Контакт-центр з гарантією: важливість професіоналізму
- 11.07.23, 12:12
Запорукою успішного вибору сучасного контакт-центру для більш ніж 70 клієнтів стало те, що Ареон Консалтинг є учасником професійної спільноти, яка сприяє розвитку не лише їхньої платформи, а й українського ринку контакт-центрів загалом.
Компанія зосереджується на залученні провідних експертів галузі, щоб обговорювати нові підходи та інструменти дистанційного обслуговування клієнтів. Щорічно Ареон Консалтинг підтримує практичну конференцію «Контакт-центри: кращі практики», де представляється найцікавіший досвід і досягнення їхніх клієнтів, а також вручаються нагороди DzWINNER.
Цей підхід гарантує вибір якісного контакт-центру для клієнтів Ареон Консалтинг, які становлять професійну спільноту, сприяючи розвитку не тільки їхньої платформи, але й українського ринку контакт-центрів в цілому.
Нові клієнти компанії мають можливість приєднатися до професійної спільноти, де накопичується досвід провідних компаній галузі контакт-центрів, таких як ADONIS, Fozzy Group, СК «ІНГО Україна», СК «Країна», Kasta, OTP Bank, Sport Life, Агромат, Акордбанк, Датагруп, Добробут, Нафтогаз України, Оберіг, СК «Провідна», Укрпошта та інші.
https://areon.ua/ru/crm-blogs/torkhov/callcenter-air-alarm/
Коментарі