хочу сюди!
 

Лариса

52 роки, близнюки, познайомиться з хлопцем у віці 38-57 років

СМЕРТЕЛЬНО хвора країна.

  • 01.03.13, 14:02
Смертельна траса Київ-Чоп - це ями на дорогах чи дороги на ямах?
28.02.2013 (12:36)
Это называют в Украине ремонтом дорог? - Мне жаль украинцев

Це називають в Україні ремонтом доріг? - Мені шкода українців
Цим питанням задається кожен, хто їздить українськими дорогами. У цьому році ситуація ще гірша - величезні вибоїни, погнуті диски і зіпсовані нерви. Закарпатський відрізок міжнародної траси Київ-Чоп, яка веде прямо до угорському кордоні, повністю розбитий ...

Машини маневрують між уже звичними ямами, а дорожники нарікають на «специфічну» зиму, - передає Цензор.НЕТ.
«Нинішня зима в Закарпатті взагалі специфічна, тому що вона з різкими перепадами температур і різкими коливаннями від плюса до мінуса. Це дуже небезпечно для автомобільних доріг і призводить до прискорення руйнування », - скаржиться заступник керівника Закарпатського облавтодору Василь Заяць. В облавтодорі переконують, що ям було б в рази менше, якби не аномальна зима.
Втім, цим словам перестаєш вірити, коли поїдеш до сусідньої Угорщини: на їх дороги такі перепади температури чомусь не впливають.
Оглядаємо відрізок траси від угорського міста Загонь в місто Ньіредьгаза. Якість дорожнього полотна тут таке, що ніяка аномальна зима йому не страшна. Як кажуть у народі: і яйцем покотити можна.
На комунальних дорогах міста Ньіредьгаза також жодних проблем з дорогами. Ті ями, які з'являються взимку, латають спеціальним холодним асфальтом, адже класти гарячий можна, коли на вулиці +18, а на календарі - травень.
Мер Ньіредьгази Ференц Ковач переконує: «Ям в цьому році більше, ніж у минулому році, але зовсім небагато. Ми повністю справляємося. Взимку латаємо ями холодним асфальтом. Тому що гарячим не можемо ремонтувати. Таке асфальтування не відповідає технології, гарячий асфальт взимку наші заводи навіть не виготовлять ». Але в Закарпатському облавтодорі іншої думки: «Ми використовуємо холодний асфальт, але в незначній кількості. Ми відразу працюємо з гарячим асфальтом - це більш ефективно і більш якісно », - переконує Василь Заяць.
Дороги тут якщо і ремонтують взимку, то виключно в сонячну погоду. Ямки максимально очищають і просушують. А ось в Закарпатті люблять ставити асфальт прямо в калюжі, та ще коли на голову робочим падає мокрий сніг. Ми показали фотографії, зроблені 5 лютого кореспондентом Мукачево.net відповідальному за ремонт доріг у Ньіредьгазе Петеру Дічьо.
Він довго не міг повірити, що це не жарт: «Ви жартуєте? Дивлячись на ці фотографії, скажу: ця технологія асфальтування в Угорщині ніколи не працювала і працювати не буде. Це просто смішно - викидання грошей на вітер. Якщо ЦЕ в Україні називають ремонтом доріг - мені шкода українців. Таке можна побачити тільки в комедії », - дивується Петер.
Ремонтувати дороги в Угорщині за українськими технологіями ніколи не будуть - упевнений Петер. Просто бюджету не вистачить на постійне латання ям: «Коли йде дощ, чи сніг, і навіть якщо дорога просто мокра - немає ніякого сенсу ставити асфальт. Якщо це зробити, то через 2-3 дні на тому ж місці з'явиться яма. Якби наші громадяни побачили, що ми ставимо асфальт у воду - ми б могли на наступний день і не йти на роботу ».
Поки угорці відходять від шоку після побачених закарпатських доріг, в облавтодорі тим самим фотографіям дивуються не дуже: «Ні, ну може, поодинокі випадки є. Якщо не контролює майстер, якщо десь відійшов. У нас же і свідомість працівників недостатнє, але ми намагаємося, щоб такого не допускалося ».
Закарпатські дорожники пообіцяли більше контролювати своїх працівників. А нас запевнили: трасу Київ-Чоп вже почали ремонтувати, і роблять це дуже якісно ... з черпаком зі смолою в руках.
"Цензор"


2_1.jpg
3_1.jpg
4_0.jpg
5_0.jpg
6_0.jpg
7.jpg


Інтернет-видання 
UA- Reporter.com
32

Коментарі

11.03.13, 14:07

    21.03.13, 14:10

    Да всем давно понятно, что нельзя сделать (нормально починить) дорогу если большую часть денег воруют!
    А воруют потому, что не боятся, не боятся потому, что делятся.... Все просто, но от этого не менее грустно!

      31.03.13, 14:11

      самая прибыльная для воровства отрасль....

        41.03.13, 14:11Відповідь на 2 від DrEgor

        Да всем давно понятно, что нельзя сделать (нормально починить) дорогу если большую часть денег воруют!
        А воруют потому, что не боятся, не боятся потому, что делятся.... Все просто, но от этого не менее грустно!
        Втомилась повторювати, що "ВСІ, САМІ ЖАХЛИВІ ЗЛОЧИНИ ЛЮДСТВА РОБЛЯТЬСЯ З МОВЧАЗНОЇ ЗГОДИ ОТОЧУЮЧИХ!!!"

          51.03.13, 14:13Відповідь на 4 від Alter ego*

          Да всем давно понятно, что нельзя сделать (нормально починить) дорогу если большую часть денег воруют!
          А воруют потому, что не боятся, не боятся потому, что делятся.... Все просто, но от этого не менее грустно!
          Втомилась повторювати, що "ВСІ, САМІ ЖАХЛИВІ ЗЛОЧИНИ ЛЮДСТВА РОБЛЯТЬСЯ З МОВЧАЗНОЇ ЗГОДИ ОТОЧУЮЧИХ!!!"
          Ваши предложения?
          Выйти на улицу и кричать "Юле - волю"? Дабы сменить одних воров на других?

            61.03.13, 14:14Відповідь на 2 від DrEgor

            парадокс, все знают причину и никто не предпринимает никаких действий

              71.03.13, 14:15Відповідь на 5 від DrEgor

              "Юлька-варофка" за державний газовий договір сидить за гратами," а где же наш начальник "транспортного цеха" "Он в зале?"
              Чому не на нарах?

                81.03.13, 14:15Відповідь на 4 від Alter ego*

                а еще некоторые так сказать "члены элиты" плачутся мол, что ж поделаешь в таком суровом климате живем

                  91.03.13, 14:15Відповідь на 6 від М@рин@

                  парадокс, все знают причину и никто не предпринимает никаких действийБільш того - знають ХТО КРАДЕ!

                    101.03.13, 14:16Відповідь на 7 від Alter ego*

                    "Юлька-варофка" за державний газовий договір сидить за гратами," а где же наш начальник "транспортного цеха" "Он в зале?"
                    Чому не на нарах?
                    к нему не добраться...зацементированы подходы.....
                    А сажать есть за что всех, начиная с Кравчука....

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      3
                      4
                      5
                      6
                      7
                      8
                      17
                      попередня
                      наступна