Скільки людей зателефонувало до Офісу в 1 півріччі 2020 року?
- 22.07.20, 16:03
Результати роботи Офісу зі зверненнями громадян, які надішли
за телефоном довіри за 1 півріччя 2020 року.
Один із важливих напрямів діяльності Північно-східного офісу Держаудитслужби – це розгляд звернень громадян, що є засобом відстоювання громадянами своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.
В Північно-східному офісі Держаудитслужби створено та функціонує „Телефон довіри”, як ще один канал комунікації з громдськістю.
Впродовж 1 півріччя 2020 року від громадян за „Телефоном довіри” надійшло 5 звернень, з яких: 5 повідомлення про порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна, 1 повідомлення щодо надання роз'яснення норм законодавства, що регулюють діяльність Держаудитслужби.
Всі 5 звернень щодо ймовірного порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна знаходяться на контролі та будуть перевірні під час планового контрольного заходу.
За 1 повідомленням заявнику надано роз'яснення норм законодавства та повноважень органів Держаудитслужби.
З метою отримання інформації про можливі порушення законодавства, Північно-східним офісом Держаудитслужби розміщено в мережі Інтернет 55 повідомлення про функціонування телефону довіри.
Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Коментарі