Розгляд звернень громадян за 9 місяців 2019 року
- 09.10.19, 14:47
Результати розгляду звернень громадян за 9 місяців 2019 року
За 9 місяців 2019 року до Північно-східного офісу Держаудитслужби, від громадян, надійшло 146 звернень. У зазначених зверненнях, до Офісу, звернулось 200 громадянин, у тому числі надійшло 15 колективних звернень, які були підписані 69 особами.
Громадянами у зверненнях здебільшого порушувались питання стосовно праці та заробітної плати, соціальної політики, охорони здоров'я, комунального господарства, порушень фінансової дисципліни у сфері освіти, діяльності органів місцевого самоврядування, діяльність підприємств та установ.
За результатами розгляду звернень, що надійшли до Північно-східного офісу Держаудитслужби: 43 звернення вирішено позитивно, на 55 звернень надано роз’яснення та необхідну інформацію, 15 звернень направлено за належністю відповідно статті 7 Закону України „Про звернення громадян”.
У зв’язку з особливостями призначення та проведення заходів державного фінансового контролю, триває розгляд 30 звернень, які надійшли у 2019 році. Розгляд зазначених звернень відбудеться під час заходів державного фінансового контролю, які планується провести впродовж 2019-2020 років.
Північно-східний офіс Держаудитслужби постійно вживає заходів для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем.
Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Коментарі