хочу сюди!
 

Марина

46 років, овен, познайомиться з хлопцем у віці 39-46 років

СБУ прокинулось на ватній Наташі Корольовій в …Палаці “Україна”!

  • 22.10.16, 17:43

Олександр Ягольник блискуче продемонстрував можливості одного патріотично налаштованого журналіста, підтриманого лише одним депутатом. СБУ заборонила улюбленій співачці Путіна примітивній ватниці Наташі Корольовій не те що концерти на території України, а й перетинати кордон протягом 5 років!

Перемога?!

Що ще раз привертає увагу до діяльності, чи до свідомого саботажу великої групи високопоставлених співробітників центрального апарату СБУ, названих у пресі “друзями Гіркіна”.

Вже навіть не хочеться згадувати трирічну (!) боротьбу команди журналу “Музеї України” зі ставлениками зрадників України екс-міністра оборони Лебедева і екс-шефа Гуманітарного департаменту МОУ О.Селіванова (нині терориста “МВД ЛНР”, що вбиває наших солдат на Луганщині), які нині впевнено керують департаментом МОУ і Національним військово-історичним музеєм України! Друзі Гіркіна в центральному апараті СБУ свідомо закривають очі на діяльність ймовірної агентурної ячейки ФСБ в Міноборони. Є наказ з Кремля? І розгромні публікації в пресі онуків залізного Фелікса не обходять?

Тут залишається чекати лише гучних відставок і арештів… Сподіваємося, патріотично налаштованим офіцерам СБУ вдасться подолати спротив замаскованої агентури Путлера і очистити відомство. Чого ми всі спрагло чекаємо!

І поширюємо розкішну інформаційну технологію від Олександра Ягольника, якому вдалося засвітити ватного директора Національного палацу “Україна” (підпорядкований ДУС АП) і закрити надовго тури продажної путлеровської ватниці Натахі Каральовой (Поривай).

До речі, чи збирається ДУС АП розірвати контракт і звільнити ТАКОГО Гендиректора символічного палацу “Україна”? Тут вже щось дуже схоже на кримінальний злочин з серйозним покаранням…

Все дуже просто! Якщо СБУ не спить…

Ау, СБУ?

100x100_797691Зізнаюся, після багатьох постів патріотичних активістів та після неодноразових пікетів головного офісу держустанови на Володимирській, куди громадянські активісти (зокрема, “Відсічі”) носили свої матеріали щодо артистів-рашистів в Криму, я щиро вважав, що в українському СБУ немає людей, які б опікувалися захистом національного культурного простору. Ну, як в нас буває: нестача фінансування, немає людей, багато роботи, війна і все таке… Аж ні.

Опосередковано, щоправда, але гендиректор Палацу “Україна” Роман Недзельський на телеканалі “Рада” підтвердив вельми цікаву річ: виявляється, в Службі безпеки України таки є люди, яким можна зробити запит (наприклад, щодо гастролей Віллі Токарєва в Криму) і оперативно отримати інформацію. Тобто – фактично такі люди є. Можливо, так само не-ефективно працюють, як на думку Романа Недзельського український гуманітарний віце-прем’єр та не для всіх пересічних громадян вони відкриті для спілкування – але тішить сам факт того, що вони в нас все ж таки є.

Тоді виникають до них публічні питання.

e3a06265fe4c0b1b76d09af3f339ca80Чи ті ж самі люди, з якими Недзельський контактує в СБУ і які йому, на заздрість іншим, доволі швидко відповідають, зовсім не бачили новорічний вогник 2015-2016 року з Наташею Корольовою і “Кроліками”? Чи, може, вони так щиро просміялися від тої “шаловливой” пісеньки, що геть забули, хто підписав указ, з якого трійця на радість всьому “руському міру” насміхалася й кепкувала? І невже зовсім не знають і не чули, що вся партія “Единая Россия”, членом якої з 2003 року є Наташа Корольова, одноголосно підтримує агресивну політику хазяїна Кремля?

Далі. Чи відомо тим загадковим і таємничим українським профі, що поки в українського СБУ геть не доходять руки до спілкування з українськими громадськими діячами і патріоти з відчаю вже навіть публікують зібрані дані у відкритих джерелах і у Фейсбуці, їхніми напрацюваннями вправно користується російське ФСБ? І воно, треба визнати, “не дремлет” – де має вплив, старанно видаляє весь компромат.

Наприклад, у зв’язку з гастролями в МЦКМ “Жовтневий” постановки “Сублимация любви” з Маратом Башаровим 17 жовтня я звернув увагу, що з 4 посилань кримської активності Марата Башарова – 2-х посилань на місцеві медіа-джерела вже немає. Чи, може, у випадку саме з цією виставою хлопців вводить в оману те, що 19 листопада ця ж вистава йде у Палаці культури СБУ (де її перевірили)? Якщо гуманітаріям в СБУ так важко розібратися, щоб зекономити час – я допоможу: в листопаді в Києві в ПК СБУ вельми популярну класичну виставу Альдо де Бенедетті грає український склад (Ольга Сумська, Віталій Борисюк та Євген Паперний) і наша “Сублімація кохання” не має жодного відношення до жовтневої російської театральної антрепризи, яка відкаталася в Криму ще торік.

І останнє. Позицію щодо моральності гендиректорів ПК “Україна”, МЦКМ “Жовтневий”, інших приватних концертних залів та організаторів концертів, які не гребують везти в роки війни артистів-рашистів, суспільство вже знає. Так само, як і відверто втомилося від того, що всі вони прилюдно переводять стрілки на СБУ – “а в ответ тишина”. Хотілося б хоч раз почути, чи розуміють у держустанові на Володимирській, що бездіяльність в гуманітарній сфері – це вкрай хибно і небезпечно, і що далеко не всі кияни вважають гроші важливішим за честь і будуть мовчки і байдуже спостерігати, як російські агенти культурного впливу, чи, як їх нещодавна назвала письменниця Оксана Забужко, “солдати інформаційної війни Кремля” окуповують ауру величного Києва.

Щоб в СБУ все ж захотілося над цим замислилися, дещо нагадаю. Один із відомих філософських постулатів Леніна: жити в суспільстві і бути вільним від суспільства – неможливо. Тому Кремль, прекрасно розуміючи, наскільки культурне підґрунтя важливе для творчої української нації, зачищав культуру під себе, зовсім не церемонячись: в грудні 1930 в урочищі Козача Лопань НКВДисти розстріляли делегатів харківського з’їзду кобзарів та лірників, в листопаді 1937 року в урочищі Сандормох – фізично знищили практично весь цвіт і тогочасну еліту української інтелігенції: письменників, поетів, сценаристів, художників, скульпторів, вчених, режисерів, істориків, яких згодом назвали “Розстріляне Відродження”.

Їх “вина” полягала лише у тому, що вони були українцями та творили українською мовою, виступаючи носіями української ментальності. Все робилося для того, щоб зробити домінуючим мистецтво “made in Moscow”, почати русифікацію культурного простору всього великого СРСР і нав`язати теорію “старшого російського брата і молодших”.

Чи не час в 2016 році покласти цьому край тими важелями впливу, які є в СБУ?

Александр Ягольник

http://obozrevatel.com/blogs/02384-au-sbu.htm

5:0 украинского шоу-бизнеса: концерта Наташи Королевой не будет

10606553_866153083403776_1274069736543048282_nСБУ услышало и наконец отреагировало на протест прогрессивного патриотического общества, запретив гражданке Российской Федерации Н. Порывай въезд в Украину сроком на 5 лет. Лучше поздно, чем никогда.

Спасибо народному депутату Оксане Корчинской, которая расшевелила 1-е лицо госслужбы на публичный ответ и запоздалую реакцию. Именно она захотела и сумела убедить В.Грицака, насколько культурная гигиена важна для современного украинского общества, и прекрасно зная, что организатором злополучного концерта является кум президента и гендиректор ДК “Украина” Роман Недзельский, тот нашел в себе силы определиться.

Это маленькая, но победа еще одного здравого смысла в жизни новой Украины.

Случай с гастролями Наташи Королевой, любимицей Путина и партии “Единая Россия” – конечно, был самым вопиющим случаем культурной жизни Киева, особенно если учесть, что гендиректор ДК “Украина” Роман Недзельский, госслужащий, долгое время скрывал, что организатором 2-х концертов Наташи Королевой был он сам.

Одним простым решением СБУ, как минимум, спасло репутацию Гендиректора ДК “Украины” от очевидного позора, а как максимум – уберегло Киев от не меньших беспорядков, чем были перед концертами Лорак в 2014. В свете грядущего Евровидения – это было бы так некстати…

Русский шоу-бизнес должен понимать, что в Украине – нема дурних і ще не вмерли патріоти. Патриоты никогда не будут мириться с солдатами информационной войны на своей территории. Сказками made in Moscow нас не проведешь.

http://obozrevatel.com/blogs/65173-50-ukrainskogo-shou-biznesa-kontserta-natashi-korolevoj-ne-budet.htm

Александр Ягольник – Украинский продюсер, композитор, поэт, драматург, журналист.

Родился 30 августа 1970 года в г.Черновцы.

1987-1992 – факультет журналистики Киевского государственного университета им. Т.Шевченко.
1989 – 1994 – ведущий музыкальной страницы  МК “638” в газете “Комсомольское знамя”.
1991 – организация и проведения газетой “Комсомольское знамя” рок-фестиваля “Весенние надежды” (совместно с Винницким рок-клубом). Выпуск музыкальной газеты “ВЕСЛО”.
1991 – 1993 – ведущий радиопрограмм “Блиц” и “4М” (вместе с К.Ягольником), пресс-атташе украинской делегации на Международном фестивале “Славянский базар” (Витебск).
1992 – ведущий телешоу “Своя Гра” (УТ-1),  ведущий музыкального блока “Киевская панорама”.
1994-1998 – отдел культуры газеты “Киевские Ведомости”, с 1996 – ведущий музыкальной страницы “М-Клуб”
1994 – ведущий телешоу “Музичні новини” (ТРК “Золоті ворота”, УТ-2)
1995-1996 – ведущий телефестиваля “М-Обсерватория” (УТ-2)
1997-1998 – ведущий телепрограммы “Пісня року” (1+1)
1995 – 1997 – создание и продюсирование дебютного альбома Натальи Могилевской “Ла-ла-ла” (рекорд продаж в  1,5 млн. копий  альбома в Украине не побит до сих пор).
1998 – 2005 – создание и продюсирование группы “Игрушки” (альбомы “С праздником, малыш”, “Ромашки”, “Сказки в стиле Лоры Палмер”), “Гавана” (альбомы “Время кошек”, “Новый год в платье новом”).
1999 – первый всеукраинский тур группы “Игрушки”.
2004 – создание песни “Оле-Оле Україна” для Национальной сборной Украины по футболу для отбора на Чемпионат Мира-2006.
2006 – создание фан-гимна Национальной сборной Украины по футболу “Нужно победить!” для ЧМ-2006 в Германии. Композиторские курсы по классу Владимира Ходзицкого (Берлин)
2010 – создание Бориспольского рок-клуба (первый президент), продюсирование первого в Украине футбольного фан-сити к ЧМ-2010 в ЮАР (г. Белая Церковь).
2012 – создание Театра мюзиклов имени Виктора Шулакова.

Песни Александра Ягольника в разное время (1989-2015) исполняли И. Сказина, К. Кит, А. Мозговая, Н. Могилевская, К. Плай, О. Юнакова, Н. Валевская, В. Козловский, И. Кондратюк,  А. Ахат, В. Ткаченко, Nicholas W.Angel,  группы “Игрушки”, “Гавана”, “Пина Колада”, О. Мухина, “REAL  О” и др.

Команда часопису “Музеї України” щиро вітає нашого старого друга Сашка Ягольника з такою символічною перемогою!

Слова підтримки патріотам-офіцерам СБУ, які попри спротив вато-гебні януковицького розливу, зробили свою справу.

Так і треба! ЗАВЖДИ!

Україна переможе!

Віктор Тригуб, редактор журналу “Музеї України”

0

Коментарі