Хроніки концтабору Єдиного реєстру боржників
- 17.08.21, 14:16
Два роки тому, Київська міська податкова підленько і таємно, оголосила мене ФОП (цікаво, чи не 3 групи?), і платником ЄСВ.
Хоча я ніколи ніяких заяв не писав, свідоцтв про реєстрацію не маю і головне, у відповідних реєстрах не перебуваю. Три роки безробітний. Ніяких дотацій чи субсидій не отримую.
Доблесних податківців це не зупинило.
Вони сфальшували виконавче провадження до Деснянської виконавчої служби Києва з двох нікчемних папірців, без будь-якої доказової бази, рішення суду і нарахували мені сплату 21 000 грн якогось ЄСВ.
Виконавці нарахували ще пару тисяч за свої унікальні послуги, блокували всі мої рахунки і заборонили виїзд за кордон – внесли до Єдиного реєстру боржників.
Епопея почалася 2019 року, і я навіть не здогадувався про такі чудові зміни у власному житті.
Влітку 2021, я мирно вийшов за пивом і на касі дізнався всю жахливу правду про своє таємне життя в статусі ФОПа і боргові перспективи. Тепер розумію шпигунів…
Тяжко захворів, впав у депресію, почав морально страждати…
Така кричуща несправедливість і безвідповідальнісь влади вимагає мирної участі у виборах Партії снайперів, яку колись придумав…
І ось у цей темний період, коли хворію, жінка теж безробітна, син студент, в кишені 100 грн, знаходиться практично не знайомий мені мій читач і симпатик, який вже колись підтримував і перераховує 3000 грн на вирішення ситуативних проблем – головне з хворобами.
Гроші помилково падають на заблоковану картку Приватбанку.
Оцініть рівень приколу!
Помилковий платіж. Платник це розуміє і просить повернути кошти, що для банків є звичною справою.
Мені телефонує якась баришня-менеджер Привату і приємним голосом щось починає випитувати. А що тут питати? Помилковий платіж, платник вимагає повернути, при чому тут я?
І тут дєфачка видає геніальну фразу – поверніть йому готівкою!
Абзац! Оце рідний банк! Ось кращий фінансовий друг!
Коли давній клієнт потрапляє у скрутну ситуацію, Приватбанк, виявляється, ДОБИВАЄ!
Мій дзвінок оператору @privatbank теж нічого не дав. Дєфачка вже зробила у файлику якусь позначку. Я так і залишився хворий і без грошей!
Хоча цю дрібну проблему, з тією незначною сумою, але, такою важливою нині для мене – не зміг купити навіть ліки, можна було вирішити за хвилину – я дізнавався.
Добити клієнта – захмарна підлість Приватбанку!
Вимагаю від керівництва Приватбанку пояснити цю ганебну ситуацію, повернути платнику помилковий платіж, вибачитися і покарати винну.
Якими саме статтями яких Законів чи інструкцій регламентується така антилюдська поведінка?
Віктор Тригуб, редактор журналу “Музеї України”, автор Партії снайперів – майже колишній клієнт Приватбанку
Коментарі