хочу сюди!
 

Юля

39 років, скорпіон, познайомиться з хлопцем у віці 35-45 років

Приміряємо ярлички... оптом...

  • 12.04.09, 18:04

Давно їх не вішав, треба виправлятися, бо цілі покоління людей бложивих проходять, так і не отримавши бирки.

За законами мерчандайзингу на найнижчих полках лежать якісні товари, з них ми би почали, але життя -- штука несправедлива, то почнемо з тих, кого видно здалеку, з висоти їх ТОП-позиції на стелажах.

Світильники. Самодостатні, назва походить від слова "світило". Не нагружають написами на обгортці а-ля  "Help!!!"  чи "Хана". Стоять високо, тому менеджери вимушені кидати на пошту їхню рекламу, хйз кому то більше треба, бо як правило, знані загалу і не потребують реклами. Тримають себе високо піднятими, в руки для прощупування і пронюхування потрапляють рідко, бо їх дістати важко. В загальному про справи блогомаркету освідомлені, але в нюанси не вникають, бо на чужу полку рідко потрапляють. Воліють триматися вище основної маси, але часто-густо так і не знайдуть покупця. То вже від попиту залежить, як смачна цукерка Кірікурум з полуничною начинкою, то схавають і за дорогу ціну, ну а не повезе їй знайти покупця, то швиденько видалиться, як і не було такого товару.

Бестселери. Знаходяться під руками, рідко зникають з продаж, а коли зникають, то зразу блогоклієнти починають подумувати про настання кризи. Як правило щедрими рядами вишиковуються на полицях. Їм і радувати великою різноманітністю не треба, головний їхній козир - якість. Своєю торговою маркою можуть просунути на ринок ціле співтовариство супутніх товарів. Знаходяться постійно в жорсткій конкуренції, бо посідають найпопулярніші ніші. Дехто таки не витримує, здає свої перші позиції. На запит продавці розводять руками і відповідають "був(ла) 1 місяць тому". Я розумію, нічого нема вічного, і торгові ніки не виключення. Але проходять місяці, жуєш ти батончик М-джой, і верне тебе від канцерогенів, з якого його зробили. Не той тепер чорний шоколад, і гірч його не та.

Японська підробка. В сфері нашого блогомаркету така підробка страшніша за китайську. Втирається в довіру наївним покупцям своєю клонованою сутністю. Радо клюєш на уловки, купуєш катану в піхві з бамбуку, а приносиш додому - а там сталь негартована і піхва дубова. Останнім часом з'явилася підробка і з Узбекистану та інших екзотичних країн.

Ширпотреп. От категорія, на яких найяксравіше видно бирки. Вони змагаютьсяя за те, в кого бирка найеротичніша. Обманюють покупців двома шляхами: або вказаний на речах розмір є недостовірним, або сам товар бракований, або взагалі фотоінформації про товар нема. Хоча тут я скоріше лукавлю, частіше саме навпаки: фотообгортка милує око, а від наповнення верне.

Просрочені товари. Ги. Бояни, як виявилося, мають термін придатності. Продавці марно затирають дату випуску і значок (С) -- несвіжий товар видно здаля. 

VIP товари. Не кожному трапляються на око. Продаються з-під прилавку, і далеко не всім. Треба для покупки мати клубну картку товариства закритого типу, або дістати товар по блату від друга-виробника.

Акційні товари. Не можу сказати, щоб вони були погані. Причини різні бувають, але результат спільний. Вони годинами висять на транспарантах з приємним запрошенням познайомитися з ними поближче. Для них виділяється окреме місце, продавці йдуть на все нові і нові уловки, щоб впихнути вам цей товар. Геніально модна і прибуткова фішка - бліц. Можеш купити партію товару на багато годин наперед, а коли час забирати товар настає, то з сумом дивишся, як ти єдиний на нього покупець. 

Товари з віддділу ХХХ. Ні.ні, не подумайте, що в тому відділі товари тільки для збоченців. Вони там просто лежать, але шкоди решті не завдають. Гірші ті, що під покровом ночі пробираються туди, різні тварі всякі, коти і собаки, деколи зі своїми хозяїнами: там же вони морально у трупи свої і розкладаються. Але й ці збоченці не є небезпечними, просто спокійно реагувати треба на їхнє настирливе бажання послати вас до місць використання їхніх улюблених  іграшок.

Дитячі товари. То і кашка, і дитяче харчування, і анкети всякі, розмальовки. Ссилки на грульки і самі грульки. Найчастіше то дешева поліграфія, яка обсипана питаннями "Що? Де? Коли?" Продається лише з рекомендацією розмістити покупку у свій щоденник. 


На кожен товар є свій покупець. Питання відкрите, що купуєш ти?


З.І. мало не забув про якісний товар написати. Він є у всіх категоріях. Просто треба затрачати більше зусиль на його пошуки .



9%, 1 голос

36%, 4 голоси

0%, 0 голосів

0%, 0 голосів

0%, 0 голосів

9%, 1 голос

9%, 1 голос

18%, 2 голоси

18%, 2 голоси
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.
13

Коментарі

112.04.09, 18:12

интересно, к какой категории ты отнёс себя,любимого?

    Гість: АшотиХ)))

    212.04.09, 18:14

    Котлер в гробу переворачивается...

      Гість: Almost_Saint

      312.04.09, 18:16

        Гість: Джейми

        412.04.09, 18:20

        друже, а де колекційне видання мумі-троллів шведською?

          Гість: shyrkan

          512.04.09, 18:23

          Каждый покупает тот товар, в котором есть потребность.

            612.04.09, 18:23Відповідь на 4 від Гість: Джейми

            мумі-тролі різні бувають, якщо намальовані, то в дитячу категорію, якщо золоті підвіски з діамантовими вставками у виді тролів, то однозначно ВІП

              712.04.09, 18:25Відповідь на 2 від Гість: АшотиХ)))

              скоріше гугл по запиту "Основи маркетингу"

                Гість: Джейми

                812.04.09, 18:25Відповідь на 6 від Володюсик

                до речі, дякую за нагадування - я ж аватар змінити збиралась...)

                  912.04.09, 18:26Відповідь на 1 від Посторонним В

                  интересно, к какой категории ты отнёс себя,любимого?нахабно пхаюся у всі

                    Гість: TigressOnly

                    1012.04.09, 18:58

                    кстати, ты б подписывал примеры товаров))))

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      4
                      попередня
                      наступна