Результати роботи телефону довіри у 2019 році
- 06.02.20, 17:41
Результати роботи Офісу зі зверненнями громадян
за телефоном довіри у 2019 році.
Один із важливих напрямів діяльності Північно-східного офісу Держаудитслужби – це розгляд звернень громадян, що є засобом відстоювання громадянами своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.
В Північно-східному офісі Держаудитслужби створено та функціонує „Телефон довіри”, як ще один канал комунікації з громадянами.
Впродовж 2019 року від громадян за „Телефоном довіри” надійшло 11 звернень, з яких: 5 повідомлення про порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна, 2 повідомлення про неправомірні дії (бездіяльність) службових осіб Держаудитслужби, 2 повідомлення щодо надання роз'яснення норм законодавства, що регулюють діяльність Держаудитслужби; 2 повідомлення відносно інших питань.
З метою реагування на зазначені звернення Офісом під час проведення ревізії у Окружній виборчій комісії з виборів Президента України територіального виборчого округу № 172 досліджено одне звернення відносно порушень при виплаті винагороди членам комісії. За результатом перевірки питань висвітлених у зверненні, порушень не виставлено.
Також, інші 4 звернення щодо ймовірного порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна знаходяться на контролі та будуть перевірні під час планового контрольного заходу.
За 2 повідомленнями заявникам надано роз'яснення норм законодавства та повноважень органів Держаудитслужби.
Інформація, що викладена у 2 повідомленнях про неправомірні дії (бездіяльність) службових осіб Держаудитслужби, за результатами перевірки, не знайшла фактологічного підтвердження.
З метою отримання інформації про можливі порушення законодавства, Північно-східним офісом Держаудитслужби розміщено в мережі Інтернет 71 повідомлення про функціонування телефону довіри.
Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Коментарі