Імітація імпортозаміщення автомобілів по-росіянськи

Після виходу з Тероросії інеземних автовиробників залишилось простоювати багато заводів. Які саме гуглити не буду, мені це нецікаво. Але зазначу, що лапті складали (так, саме складали з готових комплектуючих) багато іномарок: Skoda, Ford, BMW, Mercedes, Renault, Peugeot, Mitsubishi, Toyota, Nissan, Mazda, Hyundai, KIA (це лише ті, що були до 2022-го). Величезний перелік, еге ж?! Так ось, не захотіли перетворювати цехи на склади і вирішили шукати китайських партнерів для продовження складання. Але цього виявилось мало, бо як же компенсувати скасування запуску у виробництво нової "Ниви", припинення виробництва Ларгуса та X-Ray? Розробити нові автомобілі з нуля нереально. Тому пішли шляхом прикручування власних шильдиків на китайщину викруткового (великовузлового) складання. Хоча самі шильдики, напевно, теж виготовлені в Китаї. Що ж, чудова імітація імпортозаміщення і "відродження" рабсіянського автопрому! Випуск іномарок під росіянськими марками повинен підняти потріотизм!

Сподіваюсь, після бейдж-інжінірингу, вони не зможуть випустити свої автомобілі. Про це свідчить декілька фактів: 1) продовження виробництва "Ниви" до 2030 року; 2) неспроможність налагодити виробництво міні-електромобілів власної розробки; 3) збільшення модельного ряду за рахунок модифікацій (в тому числі, позазаводських переробок); 4) масова поява китайських машин з російськими шильдиками.

Отож, що перейменували для скрєпних рабів:
JAC JS4 > Москвич 3 (великовузлове складання, 2022) — компактний китайський кросовер (може бути електричним) 2020 року рестайлінгу (сама модель 2018-го) одного з найгірших китайських брендів, який погано продавався під маркою JAC і так само погано продається під "відродженним" брендом "Москвич".
JAC J5 Plus > Москвич 6 (великовузлове складання, виробництво не розпочате) — китайський седан (може бути електричним) 2021 року.
DongFeng Aeolus E70 > Evolute i-Pro (великовузлове складання, 2022) — китайський електромобіль в кузові седан 2017 року на базі рестайлінгового авто з ДВЗ DongFeng Aeolus E60 (2015 року), який, в свою чергу, є рестайлінгом DongFeng Fengshen A60, що є ліцензійною копією Nissan Almera (Bluebird) II 2005 року.
Dongfeng Fengon E3 EV > Evolute i-Joy (великовузлове складання, 2022) — електро кросовер 2019 року виробництва.
Huawei Seres SF5 > Evolute i-Jеt (великовузлове складання, виробництво не розпочате) — преміальний електро кросовер 2021 року виробництва.
FAW Bestune T77 > Lada X Cross 5 (великовузлове складання, виробництво не розпочате) — кросовер аж 2018 року на базі китайчатини, мабуть це і є обіцяний новий російський кросовер ВАЗ. Продавали китайську модель.

По вантажівкам і фургонам:
JAC N > Камаз Компас (2022) — кабіну і салон взяли від китайця.
JAC N25/35 > Соллерс Агро (великовузлове складання, 2022)
JAC Sunray > Соллерс Атлант (великовузлове складання, 2022) — китайський плагіат Мерседеса Спринтер.

Ну шо тут скажеш: вялікая автомобільна країна! lol "Подивіться на український автопром!" Так Україна не позиціонує і ніколи не заявляла про велич власного автомобілебудування. І не страждала такою фігнею у таких масштабах, як на росії. Краще не випускати ніяких автомобілів, ніж переклеювати шильдики на чужі. Так що стуліть пельки і радійте китайському автомобілебудуванню.

Русаки забили гол в свої ворота

Русаки забили гол в свої ворота: з винищувача впала бомба на Бєлгород. Браво! Молодці! У Скрєпостані піднялось виття, мовляв, це все Україна. Ач, які! Аякже?! Дотримуються правила, що всі свої недопрацювання перекладати на інших. Це ви самі себе обстрілюєте. Міністерство окупації само оголосило про "нештатне скидання бомби". Рабсіян багато, а літаків мало. Тому вирішили пожертвувати холопами, а не аеропланом. Так що докоряйте самі собі. Радійте, що нема числених жертв. А ще краще, попросіть, якщо не НАТО, то Китай, врятувати Бєлгородську і Курську народні республіки від Тероросії.

Нічний спалах

Ніч. На годиннику десь 21:50-21:55. Вікна були не зашторені, оскільки кицька заходила поїсти. Додивлявся відеоподорож. Аж бачу, на вулиці яскравий синьо-зелений спалах! Засяяло, наче коротке замикання високовольтних електромереж. Однак там нічого такого не було, а від вуличної мережі навряд чи були б такі спецефекти. Я вже підготувався, що буде гучно, тому після миттєвого заціпеніння побіг в коридор. Але на диво було тихо. Лише через хвилину-дві почув гулкий вибух. Розбудив маму, яка спала, тому нічого не бачила і, звісно, не повірила. Батько міцно спав, тому взагалі не знав, що було вночі. Думали, може то мигалки від машин швидкої допомоги або пожежників. У них з'явилась техніка з гуманітарної допомоги, тож там і спецсигнали не такі, як були у наших. Цілком можливо, бо одного разу перелякався від нових мигалок. Однак ми живемо у військовий час, тому бздиш від кожного незвичного явища. Подумав, може якась нова роzzійська вундервафля, оскільки через декілька хвилин оголосили про повітряну тривогу і писали про неопізнанні повітряні цілі над Київщиною.

Весь сон одразу як рукою зняло. Як після такого заснеш?!

Вже потім дізнався, що то міг бути або супутник, або метеор чи метеорит.
Звичайно, не зафільмував. Але у кого були відеореєстратори, зняли.

Музей автомобілів у Польщі

Здається, шукав відео з одним польським прототипом і натрапив на огляди з автомобільного музею "Скарб народу", який розташовувався (зараз, по-моєму, переїхав) на території колишнього автомобільного заводу у Варшаві (FSO — Fabryka samochodv osobowyh (дослівно — "фабрика легкових автомобілів")). Звичайно, відео польською. Без субтитрів. А на слух інша мова сприймається гірше, ніж у тестовому вигляді. Однак років 12 тому збирав колекційні модельки з польської журналки, та й мови схожі, тож половину сказаного можна зрозуміти.

Цікаво поглибити свої знання з автомобілебудування сусідньої країни, яка зараз допомагаю Україні у боротьбі проти рашизму. До того ж, польський автопром схожий на радянський, а період незалежності Польщі нагадує український автопром періоду незалежності. Крім того, деякі польські автомобілі (переважно, фургоні та мікроавтобуси Ниса і Жук) імпортувались до Радянського Союзу, тому їх можна було побачити на наших вулицях. Та й просто польські автомобілі цікаві.

Ух, скільки написав... А найголовніше, що мене здивувала любов до вітчизняних автомобілів. З таким завзяттям розповідає! Правда, наскільки гарно знається на польсьтких машинах, настільки погано розбирається в радянських та українських.

Цікаво ще й тому, що в музеї є не лише ретро, а й сучасні автомобілі. В тому числі, виготовлені "прикручуванням колес"або зовсім формальним "виробництвом", як Daewoo Chairman, відео про який взяв для прикладу. Про складання цієї моделі у Польщі навіть не написали у Вікіпедії.
До того ж, сам автомобіль цікавий.

Сумніваюсь, що хтось із вітчизняних колекціонерів буде купляти для своїх музеїв не лише вітчизняні Таврії та Славути, а й Ланоси, Віди та Форци. Не кажучи про Богдани/ВАЗи, різноманітні "Жигулі", та іноземні машини великовузлового складання. А у поляків у музеї є "вітчизняне" авто, зібране у кількості 64 екземпляри! Це круто!


З 6-ї хвилини говориться про польську локалізацію цього автомобіля.

Не спиться

Чомусь не спиться. Важко заснути. Хоча на ніч хилить на сон. Але по-перше, кицька серед ночі їсть і ходить у туалет. Причому, в туалет треба відносити (думаємо, що вона просто боїться бліх, тому з'явилась така звичка, щоб її переносили). А корм потрібно відкривати/закривати, щоб не видихався. І ще є один нюанс: кицька весь час провітрюється, тому дреба відкривати/закривати двері. По-друге, ну як це сказати... як же сформулювати... мабуть не треба на ніч пити та їсти. По-третє, з'являються думки або хочеться погуглити якусь інформацію (можливо, в одному з наступних дописів розповім), або додивитись відео (бо не встигаю подивитись свої підписки).

Сплю по 4-5 годин. Якщо вночі будить кицька, то треба чекати, поки вона поїсть. Відповідно, весь сон розганяє. Зранку будять батьки. Пропонують поснідати. Але поки поїси, та ще й наївшись, заснути ще важче, та й пройде якийсь час.Так івиходить, що не досипаю.

З одного боку, начебто, мені вистачає й того, часу, який сплю. Але якість сну мабуть не дуже гарна для здоров'я. Іноді почуваюсь сонним. А що з цим робити не знаю.

Незвичні снеки-2

Дегустація незвичних снеків, що була у попередньому фотозвіті, неочікувано отримала продовження. Річ у тім, що для огляду закупився з запасом, розраховуючи на відсутність деяких продуктів на полицях, однак на диво привезли все (хіба що замінили смак одного снека). Тому залишились дві закуски, які "не туди і не сюди". Звичайно, можна було б з'їсти мовчки — але я ж блогер! Тож, недовго думаючи, вирішив докупити ще і зробити продовження.

А ще у цьому пості я трохи відійду від концепції споживання нових різновидів, оскільки є два смаколика, які пробував раніше, але з якихось причин вони так і не потрапили у звіти. Це — брускети і чіпси з водоростей. Крім того, цей огляд відзначився найдорожчими снеками, які купляв на огляди.

1. Другу порцію незвичних снеків представляють картопляно-пшеничні пелети "Хрустата потата" зі смаком васабі, брускети "Maretti" зі смаком відбірних сирів, кукурудзяні чіпси "Amica" зі смаком бекону, кукурудзяно-картопляні палички "Lays Fritalle" зі смаком бекону, чіпси з насіння льону "Фьючіпси" Baby smart (лагідні), чіпси з тапіоки та креветки "Shrips" класичні, чіпси з водоростей норі "Clearspring" звичайні, чіпси з кокосу "Coco Deli" з апельсином і какао.

Ця підбірка закусок вийшла не менш епічною, ніж перша (хіба що, за виключенням кукурудзяно-картопляних паличок).

Прикольна назва

Прикольна назва генератора. Вона означає абро переслідувача або дослідника занедбаних об'єктів. Ну, можливо, це якось пов'язано з такими приладами, оскільки на закинутих будівлях і підприємствах електропостачання відсутнє.

Раніше, ще за доковідних часів, натрапляв на оголошення з базою відпочинку під назвою "Сталкер".

Ну а щодо сталкерства, планую написати замітку.

Тимчасові файли

Пісоля відеомонтажу назбиралось з десяток гігів тимчасових файлів, які ніяк не вдається видалити стандартними функціями. А використовувати спеціальні програми не хочеться, бо воно витирає все підряд, а детальніше налаштувати неможливо.
Видаляв temp вручну і чистив браузери — не допомагає (раніше одного разу допомагало).
Може щось порадите?

Відеодегустація снеків (продовження)

Продовження відеоверсії дегустації незвичних снеків.



P.S.: Планую продовжити цю тематику.

Викинути чи хай валяється?

Питання зі старою цифромильницею так і не зрушило з місця, хоч бери і влаштовуй опитування, оскільки родина з цього приводу мовчить (там взагалі суцільний ігнор).

31%, 4 голоси

38%, 5 голосів

31%, 4 голоси
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.