хочу сюди!
 

Людмила

48 років, рак, познайомиться з хлопцем у віці 45-55 років

LS красавец!


Lexus представил седан LS нового поколения Новинка получила турбированный мотор и самый большой в мире проекционный дисплей.
LS построен на платформе GA-L – такая же архитектура легла в основу самого дорого купе Lexus LC. На старте продаж заднеприводный седан будет оснащаться 3,5-литровым битурбированным мотором. 



Наддувный агрегат выдает 415 л.с. и 600 нм крутящего момента. С места до 100 км/ч такой автомобиль разгоняется за 4,5 секунды. Двигатель работает в паре с 10-ступенчатой автоматической коробкой передач – эта трансмиссия также дебютировала полгода назад на купе Lexus LC. 

(с) красиво жить не запретишь :)
7

Коментарі

119.01.17, 22:26

матюки - то мова москаля. del пости всіх матюкливих до речі, тяга до понтів ненаситних, то тоже признак різних дурачків. ДЕЛ їх да, если тяга, то дурачки. а если объективное признание заслуг автостроителей - то норм, не?

    129.01.17, 22:28Відповідь на 8 від Momyshka

    тесла здається теж не запорожець
    ну а про гібриди я взагалі мовчу.
    а что молчать про гибриды? промежуточный вариант... у них нет будущего.

      139.01.17, 22:29Відповідь на 12 від palomn!k

      перехідна ланка, але ж серед них є теж "круті" моделі.

        149.01.17, 22:30Відповідь на 11 від palomn!k

        сорі що вклинююся, прикурювати від стодоларової купюри, теж "признання заслуг"?

          159.01.17, 22:31Відповідь на 13 від Momyshka

          перехідна ланка, але ж серед них є теж "круті" моделі.Ну так они же на основе бензиновых, а не самостоятельные разработки.

            169.01.17, 22:35Відповідь на 14 від Momyshka

            сорі що вклинююся, прикурювати від стодоларової купюри, теж "признання заслуг"?А кто прикуривает? Я вообще не курю, если что. А машины премиум класса хоть и не могу себе позволить, но знаю изнутри. Я в них чаще катаюсь, чем на своей собственной, так уж сложилось. Причем на приличные расстояния, так что могу оценить как пользователь, правда в основном как пассажир. Если учесть, что многие владельцы таких тачек ездят с водителями, то это самое то

              179.01.17, 22:40Відповідь на 15 від palomn!k

              так, на основі, але крок вперед. наразі я би віддав перевагу гібридові, тому що інфраструктура ще не розвинена достатньо ( та і технологія недостатньо досконала) щоб перейти виключно на електрику. але це значно краще чим допалювати залишки ресурсів у 3.5 л двигуні. ДВС себе вичерпав, це позаминуле сторіччя.

                189.01.17, 22:41Відповідь на 16 від palomn!k

                не буду сперечатися, це "саме то" якщо его роздуте непомірно. " жирна кВапка"

                  199.01.17, 23:15Відповідь на 17 від Momyshka

                  ДВС себе вичерпав, це позаминуле сторіччя.Если бы вычерпав, до его бы уже не было. Но ему неплохо продляют жизнь. Хотите экономии? Так сравните двигатели объемом 1,5-2 литра 80-х, 90-х и 2000-х - мощность возросла почти вдвое, а потребление топлива уменьшилось в 1,5 раза. Есть и им куда развиваться, и дело вообще не в экономии. Таких машин, как в моем посте, ничтожно малая доля на рынке и не они дожирают "остатки" ресурсов. Любая ТЕЦ, которая коптит, чтобы нагреть воду в батареях или ТЕС, которая генерирует электричество в т.ч. и для зарядки электромобилей, жрет эти ресурсы непомерно.
                  Мне смешно, что на тему роскоши скиглять люди, которые норвят себе купить плафон побольше и подороже, даже в кредит и не согласны размениваться на бюджетную звонилку

                    209.01.17, 23:24Відповідь на 19 від palomn!k

                    хто продовжує йому життя? нафтові магнати??? двигуни на альтернативних джерелах живлення розробленні давно. Хто не давав їм вийти в світ? Невже це настільки складне питання? Упирі які присмокталися до нафтових скважин.
                    І якщо вже перейшли на особистості, то в мене досить таки бюджетний "плафон", електроенергія виробляється також на ГЕС та на АЕС, а на ТЕС здебільшого використовують вугілля (не одобрюю але все таки не нафту) і мазут (побічний продукт, залишок від переробки нафти). також хочу зазначити що нафта(запаси якої дуже навіть вичерпні) приймає безпосередню участь у виробництві цілого спектру речовин окрім високо, і не дуже, октанового палива для ДВС.