Упаковка кави впливає на підсвідомість
- 28.04.09, 01:54
Як відомо, привабливість продукту багато в чому залежить від його упаковки. Що стосується кави, упаковка - це не просто можливість зберегти всі коштовні якості цього делікатного продукту, але й ефективна «принада» для покупця.
Крім того, за словами фахівців, зовнішній вигляд упаковки впливає на підсвідомий вибір покупця. Це особливо важливо, коли в магазині працює система самообслуговування покупців, і упаковка часто замінює і продавця-консультанта.
Найперші дослідження в області дизайну упаковки провів в 30-і рр. XX ст. американський дослідник Льюїс Ческін. Він першим сформулював принцип «почуттєвого переносу». За його словами, неважливо, що люди думають про упаковку, важливо, як вона змушує їх сприймати продукт.
У процесі своїх досліджень він виявив, що кола та овали визивають у людей позитивні асоціації. Не випадково багато кавових компаній використовують на своїх упаковках овальний силует кавової чашки.
Але потім Льюїс Ческін зробив висновок, що колу або овалу не дістає «активності» та «індивідуальності». Щоб усунути цей недолік, він запропонував сполучити такі зображення з якою-небудь жорсткою логічною структурою - наприклад, з дуже чіткими шрифтами або динамічними та виразними логотипами компанії. Сьогодні цей прийом використовують багато виробників кави.
Велику роль у сприйнятті упаковки кави відіграє і її колір. Дослідження фахівців показали, що більшість людей сприймає деякі кольори однаково.
Наприклад, червоний колір прискорює пульс, а зелений - його сповільнює.
Червоні тони асоціюються з небезпекою, запалом і пристрастю. Вони підвищують рівень адреналіну в крові та збільшують активність людини. Не випадково цей колір часто використовують на упаковці з кавою, адже подібну дію на організм викликає і кофеїн, який міститься в цьому продукті.
Що стосується зеленого, то він не тільки асоціюється з гармонією й спокоєм, але й зі здоров'ям, чистотою, природою. Багато фірм використовують його, щоб підкреслити те, що їхній продукт екологічно чистий і корисний.
Чорний колір підсвідомість людини часто зв'язує з вишуканістю, вишуканістю, шляхетністю та благополуччям - колір шикарного лімузина, вечірнього плаття або оксамитової коробочки для коштовностей. В упаковці кави він також використовується досить часто - особливо для дорогих сортів.
Рідше в хід іде жовтий колір. Причина криється в його неоднозначності.
Але не варто завжди йти слідом за дослідником і використовувати тільки певні кольори. Дизайн деяких упаковок часом «працює» на продаж продуктів всупереч усяким правилам - завдяки його ясності, цільності, гармонійності, погодженості зовнішнього вигляду та внутрішнього змісту.
Крім того, за словами фахівців, зовнішній вигляд упаковки впливає на підсвідомий вибір покупця. Це особливо важливо, коли в магазині працює система самообслуговування покупців, і упаковка часто замінює і продавця-консультанта.
Найперші дослідження в області дизайну упаковки провів в 30-і рр. XX ст. американський дослідник Льюїс Ческін. Він першим сформулював принцип «почуттєвого переносу». За його словами, неважливо, що люди думають про упаковку, важливо, як вона змушує їх сприймати продукт.
У процесі своїх досліджень він виявив, що кола та овали визивають у людей позитивні асоціації. Не випадково багато кавових компаній використовують на своїх упаковках овальний силует кавової чашки.
Але потім Льюїс Ческін зробив висновок, що колу або овалу не дістає «активності» та «індивідуальності». Щоб усунути цей недолік, він запропонував сполучити такі зображення з якою-небудь жорсткою логічною структурою - наприклад, з дуже чіткими шрифтами або динамічними та виразними логотипами компанії. Сьогодні цей прийом використовують багато виробників кави.
Велику роль у сприйнятті упаковки кави відіграє і її колір. Дослідження фахівців показали, що більшість людей сприймає деякі кольори однаково.
Наприклад, червоний колір прискорює пульс, а зелений - його сповільнює.
Червоні тони асоціюються з небезпекою, запалом і пристрастю. Вони підвищують рівень адреналіну в крові та збільшують активність людини. Не випадково цей колір часто використовують на упаковці з кавою, адже подібну дію на організм викликає і кофеїн, який міститься в цьому продукті.
Що стосується зеленого, то він не тільки асоціюється з гармонією й спокоєм, але й зі здоров'ям, чистотою, природою. Багато фірм використовують його, щоб підкреслити те, що їхній продукт екологічно чистий і корисний.
Чорний колір підсвідомість людини часто зв'язує з вишуканістю, вишуканістю, шляхетністю та благополуччям - колір шикарного лімузина, вечірнього плаття або оксамитової коробочки для коштовностей. В упаковці кави він також використовується досить часто - особливо для дорогих сортів.
Рідше в хід іде жовтий колір. Причина криється в його неоднозначності.
Але не варто завжди йти слідом за дослідником і використовувати тільки певні кольори. Дизайн деяких упаковок часом «працює» на продаж продуктів всупереч усяким правилам - завдяки його ясності, цільності, гармонійності, погодженості зовнішнього вигляду та внутрішнього змісту.
-
-
-
-
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.
6
Коментарі
Ananastya
128.04.09, 02:08
да ну ладно,если кофе- отстой, то какая б там ни была упаковка, я его не куплю
Zagadka*
228.04.09, 02:13Відповідь на 1 від Ananastya
хороший продукт в основному і буває гарно упакований!!!
Ananastya
328.04.09, 14:04Відповідь на 2 від Zagadka*
ну судя по тому что у нас кофе нормальное вообще не купишь, именно натуральное, то я с этим не согласна
Zagadka*
428.04.09, 17:57Відповідь на 3 від Ananastya
а де ж ти купляєш нормальну каву???
Ananastya
528.04.09, 18:00Відповідь на 4 від Zagadka*
у меня родственники часто ездят в Апжир, и заодно оттуда привозят огромные запасы самого классного кофе
ммммм
Zagadka*
628.04.09, 18:03Відповідь на 5 від Ananastya
на жаль, в мене немає такої можливості
N 47-ий
78.05.09, 19:07
Насправді подібні відомості мають набагато ширший спектр застосування. Це цікаво.
Zagadka*
88.05.09, 20:38Відповідь на 7 від N 47-ий
Дякую!