Графік прямих телефонних ліній Офісу у вересні 2020 року
- 02.09.20, 13:36
Пряма телефонна лінія, як спосіб взаємодії органів державного фінансового контролю з громадськістю.
Північно-східного офісу Держаудитслужби проводить прямі телефонні лінії з керівним складом Офісу та керівниками галузевих відділів Офісу згідно встановленого графіку.
Основними завданнями прямих телефонних лінії є:
1. Надання інформації щодо повноважень Північно-східного офісу Держаудитслужби;
2. Забезпечення оперативного реагування на порушення законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна підконтрольними установами під час триваючих заходів державного фінансового контролю;
3. Повідомлення фактів можливих корупційних та інших неправомірних дій (бездіяльності) посадових осіб органу державного фінансового контролю, при здійсненні ними своїх повноважень.
Всі громадяни та посадові особи підконтрольних установ мають можливість звернутися до посадової особи Північно-східного офісу Держаудитслужби для отримання відповідних роз’яснень та вирішення питань, що відносяться до його компетенції.
Коментарі