хочу сюди!
 

Татьяна

57 років, телець, познайомиться з хлопцем у віці 55-58 років

Вай Маладець або як стати свинею.


Кожна телевізійна реклама має кінцеву мету - вдертися до мізків розслабленого перед TV-ящиком піпла та змусити його купувати всякій непотріб. Якщо при покупці товару піпл буде наспівувати та промовляти дебільний слоган з роліку - то мета досягнута на всі 100%. 

Більше всього обурює абсолютна некомпетентність рекламістів, що хоч і знаються на ремеслі подання дебільних слоганів та іншої сукупної маячні (танці, співи, ідіотські вирази обличчя), та абсолютно некомпетентні в якостях самого товару і особливостях його застосування.
Особисто мене дістала тупа реклама препарату "Мезім". Складається враження, що рекламуються не ліки, а якісь цукерки, хоча й останні їсти без міри шкідливо.

Давайте згадаємо: спочатку з'явився перший ролік, в якому начебто пропагується добробут української родини. Отже, до родини дівчини, приїжджає хлопець-ботанік з міста і розуміє, що живим йому звідси не вийти...можна лише виповзти, нажершись від пуза. Батько дівчини, постійно регоче, начебто сам сидить на якихось пігулках і час від часу промовляє: "Ай, молодець!".Бідному ботаніку нічого не залишається як витягти з кишені пачку чудодійного "Мезіму" і жерти аби його вважали чоловіком.

Мораль: українці люблять поїсти (а хто не любить?); столи ламаються від їжі (це в якому столітті?); українці всі гладкі (помилилися континентом) і жери скільки влізе, бо є "Мезім". Тут занавіс.

Зараз крутять ролік №2, від якого взагалі хочеться блювати, а не їсти. Такий собі рекламний серіал про українських ненажер.
Славна родина українців (з поповненням ботаніка та його дітей) приїжджає до Східної країни...і для чого? Щоб пожерти! Про це задоволено повідомляє трохи прийшовший до тями від пігулок батько і плескає себе по пузі. Ботанік, навчений гіркім досвідом, демонструє пачку того ж чудодійного на всі випадки препарату і всі сідають до шведського столу.
Аж тут дикі європейці! Жалюгідні та стрункі як наш ботанік! Якій сором! Гладкі як свині та щирі від халявного столу українці тут же, не відходячи від столу, зголошуються навчити Європу "бенкетувати"!!! Аншлаг! Недосвідчені та не знайомі з прогресивними поглядами та препаратами (начебто з тієї самої Європи) європейці жеруть від пуза і батько європейської родини (мабуть теж пігулки заціпили) задоволено констатує: "Ай, молодець". Все, капець Європі - навчили.
Думаю, що не треба мати медицинську освіту чи спеціалізацію гастроентеролога, щоб зрозуміти всю абсурдність даної реклами. Чому вона вчить? Жери, пий, а потім прийми чарівне "колесо" і жери знову? А цей образ української родини? До речі якого хера (вибачте зірвалося) у роліку грає російська балалаєчна "калінка"? Чому не ірландська джига? Мабуть теж весело під неї буде жерти. Оце так реклама, просто ай маладці.

Ось тут справжня реклама:



p.s. Хто знає, чому ботанік досі стрункий? Може йому "Мезім" не вставляє?

p.p.s. якщо хтось про це вже писав не ображайтеся...тепер моя черга smile.

Пробіотік © 2013.

10

Коментарі

17.05.13, 16:30

один знайомий каже, що то навмисно робиться, бо хворі люди політикою непереймаються, а те що там рекламується більше побічних дій має ніж прямих

    Гість: ZlaTitka

    27.05.13, 16:32

    "Чому не ірландська джига? Мабуть теж весело під неї буде жерти."

      37.05.13, 16:42

      за мезим згодна - маразм.

        47.05.13, 16:45Відповідь на 1 від Гала

        один знайомий каже, що то навмисно робиться, бо хворі люди політикою непереймаються, а те що там рекламується більше побічних дій має ніж прямихя взагалі чув, що той Мезім заборонений у Європі, не знаю чи правда.

          57.05.13, 16:46Відповідь на 4 від Пробіотик

          так от))) і скоріш за все так і є)

            67.05.13, 16:46Відповідь на 2 від Гість: ZlaTitka

            "Чому не ірландська джига? Мабуть теж весело під неї буде жерти."ну а шо?

              77.05.13, 16:47Відповідь на 3 від Поговорим

              за мезим згодна - маразм.та я трохи вчився цієї прохфесії рекламіста, тому от критикую

                87.05.13, 16:48

                Та реклама взагалі то на інтелектуалів і не розрахована. Навіть більше - увесь масмедійний продукт не розрахований на інтелектуалів. Здається один з відомих маркетологів США Росер Рівз якось сказав, що продукт на ТіВі має буде на рівні самого тупого глядача, так і робиться. На те це і популярна масова культура. Перефразуючи Преображенського, не дивіться телевізор до обіду, і після також, ліпше ніколи

                  97.05.13, 16:49Відповідь на 7 від Пробіотик

                  за мезим згодна - маразм.та я трохи вчився цієї прохфесії рекламіста, тому от критикую взагалі ліки рекламувати ще й таким чином не можна.

                    107.05.13, 16:51Відповідь на 4 від Пробіотик

                    один знайомий каже, що то навмисно робиться, бо хворі люди політикою непереймаються, а те що там рекламується більше побічних дій має ніж прямихя взагалі чув, що той Мезім заборонений у Європі, не знаю чи правда.Он не запрещен, он не лицензирован в Европе. Потому что его состав не соответствует заявленному, т.е. по большому счету это пустышка.

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      3
                      4
                      5
                      7
                      попередня
                      наступна