Завершуються терміни підписання електронної петиції !

  • 06.04.16, 21:39
ЗАВЕРШУЮТЬСЯ ТЕРМІНИ ПІДПИСАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ПЕТИЦІЇ НА ПОРТАЛІ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ – ЗАХИСТИМО ПРОФЕСІЙНУ ОСВІТУ УКРАЇНИ

https://itd.rada.gov.ua/petitions/Petition/Index/1227?aname=published

6 Квітень 2016 р.

На жаль, лише близько половини необхідної кількості осіб -12 тисяч осіб, які підписали цю електронну петицію:

ГОЛОС ГРОМАДСЬКОСТІ !

Від імені трудових колективів виробників різних галузевих асоціацій України, які об’єднують понад тисячу виробництв, від імені трудових колективів закладів та установ системи профтехосвіти було ЗАПРОПОНОВАНО ЗВЕРНУТИСЯ З ВІДПОВІДНОЮ ЕЛЕКТРОННОЮ ПЕТИЦІЄЮ НА ПОРТАЛІ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ –ЗАХИСТИМО ПРОФЕСІЙНУ ОСВІТУ УКРАЇНИ! (законопроект «Про професійну освіту» ( реєстр.№ 3231, доопрацьований). Автор(ініціатор) електронної петиції:

Виноградська Голда Євгенівна

Статус петиції: Оприлюднена

Дата початку збору підписів: 18 січня  2016 року

Дата завершення збору підписів: 18 квітня  2016 року

 

ЗАЛИШИЛОСЬ ДНІВ ДО ЗАКІНЧЕННЯ ЗБОРУ: 12 

Загальна кількість підписів: 11582, при необхідних 25000

 

Лише близько половини необхідної кількості осіб -12 тисяч осіб, які вже підписали цю електронну петицію, потрібно 25 000 підписів! У системі ПТО України працює близько 80 тисяч працівників (адміністративно-управлінський апарат, адміністративно-господарські та обслуговуючі працівники, викладачі та майстри виробничого навчання, методичні працівники, учні, учнівське самоврядування тощо, а також родини…)

Це що байдужість, необізнаність, безпорадність чи чиясь персональна безвідповідальність!? Просимо усіх відгукнутися! Надіймося тільки на себе! Без профтехосвіти немає Європейського майбутнього України!

Якщо профтехівська спільнота така пасивна щодо себе, пасивна  щодо подальшої своєї професійної діяльності, долі сирітських учнів та подальшого розвитку профтехосвіти після 75 річного ювілею, то що нас чекає тоді попереду?! Які у вас разом з нами перспективи?!

Текст електронної петиції:

Створена за багато десятирічь система професійно-технічної освіти сьогодні під загрозою знищення…Станом на 01.09.2015 загальна кількість професійно-технічних навчальних закладів в Україні складає 824 навчальні заклади. Близько 300 тис осіб на рік отримують професійно-технічну освіту в професійно-технічних навчальних закладах.

 1. Що означає відсутність фахівців з професійно-технічною освітою для суспільства?
Це неможливість вирішення багатьох побутових та сервісних питань та проблем: це слюсар з електриком, що роблять ремонт у кожного вдома, це кухар, це перукар, це швачка, це чоботар та багато інших, без кого не обійдеться ні одна цивілізована людина.

2. Що означає відсутність фахівців з професійно-технічною освітою для промисловості?

Як може існувати механізм виробництва без механіків, операторів кранів, будівельників, зварювальників, машиністів… Цей список можна продовжувати на декількох сторінках! Це всі ті, без кого виробництво не буде працювати взагалі!

3. Що означає відсутність професійно-технічної освіти в соціальній політиці країни? 
Це не можливість отримання професії для певних верств населення: дітей сиріт, дітей з обмеженими можливостями, переселенців, багатодітних сімей, які не можуть собі дозволити платну освіту. Куди щорічно після виходу з інтернатів та дитячих будинків будуть діватися сироти?

Станом на 01.09.2015 понад 13 тис. осіб (4,4% від загальної кількості контингенту державних професійно-технічних навчальних закладів) навчається з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та близько 4 тис. осіб (1,3 %) –з фізичними та розумовими вадами.

Невже Україні не потрібна вся ця основа нашої цивілізованості, всі ці кадри та люди, на робочих плечах котрих тримається і промисловість з економікою і взагалі суспільство?!

Від імені трудових колективів виробників різних галузевих асоціацій України, які об’єднують понад тисячу виробництв, звертаємося до Вас із надією бути почутими з приводу необхідності якнайшвидшого прийняття Закону України «Про професійну освіту». 

Ми, як роботодавці та соціальні партнери Уряду України підтримуємо ідею реформи професійної освіти та готові разом з Державою приймати активну участь у процесах реформ. Цінуємо позитивні аспекти законопроекту «Про професійну освіту», що створює простір для сучасного реформування підготовки трудового потенціалу нашої Держави. Адже, у проекті Закону передбачене вирішення питань, які на даний час є проблемними для професійно-технічної освіти України в цілому. 

Вивчаючи досвід европейських країн, нами планується створення в кожному регіоні ради стейкхолдерів професійної освіти. Але цей процес має бути еволюційним, він потребує певної підготовки. Отже нам потрібен час та конструктивній підхід Уряду до оптимізації витрат на утримання системи професійної підготовки кадрів.  Просимо терміново прийняти Закон «Про професійну освіту»( реєстр. № 3231) (доопрацьований)

Захистимо професійну освіту України!

  • 19.03.16, 13:41
https://itd.rada.gov.ua/petitions/Petition/Index/1227?aname=published

Всім братам і сестрам, полеглим за волю України... (с)

  • 31.05.14, 00:42


Я загинув під Крутами, ліг кістьми під Полтавою, Берестечком і Зборовом, в Бродах і Пилявцях... Залишився на полі, вкритий вічною славою, Чи пропав в 42-му десь у Курських лісах.... Мене вбили кіннотники зарізяки Котовського У Льодовім поході під містечком Базар... Я помер в 37-му у бараці мордовському На світанку морозному не піднявшись із нар... Мої кості гниють у багні петербурзькому, В Биківнянському лісі на дні кожної з ям, На хорах Десятинної Києво-Руської, Що покрила собою непокірних киян... Я загинув від голоду в чорному 33-му, Чи упав у Карпатах, збитий кулею з ніг,- Мене ворог вбивав - я сміявся в лице йому, Адже я Українець, і я - переміг!

Я - украинец !

  • 21.05.14, 20:55


Я - УКРАИНЕЦ ! Называйте меня как хотите! Бандеровцем, майданутым, экстремистом, националистом. В последнее время это звучит, как комплимент ! Я люблю свою Украину.

Бандеровец (с)

  • 16.05.14, 14:35
БАНДЕРОВЕЦ (от исп. Вandera - знамя)— это современный Гражданин Украины любой национальности (украинец, русский, поляк, еврей, венгр, молдаванин, чех, словак, татарин, белорус, армянин, грузин, азербайджанец и др.), разговаривающий на любом языке, который выступает против лжи, агрессии, нарушения человеческих норм, за свободы и права человека, за европейские ценности, глубоко почитающий символы Украины (знамя,герб, гимн), который любит свою Отчизну и готов отдать за неё жизнь! (Синоним - Украинский ПАТРИОТ).
http://www.odnoklassniki.ru/anatolygri

Исходя из вышеизложенного скажите Вы Бандеровец?


100%, 11 голосів

0%, 0 голосів

0%, 0 голосів
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

В нас єдина мета - Україна свята....!!!

  • 09.03.14, 21:43


Українці мають всі підстави пишатися тим, що їхня Батьківщина не раз переживали дні могутності і слави. Мала справді легендарних героїв, мужньо долала найважчі випробування. І потім відроджувалась, виростала з руїн, виховувала нові покоління, закоханих у рідну землю лицарів правди і волі. Ми можемо пишатися тим, що Україна ніколи не поневолювала інші народи, а лише захищала себе від ласих на чуже добро близьких сусідів. Оті криваві бойовища не нами вибрані, бо не з своєї воді ми кров ворожу проливали у рідному краю. Вони самі прийшли сюди – не для братання.

Та завжди було кому постояти за Вітчизну. Згадаймо українських видатних
діячів, що вклали великий внесок у справу нашої державності.

Ярослав Мудрий органiзовував походи проти печенiгiв, вiдвоював для своєї держави галицькi терени. Ввiв християнство, заснував Київську митрополiю. Розбудував Новгород та Полоцьк. Розбудував Київ: побудував перлину нашої архiтектури - храм святої Софiї, iншi собори, заснував бiблiотеку та книгописню. Через династичнi шлюби своїх дiтей налагодив дипломатичнi зв'язки з багатьма країнами. 

Володимир Мономах в критичних умовах повстання мiщан та селян, незадоволених свавiллям бояр та лихварiв, зумiв погодити ворогуючi сторони, в визначному для княжої доби кодексi "Руська правда" зробив ряд поправок щодо полегшення становища цих верств населен ня. Встановивши централiзовану монархiчну владу, припинив роздроблення пiдлеглих земель. При ньому вiдбувся розквiт будiвництва, лiтературної творчостi, малярства. Була написана iсторична хронiка "Повiсть минулих лiт", педагогiчна праця "Повчання". Його правлiння - останнiй перiод єдностi й стабiльностi княжих земель. 

Богдан Хмельницький ще в середньому вiцi був посланцем у Польщi з петицiєю про повернення привiлеїв реєстровому козацтву. Вбачаючи у цьому єдиний засiб полiпшити становище українського народу, органiзу вав заколот проти Польщi. Вступивши у союз з кримським ханом, здобув ряд перемог. Займався питаннями становлення української держави: державною реформою, адмiнiстративним устроєм, регулярним вiйськом, податковою системою, судочинством, встановленням дипломатичних зв'язкiв. 

Петро Могила - визначальний церковний дiяч середньовiчної України. Вирiзнявся незвичною для тих часiв широтою поглядiв та терпи-мiстю. Сприяв закрiпленню православ'я в Українi, загроженого унiєю 1696 року. Навчався в європейських унiверситетах. Прийнявши чернецтво, в "рекорднi" строки став архiмандритом. При ньому київська друкарня за 5,5 року випустила 15 назв видань, половина з яких належала його перу. Найзначнiшi з них - "Православне визнання вiри" та "Требнiк". Заснував перший слов'янський вищий навчальний заклад - Києво-Могилянську академiю. За 14 рокiв своєї бутностi архiмандритом визначив обличчя Православної церкви України аж до сьогодення. 

Пилип Орлик був українським гетьманом в емiграцiї. Автор першої української конституцiї. Займався мiжнародною полiтикою. Органiзову вав воєннi походи проти Росiї з метою вiдвоювання захоплених територiй. 

Ще одним церковним дiячем, гiдним згадки, є Теофан Прокопович. Закiнчив Києво-Могилянську академiю. Пiдпав пiд вплив унiї, прийняв католицизм. Користуючись перевагами ксьондза, навчався у провiдних унiверситетах Європи. Осяг найзначнiшi працi європейської думки свого часу. Мандруючи, ознайомився з реформаторськими рухами. Повернув шись в Україну, перехрестився в православ'я. Став префектом, а пiзнiше ректором Києво-Могилянської академiї. Ввiйшов у довiру до московських монархiв i впливав на їхню полiтику. 

Володимир Винниченко дiстав юридичну освiту, бiльшу частину свого життя був професiйним революцiонером. 1917 року очолював українську делегацiю, яка передавала Тимчасовому урядовi вимоги Центральної Ради про надання Українi автономiї. 1918 року очолював Директорiю. Пiд час громадянської вiйни був членом та заступником голови Центральної ради, автором головних законодавчих актiв Української Народної республiки. 

Михайло Грушевський - український вчений свiтового рiвня. З 1917 до 1918 рiк - голова Української Центральної Ради. Президент Україн-ської Народної республiки. Член Академiї наук СРСР. Його перу належать багатотомнi працi "Iсторiя України-Руси", "Нариси iсторiї україн-ського народу", "Iсторiя української лiтератури". Вiдстоював iдею соборностi українських земель. 


Таким чином, українська iсторiя знає багато прикладiв вiдданого служiння її кращих синiв.

Слава Україні..!!!

Счастье

  • 23.02.14, 09:18
Счастье — это когда тебя любят просто так. Когда в квартире бардак, но есть знак, что скоро все наладится, когда счастье нагрянет. А оно всегда только случайно, впопыхах, в пригородных поездах, в подъездах, немного на площадях, и вообще на открытых пространствах, где в глазном обзоре не помещается, расползаясь во швах, вроде бы маленький, но такой огромный, аллах, или бог, или как ты его называешь, это свое ежеминутное счастье. Класть бы, эти минуты в одну корзину, как в супермаркете на распродажах, вот этого пару, и тройку того, а этих всю пачку сразу, как понесем потом, после кассы, едва расплатившись за эти сырковые массы, пакетов не хватит, хотя руки всего две, и я не припомню, чтоб их не хватало тебе, не припоминаю — ни разу. Счастье — это огромная голова, в которой море бушует, как будто лаская свои острова, и если бы руки не были заняты тяжестью уносимого счастья, это была бы одна большая страна, которая так не хотела бороться, но время пришло, и стала.
Счастье — это вечер весны, тихий, нескромный и пьяный, даже когда это не ты, это все еще странно, все еще пенно, судорожно, невообразимо туманно, но по-прежнему нежно, по-обыкновенному важно. Счастье — это такая надежда на то, что больше не будет страшно. 


Marta  Muller

Нам это нужно....

  • 31.01.14, 19:29
Господи дай нам глаза, которые видят в людях лучшее,
Сердце, которое будет прощать худшее,
Ум, что забывает плохое,
И душу, которая никогда не теряет веру......

Это жизнь.

  • 17.01.14, 22:13
Один из самых полезных жизненных навыков- это умение быстро забывать все плохое: не зацикливаться на неприятностях,  не жить обидами, не упиваться раздражением, не таить злобу. Не стоит тащить разный хлам в свою душу.! 
Сторінки:
1
2
попередня
наступна