Художнiй текст здебiльшого в цiлiсностi та завершеностi поєднується зi
своїм автором – вiдправником iнформацiї. Адресатiв – отримувачiв iнформацiї –
необмежена кiлькiсть у часопросторовому вимiрi. Кожне ознайомлення з текстом
– суто iндивiдуальне. Тож зрозумiло, що суто iндивiдуальним, неповторним є
всякий (окремо взятий) фiлологiчний аналiз тексту (текст – незмiнний;
змiнними є час, можливо, простiр, отримувачi iнформацiї (адресати)). Пропонуємо
схему-алгоритм фiлологiчного аналiзу тексту:
не знаю, де Ви це взяли, але тут купа помилок. Де про композицію? заголовок в кінці? заголовок частина композиції. Не вигадуйте велосипед, віхміть підручник стилістики і вперед, до знань.
Коментарі
Анна-Марія
116.11.17, 20:12
не знаю, де Ви це взяли, але тут купа помилок. Де про композицію? заголовок в кінці? заголовок частина композиції. Не вигадуйте велосипед, віхміть підручник стилістики і вперед, до знань.