Зради в різних країнах світу

Зраджують своїм партнерам жителі всіх країн світу. За статистикою, найвірнішими є австралійці: всього 2,5% заявили, що зраджували своїм коханим у минулому році.

Найчастіше змінюють партнерам африканці і латиноамериканці. Домініканці найпалкіші: приблизно одна п'ята частина чоловіків, одружених або мають постійну партнерку, заявили, що були невірні минулого року. У Перу 13,5% чоловіків, одружених або мають постійну партнерку, сказали, що обманювали минулого року.

У різних країнах світу по-різному ставляться до зради своєму чоловікові або партнерові. У будь-якому випадку це пов'язано з негативними емоціями: адже країни, де люди зраджують, а їхні дружини не проти, не існує. До недавнього часу деякі закони в Латинській Америці співчували гніву рогоносця. Тільки в 1991 році Верховний суд Бразилії оголосив, що чоловік вже не має права вбивати невірну дружину і її коханця.

Моногамія краща практично скрізь, а зрада відбувається таємно. Про це у своїй новій книзі "Хтивість в перекладі: Правила невірності від Токіо до Теннессі", яка готується до виходу, пише американська дослідниця Памела Друкерман.

Навіть французи, всупереч поширеним міфам, не сприймають романи як належне. За даними статистики, французи, відомі своєю велелюбністю, змінюють не частіше, ніж американці. І у Франції, і в США близько 4% одружених чоловіків кажуть, що у них було більше однієї сексуальної партнерки минулого року.

Як свідчать дані досліджень, ставлення в Росії до зради унікально. Для росіян це в більшій мірі проблема відносин, ніж моральний проступок. Майже 40% росіян заявили, що зрада "ніколи" не є або "тільки іноді" є помилкою. Для порівняння: всього 6% американців стверджують те ж саме.

По всій видимості, горезвісний квартирне питання і вимушене гостей з купою родичів в крихітних квартирках роблять зради в Росії неминучими у вигляді відпочинку від постійних сварок, зазначає The New York Times (повний переклад Inopressa.ru).

Так, в ході опитування в Петербурзі близько половини чоловіків і чверть жінок заявили, що обманювали своїх подружжя в нинішньому шлюбі. Коли ж невірність виявляється, подарунки і гроші можуть запросто ліквідувати емоційний біль. Жінки назвали класичним спокутою провини перед скривдженою дружиною з боку чоловіка покупку шуби або туру в Туреччину.

У Японії злочином вважається не сама зрада, а недостатньо вміла маскування сексуального пригоди. Так, в Токіо 40-річна жінка була в люті, виявивши подарунок, отриманий її чоловіком від іншої жінки. Якщо у тебе роман, твій партнер не повинен про це дізнатися. Японці не хочуть ніяких емоційних потрясінь і, на відміну від росіян, які обожнюють мелодраматичні сцени, ретельно оберігають від них і себе, і свого партнера.

Американці цінують чесність. У 70-80-і роки, коли процедура розлучення спростилася, а психотерапія стала допомагати врегулювати шлюбні спори, американці вирішили, що шлюб має бути прозорим. Вони придумали унікальну мантру з приводу романів: це не секс, це брехня.

Популярним американським ліками від зради в даний час є розповідь правди. Подружжя та їх терапевти можуть витрачати десятки годин і тисячі доларів на відновлення найдрібніших подробиць роману. Саме за цією схемою діють і відомі люди в США, коли вони змушені вибачатися перед своїми роботодавцями та виборцями за поведінку в приватному житті.

Така модель поведінки в тому, що стосується зради, абсолютно не підходить французам, які воліють забрати з собою на той світ довгий шлейф своїх походів на сторону. Хоча французи і воліють моногамію, їх зазвичай не терзає відчуття провини у разі обману.

Визитки в наше время - Полиграфия Навис

Визитка в нашем 21 веке – это не просто кусок бумаги с контактной информацией. С помощью визитных карточек можно многое рассказать о компании и человеке. Как пример уровне дохода – дорогая бумага и тиснение, деловом стиле – сдержанный корпоративный дизайн, цветовая гамма. Если мы не хотим передавать никаких эмоций, то визитка будет черно-белой на простой бумаге и только с самыми необходимыми данными.

Визитная карточка может быть произведением искусства. Используя гармоничные цветовые решения, вы придаете визитке стиль и изысканность, что говорит о вашей серьёзности как партнера. Применение дизайнерских решение и современных шрифтов позволит проявить индивидуальность и свой стиль.

Используя ламинирование, выборочное лакирование и тиснение расширяет до бесконечности горизонты дизайнерской мысли и способы передачи визуальных эмоций владельца визитной карточки.

Использование новых материалов и способов печати открывает еще один горизонт для творчества. Бумага с приятными тактильными ощущениями такая как TOUCHE COVER ,PLIKE делает визитку теплой, мягкой и приятной на ощупь. Применение пластика и метала в качестве материала для визитки – еще один способ выделить себе среди остальных. Такие визитки получатели хранят долго – ведь жалко потерять такую красоту. Да это стоит не дешево – но оно того стоит. Здесь можно посмотреть примеры дизайнерских бумаг для печати визитки http://www.v12print.kiev.ua/vizitki.html

Когда вы сравниваете две визитки вы сразу можете определить где приложил руку мастер своего дела, а где дилетант. Сразу становится видно разницу между дешевой и дорогой визиткой. Как пример визитки иностранных компаний. Очень редко увидишь такие визитки на дешёвой бумаге. Иностранцы очень щепетильно относятся к своему имиджу и имиджу своей компании. Тем более что цена визитных карточек с хорошим дизайном и бумагой это не миллионы и позволить себе может практически каждый. Раздавать сотню другую визиток вы будете не один год. Если поделить затраты на печать к примеру, на 728 (количество дней в 2-х года) то сразу понятно, что красивые визитки доступны и вам.

Подводя итог можем смело утверждать, что современная визитка — это произведение искусства, творчески объединяющее информацию и дизайн.

Возникает вопрос: Какие визитки я хочу? Однозначного ответа нет. Каждый решает сам для себя с учетом своих вкусов и умеренности. Ведь визитка –это ваше лицо. Всегда помните, что именно по визитке (кусочку картона или пластика) о вас будут судить. Приведу сравнение для полноты картины. Представьте себе респектабельного человека в дорогом костюме, золотые Rolex на руке, приятно пахнущий кожаный кейс, и визитка на подобии тех что раздают у метро. Такой образ режет глаз и вызывает отрицательные эмоции.

Для практичных людей лучшим выбором будет несколько наборов визиток для разных случаев. Как показывает практика — это не расточительство, а жизненная необходимость.

Заказав печать визиток и разработку дизайна визитной карточки в полиграфии Навис, вы можете быть спокойны. Все вышеперечисленные факторы будут учтены для вашего заказа. Дизайнеры и печатники работают на рынке полиграфических услуг уже более 10 лет и имеют колоссальный опыт, который позволяет удовлетворить на все 100 % любого, даже самого претензионного клиента.

Полиграфия Навис ваш надежный партнёр в Киеве.

С видами визитных карточек вы можете ознакомится здесь wikipedia

Психологія ніщеброда

Наш пітерський колумніст Катерина Сергіївна, ведуча під ніком prostitutka_ket популярний інтернет-щоденник «Кет. Записки повії », піднімає дуже делікатну тему, на яку боляче реагують практично всі чоловіки, звинувачуючи нас, дівчат, в меркантильності: наскільки нам важливо матеріальний стан наших героїв і чи готові ми беззавітно любити, якщо обранець гол як сокіл?
Нє, я знаю, що я про це писала багато разів. Але це ж така тема ... ну просто не збідніє.
У мене приятель є. Він давно вже знає про блог, і так само давно ми з ним іноді листуємося в вотсапе. Теми у нас зазвичай дві: його колишня сука-дружина і всі інші меркантильні баби-суки. В Ваніно реальності чомусь інших взагалі не буває.
І так уже півтора року.
А сьогодні ми в черговий раз поговорили про сенс життя, і я не витримала і написала йому: «Ваня! Ти нарвався на пост! »
Розмова почалася як завжди: Ваня знову скаржився на життя. Яка, як і будь-яка жінка в Ваніно світі, - теж сука ще та.
А якщо конкретніше, то це саме життя вічно підсовує Вані НЕ повітряних і казкових фей, які катаються на єдинорогів і вплітають у волосся веселку, а цілком собі земних жінок.
З жінками Ваня ходить в ресторани. А після чергового ресто Ваня навіщось за звичкою ображається на світ і пише Каті, як старовинної подруги.
- Ось дивись ... Хлопець з дівчиною сидять в ресторані. Якщо хлопець оплачує рахунок - з нього можна посмоктати «бабла», якщо пропонує 50/50 - жмот! Ось чому ви так думаєте?
Ваня давно звик до Катиной цинічності, тому Катя відповідає йому достатньо прямо.
- Ваня ... Якщо хлопець запрошує дівчину в ресторан і все оплачує, то він - звичайний хлопець взагалі-то. А от якщо пропонує 50/50 - то, так, він жмот. І це я ще м'яко сказала.
- Відстав від життя! - Пише Ваня в вотсапе. - Ваше жіноче потреб ... ство прогресує! Ні, от ти мені скажи, чому, коли я знайомлюся з дівчиною, а потім їй дзвоню і кудись запрошую, вона запитує мене, на якій машині я за нею заїду? Яка їй різниця ?!
- Ваня, Ваня! - Починає кип'ятити Катя. - Чи не висаджуй мені знову мозок! Ми цю тему вже терли-перетерли! Ти занадто багато думаєш про жіночу жадібності й користі. Тебе перекриває вже!
- Ні, ось твої аргументи! Ось ти скажеш, що ви не спо ... і ?!
І ось тут я зроблю одне невелике відступ. І розповім трохи про Ваніної життя.
Півтора роки тому від Вані пішла дружина. Якій він, до речі, раптом почав кошиками слати букети. На моє запитання, чи робив він це в період спільного життя, сказав: «А навіщо? У нас же тоді все нормально було ».
Ну так от, тепер цього самого Ваню штирить від туги до злості.
- Сука вона меркантильна! - Сказав мені недавно Ваня. - Їй тільки гроші потрібні, вона від мене через гроші пішла, щоб на багатого кинутися!
- Ваня! - Я тоді зробила натуральний фейспалм. - Ваня! Дружина пішла від тебе півтора роки тому! Чи не до когось, зауваж, пішла! Просто ушла! І мужик у неї з'явився тільки зараз. Про що ти взагалі говориш?
- Що ти її захищаєш ?! - Скипів тоді Ваня. - Вона ж не просто так мужика знайшла, а саме з грошима!
- Ваня, - я мимоволі зробила другий фейспалм, - по-твоєму, їй варто було підібрати бомжа, аби ти задоволений був? Або питати, а при грошах чи наступний мужик, і якщо при грошах, то нафіг-нафіг? Знайшла мужика з грошима - і молодець баба!
- Так тварюка вона меркантильна, а не жінка! - Підвищив голос Ваня.
Пояснювати щось Вані абсолютно безглуздо. Я пам'ятаю, як дзвонила якось Вані по скайпу. Він тоді ще був одружений. Ми спілкувалися, і до кімнати увійшла його дружина щось взяти. І добре пам'ятаю, як він обернувся і майже гавкнув на неї: «Що ти тут взагалі ходиш! Пішла геть звідси! »
- Ваня, - я аж зависла від почутого, - ви що, посварилися?
- Ні, - відповів Ваня, - чого це ти вирішила?
- Нууу ... - потихеньку приходила в себе я, - ти ... ти з нею так розмовляєш.
- Як? - Здивувався Ваня.
І по тону його мені стало ясно, що він і справді не по-ні-ма-ет.
Короткий такий моментік, але ... значимий якийсь. Та й я знаю Ваню. Він ніби і нормальний мужик, але в ньому є купа таких ось штришків ... на які дивишся і думаєш: «Ооххх ...»
Але Ваня цього сам, звичайно ж, не помічає. І коли я кажу - не розуміє.
Для нього якщо жінка не стала з ним довго спілкуватися, то це, звичайно ж, тому, що він не олігарх.
(До слова, Ваня зовсім не бідний і в плані фінансів цілком може вважатися мрією багатьох самотніх жінок. Та й не тільки в плані фінансів. Ваня відносно молодий, недурний і симпатичний.)
Але ... не складається у Вані. І незрозуміло - чому.
Чоловік, у всьому вбачають підступи підступних жінок, що норовлять скористатися його платоспроможністю, приречений на самотність
Чоловік, у всьому вбачають підступи підступних жінок, що норовлять скористатися його платоспроможністю, приречений на самотність
Ну так от. -... Чому, коли я знайомлюся з дівчиною, а потім їй дзвоню і кудись запрошую, вона запитує мене, на якій машині я за нею заїду? Яка їй різниця ?! - Кип'ятиться Ваня. - Твої аргументи!
- Іванко, - я заварюю собі каву, знаю ці розмови, - Іванко, я тобі зараз дещо поясню. Я сама завжди питаю, на якій машині за мною заїдуть. І подружки мої теж питають. І знаєш чому, Вань?
- Знаю! Можеш не пояснювати! - Пише Ваня. - Ви всі однакові!
- Нє-нє, - я ставлю смайлик, - пояснити треба. Ми це робимо для того, щоб знати, де чоловіка шукати і як дізнатися. А то ж ви часто парканетесь в куточку у дворі, і хрін вас видно! І навіть з машини вийти не зволите!
Ваня у відповідь цілих дві хвилини мовчить. Очевидно, придумує більш їдкі слова й аргументи. І я вирішую добити.
- А взагалі знаєш, що я тобі скажу? Дійсно успішні чоловіки про це не замислюються. Вони просто мовчки платять в ресторані і спокійно озвучують марку машини. І спокійно витрачають гроші на жінок, не чекаючи нічого взамін. А якщо й чекають, то у них на лобі не біжить рядок: «Ааа, скільки я на неї потрааатіл! Ааа, вона повинна отрабооотать! »
А те, що пишеш ти, - це взагалі якась психологія ніщеброда: ааа, не дай бог зайвого не витратити, ааа!
- А мені ріже око, коли в першу чергу починають промацувати фінансовий стан. Саме його, а все інше як би пофіг і вдруге, - ще через дві хвилини відповідає Ваня.
- Ааа! Ваня, це нормально! Чоловіка шукають потенційно для життя! Це нормально. Якщо тобі за 30 і в тебе нічого немає - це важливо. Як ти не зрозумієш?
- Так зрозумію. Але те, що є у мене, не обов'язково дістанеться їй. І тоді я їй пофіг?
- Чому це не обов'язково?
- Я не буду більше жити заради когось!
- І що? А хіба нова жінка винна в твоїх бідах?
- Ні. Але передумов для повторення я не дам. Я хочу, щоб секс і «бабки» були окремо!
- Ваня, - ржу я, - а ти взагалі коли і кому шубку-то востаннє купував? Ти он у ресторані щось про 50 на 50 думаєш ...
- Катя! Я не хочу, щоб мене використовували, ти що, не бачиш? А їм усім від мене тільки гроші потрібні! А я хочу, щоб просто секс, без цієї вашої бабської меркантильності.
У цей момент мій мозок передбачувано вибухає.
- Вань, - пишу я, - почекай ... Тобто ти просто хочеш когось трахати і не бути належним? Тобто ти хочеш використовувати її, але при цьому щоб не використовували тебе? Ваня! ****! Ти нарвався на пост!
- Пиши-пиши! - Відповідає Ваня. - Нехай тобі нормальні люди розкажуть!
І я пишу. Хлопців, я втомилася. Поясніть людині, ЩО ВІН РОБИТЬ НЕ ТАК.
цветная печать - Полиграфия Навис

Ящик для пожертвувань

Китайське агентство Mccann HealthCare придумало ящик для пожертвувань, який перетворював кожну монету в краплю води, що стікає в рот нужденному. Кампанія закликала жертвувати на будівництво каналів і резервуарів в посушливих районах Західного Китаю.

Друга стріла

Майстер дзен навчав учня стрільбі з лука. Учень взяв лук, дві стріли і приготувався до виконання вправи. Однак Майстер підійшов, забрав у нього одну з стріл і кинув її в сторону.
- Чому ти відібрав у мене другий стрілу? - Запитав учень.
- Я відібрав у тебе не друга стрілу, а першу, так як вона все одно пішла б мимо цілі.
- Але чому? - Здивовано запитав учень.
- Тому що, стріляючи, ти б знав, що у тебе в запасі є ще одна спроба, - відповів Майстер.