хочу сюди!
 

Natalia

44 роки, близнюки, познайомиться з хлопцем у віці 35-50 років

Людмила Демченко та ДФС України: реформи нам під силу

Потрібно бути особливо сильною людиною, щоб почати реформи з себе самого... І дуже сміливим і рішучим, щоб реформувати консервативну і негнучку структуру, керувати якою доручила сама Україна. Сьогодні про свій реформаторський неспокійний настрій нам розповість Людмила Дмитрівна Демченко, новий начальник ГУ ДФС Києва.

 - Людмила Дмитрівна Демченко, на своїй посаді Ви всього трохи більше 4 місяців. Але про Вас заговорили ще в перший місяць Вашої діяльності. Нам довелося почути як хороші відгуки, так і неприємні речі, більше схожі на наклеп і низькопробні плітки. Хоча, як для всіх, хто симпатизує будь-яким урядовим реформам, вочевидь, що поганими новинами  хочуть «відвернути» увагу і затримати всі Ваші новаторські починання. Чому ж Ви так не догодили і кому?

Л. Д.: Не називаючи імен, можу сказати, що корупція настільки «полюбилася», що з нею дуже важко розлучитися тим, кому реформи в Державній Фіскальній Службі заважають багатіти і впливати несприятливим чином на великий бізнес і дрібне приватне підприємництво. Роками створювалася конфронтація між підприємцями та податківцями, формат їхнього спілкування один з одним зовсім не сприяв покращенню податкової культури. Стало «модним» йти від податків, можу сказати, що бюджет України поповнювався набагато повільніше, ніж кишені не чистих на руку чиновників фіскальних служб. Нинішня ситуація і послужила стимулом для якнайшвидшого проведення реформ в ДФС України. Роман Михайлович (примітка ред. Роман Насиров, Голова ДФС України) вважає, що якщо київський проект «Офісу аудиту» буде успішним, то ми зможемо його застосувати і в інших містах України. Радісно відчувати підтримку МВФ, їх моніторингова місія вважає наш пілотний проект «Офісу аудиту» перспективним і першочерговим кроком у реформуванні ДФС.

- З цього місця детальніше, будь ласка. Що таке «Офіс аудиту»?

Людмила Дмитрівна Демченко

Л. Д.: «Офіс аудиту» - це наш інноваційний проект, який ми вже почали впроваджувати в ГУ ДФС Києва. Основне завдання – створення оптимальних умови ведення українського малого, середнього та великого бізнесу. А ще – підвищити рівень умов праці принципово інших фахівців фіскальних відомств.


- Що означає «принципово інших» фахівців?

Л. Д.: Реформи ми почали саме з оптимізації персоналу. Я впевнена, що саме в цьому аспекті криється 80 відсотків інформаційного невдоволення мною, як керівником ГУ ДФС. В рамках «Офісу аудиту», за принципом «єдиного вікна», створено уніфіковане центральне управління, яке на рівні міста, а не районів, виконує контрольно-перевірочну роботу підрозділів фіскальних служб. До чого це призвело? Фактично, нам довелося скоротити персонал, тому що безліч функцій аудиту дублювалося відразу декількома підрозділами фіскальних служби. Ну, куди це годиться? Уявляєте, які накладні витрати на утримання і заробітні плати державних службовців відраховувалися довгі роки? Економії – 0!

Під час централізації і оптимізації, ми «поламали» звичні схеми місцевого рівня, в яких найчастіше був присутній несанкціонований вплив на бізнес, безсумнівно, з присутністю корупційної складової. Можу сказати, що нинішній персонал ДФС, що входить в кадровий склад «Офісу аудиту» - це люди, здатні переймати світовий досвід зарубіжних колег, які навчилися діяти системно, мислити аналітично і концептуально по-іншому спілкуватися з представниками бізнесу. У майбутньому, сподіваюся, ці люди зможуть якісніше аналізувати податкові та митні ризики. Тим більше, що для «Офісу аудиту» задіяні самі новітні технології.

- Удачі Вашому відомству, а Вам особисто – сил і енергії.

Л. Д.: Дякую! Нас схвалює більшість, а недоброзичливці – безсилі перешкодити тим реформам, на які українське суспільство, державні інститути і бізнес вже давно чекають.

0

Коментарі