонстрировали открыто. 

Недавно появилась энергетическая компания из США  Holcomb Energy System, которая явила миру конструкцию твердотельного генератора.



Можно в это верить или не верить, но продукт существует, демонстрируется и предлагается к продаже. 

Есть несколько патентов:
На твердотельный ротор (с системой бегущего переключения электромагнитов)  WO2021063522A1
На систему твердотельного генератора на основе твердотельного ротора US20120007708A1
На компактную систему твердотельного генератора (карманный павербанк) US11196331B2
Есть еще один патент 2001 года (Канада) так же на твердотельный генератор  CA2357550A1 (Твердотельный электрический генератор ПЕРЕВОД ) 

Данная технология просто рвет, все подходы к электрогенерации в принципе и открывает возможности энергетической независимости домохозяйств. 

Данная конструкция условно повторяет принцип Генератора Фигуэра, от 1908 года.

Ошибка независимых исследователей была в неправильном прочтении патента в узле съема.

Поясню, что же в данном вопросе "удивительного", про которое все знают и никто в упор не видит, что это - Сверх Единичность. Представим  обмотку тороидального трансформатора: с сердечником из железа и на воздушном каркасе.

Напряжённость магнитного поля  H, которое создаётся в кольцевом сердечнике при протекании по обмотке тока I, можно рассчитать по формуле:  H = N*I/L,  где:  N - количество витков;  I - сила тока в проводе, Амперы;  L - длина кольца по средней линии, метры.  

Допустим, у нас 75 витков, с силой тока в проводе равной 1 Амперу и длиной  средней линии кольцевого сердечника 100 мм (0,1 метра):    H = N*I/L = 75 * 1 / 0,1 = 750 А/м 

Напряжение источника U= 5 В, мощность равна P=UI = 5 * 1 = 5 Вт  

Абсолютная магнитная проницаемость: воздуха а = (1,25663753*10^6) 0,000001257 гн/м, сердечника из электротехнической стали а = 0,0008792  гн/м. Остается только рассчитать магнитную индукцию при напряженности магнитного поля обмотки равной 750 А/м:

Без сердечника: B = аH = 0,00000125663753 *750 = 0,000942478 Тл,

С сердечником: B = аH = 0,0008792 *750 = 0,6594 Тл.

При одной и той же затрачиваемой мощности источника 5 Вт, мы получили увеличение результирующей магнитной индукции в 700 раз. 

Я так же занимаюсь с 2019 года разработкой импульсной системе по твердотельному электромагнитному принципу. 

Если хотите мне помочь можете перечислить помощь на кошелек



Корейский БТГ, конкурент генератора Слободяна

Это небольшие эпизоды, развития одной компании или группы в Южной Корее, г. Сеул  (2014-2019)


СЕУЛ. 2014 год. https://www.youtube.com/watch?v=y4gJf6piHwY
"100% свободное производство электроэнергии self driving, эта технология будет подключена к крупномасштабной электростанции. Конечно, полезно для мотоцикла и автомобиля. Эта технология Procon является первой в мире высокотехнологичной. и мы ищем инвестиции в создание производственной фабрики и маркетингового партнера. [email protected]  Эта новая технологичная система выработки энергии является единственной в мире международной." 

СЕУЛ. 2019 год. https://www.youtube.com/watch?v=VisPyhdnbUg 
"Эта новая технология свободной энергии является единственной и первой в мире международной. не нужно никакого топлива, энергии ветра и солнца. 
Этот просмотрщик тестовой версии составляет 5 кВт/Сек(высокая мощность). 
Это восстановится без всей тепловой электростанции, солнечная системы, ветряная электростанция. Водной гидроэнергетика нам также не понадобится и никакое автомобильное топливо." 

Каналс роликами: https://www.youtube.com/channel/UCtqqsW8mfAxxV-tkKM2_vtw

Мой небольшой фильм о них на моем ютуб канале: https://youtu.be/Vp96a-fVPss
 
Сайт компании обнулен на сегодня: Procon Electronics Co., Ltd - http://www.procongroup.org/

Мое предположение, как раз в том, что корейцы решили вопрос электромагнитного момента генератора, в сторону его уменьшения. 
Как раз об этом мой материал: https://rakarskiy.livejournal.com/13299.html  СКАЧАТЬ

Самоходный инерционный генератор

Вероятно вы много слышали об автономных электрогенерирующих системах с маховиками и без таковых,  мотор-генераторного типа. Смотрели массу роликов. Слышали многочисленные заключения экспертов. Вам будут многочисленно врать про противоЭДС, и закон сохранения энергии, что сие невозможно. Да и действительно возьми мотор и генератор подключи к друг другу механически и электрически и в результате ничего не будет.  

Есть такой эпизод в 2019 году американская компания Inductance Energy Corporation (IEСпрезентовала свой Earth Engine (земной двигатель). 


[В настоящее время IE разработала, изготовила и устанавливает от 7,5 до 25-киловаттные двигатели/генераторы, способные приводить в движение до 4000 фунтов инерционной мощности и производить свыше 25 киловатт.]. 

Конструкция состоит из двух массивных маховиков, разгонной электромагнитной системы, и съема через магнитную без контактную передачу на генератор.  Они не продают свои "двигатели", они продают энергию производимую на установках.  

Описание работы самих авторов: «Мы “толкаем” большую массу, управляя магнитным полем. Когда два противоположных источника топлива (магнитные поля), приводящие в движение массу маховика, находятся в правильном положении, двигатель запускает небольшой электромагнитный заряд мощностью около 52 Вт. Этот заряд позволяет противоположным источникам топлива “видеть” друг друга и может создавать значительную силу для вращения большой маховой массы. Эта инерция вращающейся массы затем передается через отдельную магнитную связь к генератору, который производит электрическую энергию. Эту силу можно также использовать механически.»

К примеру вот такие установки

 

 https://www.youtube.com/watch?v=KgfZy6KllcE     https://www.youtube.com/watch?v=Az0v79-vG_E&t=229s

имеют все тот же принцип, отличается только или генератор на одной оси и разгонный модуль без контактный магнитной передачи, или разгонный модуль с генераторами. Американцы и не скрывают, что у них особый алгоритм работы генератора.  Все мои изыскания пришли именно к данной конструкции. Там нет новых знаний, все сугубо на основании академической физики и инженерного расчета. 

Допустим, у нас есть однофазный генератор, аксиального типа без сердечников, катушки статора залиты полимерной смолой. Параметры: напряжение 27В, мощность 1,47 кВт, частота вращения 600 об / мин, диаметр осевой линии витков 0,39 м. Мы можем рассчитать его электромагнитный момент:

T = 9550 * Вт / об / мин = 9550 * 1,47 кВт / 600 об / мин = 23 Нм.

Если мы проверим по другим формулам  исходя из  формул Силы Ампера и Электромагнитной Силы катушек.   Рассчитать  электромагнитный момент так просто не выйдет т.к.  нужно использовать  формулы СИЛЫ АМПЕРА [Fа = B*I*L*sin] и ЭЛЕКТРОМАГНИТНОЙ СИЛЫ катушек генератора [Fэ = ((n*I)2* *S)/(2*lср2)]. Для этого уже необходимо учитывать конструктивные особенности. С учетом конструктивных особенностей    мы получим следующие параметры:  Fa =  16 Ньютонов, и  Fэ = 103 Ньютона.  Зная радиус вектор R  (1/2D) = 0.39/2=0.195 метров получим значение электромагнитного момента генератора:      

T = (Fа  + Fэ)  * R , получаем  T = (16 + 103) * 0,195 = 23,2 Нм

Мы видим, что результаты расчетов такие же. Если амперная сила никуда не денется при взаимодействии с магнитным потоком полюса, то электромагнитная сила катушек может быть нейтрализована. Снизим его до значения силы тока (силы Ампера) в жгуте проводов катушки:

T = (16 + 16) * 0,195 = 6,24 Нм, при этом общая мощность генератора остается прежней 1,47 кВт

Чисто теоретически остается рассчитать мощность приводного двигателя для преодоления полученного электромагнитного момента генератора:

W = T * об / мин * 1,2 / 9550 = 6,24 * 600 * 1,2 / 9500 = 0,47 кВт

При этом традиционно для вращения классического генератора потребуется приводная минимальная мощность, равная:

W = T * об / мин * 1,2 / 9550 = 23 * 600 * 1,2 / 9500 = 1,73 кВт

В своей книге я рассматриваю несколько вариантов создания таких энергогенерирующих машин. В приложении есть калькулятор в Excel для самостоятельных расчетов

Если кто то подумает что я открываю что то новое, ошибаетесь это все  уже давно изобретено, и производится идут попытки поисков. Я же отработал вариант расчета оптимальной конструкции. Потому что  нет универсального генератора, его можно рассчитать только на одну частоту вращения, при которой у него будут самые оптимальные показатели.  

Основным на мой взгляд является генератор с конструктивными решениями по снижению такого параметра как электромагнитный момент генератора. 

Вторым немаловажным моментом является затраты на вращение.  И тут мы обращаем наш взор к инерции массы, к такому элементу как маховик. Для конструкторов далеко не секрет, что инерционный ротор электромотора уменьшает затраты на вращение при выполнении работы с нагрузкой. Справедливости ради, нужно отметить что массивный ротор имеет и свои недостатки это пуск и торможение.   Основные моменты работы электродвигателя. Пуск требует большие мощности а торможение сопряжено с реактивной ЭДС, которая начинает генерироваться в пусковой цепи электромотора.    

Момент инерции инерции ротора и маховика можно определить различными расчетными методиками, к примеру инженерная для ротора электромотора:  Jэм = GD2 /4 (N*m^2), и момент инерции массивного диска  Jмax = 1/2 mR^2 (kg*m^2).  Особенность на которую не специалист  мало обращает внимания: Суммарный момент инерции механизма состоит из момента инерции двигателя и момента инерции механической части механизма (к примеру маховика).  Момент инерции с моментом силы связан выражением M = J, а суммарный момент силы (крутящий момент) системы равет сумме моментов силы.  

Так же имеет значение инерционная масса роторных элементов так собственно и маховика, в книге привожу пример использования в этого феномена промышленности в конструкциях кривошипных прессов. Главное условие это переменный режим работы. Экзомеханический эффект. Разгон и съем. Маховик не работает при постоянном режиме скорости, только при разгоне и торможении.

Сторінки:
1
2
3
попередня
наступна