хочу сюди!
 

Аля

50 років, скорпіон, познайомиться з хлопцем у віці 40-55 років

Коли стриптиз від Славіка Кириленка з плакатами на мотузці?

  • 12.06.15, 09:23


Спостерігати без сміху за істеричними рекламними конвульсіями "культурологічного ідола Мінкульту", чию дружину впіймали на науковому плагіаті в "кульку Поплавка", вже якось і не можна. Це не Міністерство культури! Це - пральня цирку... І витончена ганьба уряду Яценюка.

Таке враження, що скоро Славік Кириленко зробить стриптиз, аби потрапити в новини великих каналів. На подібне шоу телебачення приїде радо... Безкоштовна порада - дерзайте! І організувати те яскраве дійство варто на сходах колись славнозвісного Історичного музею. Нині - якоїсь дешевої піар-контори, що комсомольськими темпами дискредитує історичну науку взагалі і музейну галузь зокрема.

Треба мати мабуть центнер "креативу", аби додуматися розвішати плакати опального російського художника на мотузці, просто перед входом до солідної колись наукової установи! Паркан притягти не додумалися?

Особливо розчулила поява Великого автентичного вождя Мінкульту на таку вікопомну подію, у крутому Mercedes S500 за 135 000 ганебних американських доларів! Нахабні журналісти дізналися, що раніше на тому символі європейського автопрому пересувався сам С.Тігіпко! Чи в музей приїхав на трамваї?

Хоча, краще за дівчаток зі Славкових прес-служб, описати такі перемоги і опублікувати забойні компроматні фотки, ніхто не зможе! Для чого вороги, якщо є ТАКІ директора ТАКИХ музеїв і такі класні піарники?

"Виставка плакату «WWIII Третя інформаційна» включає понад 30 робіт російського блогера та графіка Антона Мирзіна. Виставку відкрито на сходах Національного музею історії України. Плакати присвячені викриттю пропаганди, масової дезінформації, маніпуляцій громадською думкою за допомогою ЗМІ.

Відкриваючи виставку, В’ячеслав Кириленко наголосив, що в Україні гарантовані вільні медіа, і журналісти мають вирішальний вплив на політику та рішення влади. Демократична українська держава гарантує свободи вираження кожному. «Ми бачимо тут антивоєнні, анти пропагандистські роботи, плакати за мир, свободу і демократію. Все це нам зараз дуже потрібне», - наголосив Віце-прем’єр. 

  «Зараз багато чесних інтелігентних людей знаходять можливості для реалізації в Україні. Людям, які борються проти тоталітарного режиму сусідньої держави, у ці непрості часи український народ повинен подати дружню руку», - сказав В’ячеслав Кириленко.

Директор Національного музею історії України Тетяна Сосновська пояснила, що тематика виставки – сучасна українська історія, осмислена у плакаті, і саме тому місцем її проведення став Історичний музей. Формат виставки на сходах  демонструє відкритість, готовність до трансформацій самого музейного закладу, а також є жестом підтримки сучасного мистецтва плакату. «Виставка допомагає усім задуматися, наскільки журналістам важко і важливо залишатися незалежним, об’єктивним, і наскільки важливо зрозуміти, яким ЗМІ довіряти, а які треба викреслити з своєї уваги», - сказала Тетяна Сосновська.

  Антон Мирзін подякував за можливість представити свої роботи в Україні, та в цілому за ставлення українського суспільства до його творчої та громадянської позиції. «Своїм прикладом хотів підтримати всіх активних людей у Росії, які готові протидіяти тому, що відбувається. Сподіваюся, що протистояння, яка розпалюється, буде подолано, зокрема, і засобами інформаційного впливу», - сказав художник.

Віце-прем’єр поспілкувався з художником та подякував йому за мужню громадянську позицію та принциповість. «Ми подолали своїх ідолів, бажаю вам подолати своїх», - сказав В’ячеслав Кириленко. Він також запросив Антона Мирзіна взяти участь у конкурсі патріотичного плакату, який проводить Міністерство культури.

Про автора: Антон Мирзін – громадянин Росії, 1978 р.н., блогер, художник. У листопаді-грудні 2014 року представив 45 робіт на виставці «100 кращих українських патріотичних плакатів» в Києві, після чого ФСБ Пермського краю відкрила кримінальну справу за публічні заклики до екстремізму через ЗМІ. У російських ЗМІ пройшла серія телесюжетів про «художника-русофоба». Через погрози фізичної розправи та ризик отримати кримінальний термін 7 грудня 2014 року Мирзін виїхав до України. В Києві очікує на статус політичного біженця."

Сайт Мінкульту

А тим часом, за "прикрашеними" плакатами дверима музею триває скандальне протистояння колективу з ставленицею В.Кириленка, в принципі, непоганою людиною, яка не маючи досвіду керівництва таким складним і великим музейним комплексом, стрімко втрачає репутацію, перетворюючись на негативного персонажа. Був прекрасний, адекватний директор маленького музею, який завдяки наполегливим зусиллям пані Тетяни здобув міжнародне визнання, звучав. І раптом такі скандали... Не можна так переоцінювати свої сили! Музей - не середня школа на Борщагівці... Кращий вихід - повернутися туди, де було добре. Такий вчинок всі зрозуміють, поверне повагу. Відставка Славка - справа кількох тижнів. Буде новий, несподіваний Міністр культури. І нинішні фаворити ризикують залишитися і без роботи, і без репутації... Останню тонку червону лінію ще не перейдено. Хоча, вже поруч...

"Останні події в Національному музеї історії України. 1.06.2015 р. у програмі «Дістало» каналу ICTV був поданий сюжет про ситуацію в галузі культури, що склалася після ряду одіозних та скандальних призначень міністра культури Кириленка В. взагалі і, зокрема, про Національний музей історії України. Незважаючи на те, що співробітники вийшли на камери і спробували донести свою позицію, фактично звернулись до каналу ICTV за захистом, ситуація та манери управління п. Сосновської Т.В. не змінилися. Тиск та пресинг лише посилися. Ще наприкінці запису сюжету, одна з співробітниць, що виступала з критикою, дізналася про чергову догану. В той же час, адміністрація метушливо намагаться швидкоруч замаскувати адміністративні помилки. Нарешті був призначений новий вчений секретар – нажаль, знову без жодного року музейного стажу, що неприпустимо для посади такого рівня. Проведена перша за три місяці схожа на «наукову» науково-методична нарада, на якій заднім числом була проведена недолуга, далека від науки концепція виставки до річниці депортації кримських татар (яка так і не була подана у друкованому вигляді. В черговий раз була здійснена спроба протягти питання про передачу колекції художнього скла до НМУНДМ. Але, як тільки стало зрозуміло, що більшість членів ради проти передачі експонатів колекції музею (а це, перш за все, члени т.зв. «старої команди»), голова комісії Патриляк Б.К., зрозумівши, що «протягти» питання не вдастся, категорично відмовився ставити його на голосування. Взагалі, засідання показало повну наукову неспроможність і відсутність оригінальних ідей, знання історичного матеріалу у т.зв.«нової» команди науковців, яку «привела» п.Сосновська. Після того, як художники Спілки художників України звернулися з відкритим листом, щодо збереження колекції художнього скла в НМІУ, в соціальних мережах почалися брутальні висловлювання деяких співробітників музею з «нової команди». В них, в не коректній і не припустимій для культурного працівника і, в принципі, для порядної людини формі, було висловлено звинувачення на адресу провідних художників, зокрема Дудіна В.В., який нібито заангажований і намагається заробити на музейній колекції купу грошей. Хотілось би зауважити, що Дудін В’ячеслав Вікторович Заслужений художник України, який за всі свої роки роботи від держави «отримав» аж звичайну соціальну пенсію, а питаннями колекції переймається, що навряд зрозуміє пан Кислий, виключно не з комерційними цілями, а намагаючись зберегти унікальну колекцію в музеї державного рівня, де її вже належним чином зберігають, вивчають і експонують. 5.06.2015 р. в музеї відбулося «грандіозне» відкриття чергового виставкового проекту за участю першого очільника від культури п. Кириленка В. «Експозиція» - це кольорові копії формату А4, які були розвішені над сходами музею на мотузках натягнутих поміж колонами. Копії робіт видатного російського художника та блогера, людини з активною проукраїнською громадською позицією А. Мирзіна гострі, злободенні. І всеж вважаємо, що така «креативна» подача робіт художника не більше ніж фарс, санкціонований Міністерством культури України, спрямований на те, щоб заспокоїти журналістів та громадськість після низки критичних сюжетів, які були показані телебаченням. Основною метою подібного заходу, є намагання черговий раз «пропіаритися» на такій болючій для українського суспільства темі війни. Аналізуючи всі попередні проекти, зокрема й цей, напрошується висновок, що в музеї з фондовою колекцією світового рівня, виставкових проектів із залученням оригінальних пам’яток взагалі не передбачається. Дивлячись на це, згадується, можливо не зовсім коректний, але по суті дуже вдалий анекдот коли люди все життя продавали сечу віслюка, а коли їм дали в розпорядження бензоколонку, вони все одно торгують сечею, не розуміючи, що у них є в розпорядженні бензин. Але найшокуючою подією останніх днів можна назвати спробу ген.директора Сосновської Т.В. чинити тиск на головного бухгалтера музею за допомогою підозрілих молодиків, які представились представниками «Правого сектору», пред’явили листування з Генеральним директором НМІУ, а після того стали погрожувати та вимагати фінансові документи. Коли ж співробітники НМІУ звернулись до представників справжнього «Правого сектора» й ті втрутились та захистили від, по суті рейдерської атаки, з’ясувалось, що молоді люди не мають жодного відношення до цієї політичної організації.

Члени профспілки НМІУ".

Ми ж продовжуємо, з щирою симпатією, відслідковувати піар-подвиги видатного шоумена, телеведучого, тамади, кума, цінителя швейцарських годинників і німецьких Мерседесів, що стрімко витісняє саму королеву гламуру Владу Литовченко. Віцика Уряду України і навіть Міністра культури Славіка Кириленка.

Про нього вже можна писати лише по-доброму...

Віктор Тригуб, редактор журналу "Музеї України", оглядач Міністрів культури

0

Коментарі