І оце от майбутнє нашої журналістики...
- 15.05.12, 22:20
Текст звідси, абзаци авторські, я тільки прибрала картинки. Це гордо називається "аналітична стаття" і на думку авторки її "зроблено на високому рівні"...
Пропоную Вашій увазі 5 рекламних плакатів із прикладами сексизмів зі світу моду. Нагадаю, що сексизм – це ідеологія, яка встановлює нерівні права чоловіків і жінок, або ж статеву дискримінацію. Домінування чоловіків - це патріархат. Домінування жінок - матріархат. Отже…
На цьому принті ми бачимо рекламу карколомно-красивого жіночого взуття Zu, від якого чоловіки падають і самостійно складаються в штабеля. Це один з небагатьох рекламних сексизмів, де жінка зображена вільною, самостійною, незалежною, неперевершеною, домінуючою над чоловіком.
А ось і друга частина цієї реклами…
Наступна концепція «Стан небезпеки» від Vogue Italia шокує нас своєю жорстокістю. Тут зображена жінка, на шию якої наступив чоловік. Нам залишається тільки домислювати, яка загроза може бути від цієї тендітної красуні? Що більш небезпечне: якійсь вчинок, за який вона заарештована, її привабливість, або мода. Скажемо кілька слів про кольори одягу: червона сукня – задирлива, провокаційна, свідчить про виклик та протест жінки, чорний (колір костюму) – символізує безпросвітність, жорстокість і смертельну небезпеку. На обличчі жінки відображається безвихідність та відчай, емоції другого поліцая: серйозність, сконцентрованість, жорстокість. Складається враження, що це його звична робота – катувати жінок.
Це зображення пригнічує жіночу половину людства. Воно не тільки викликає обурення і агресію в жіноцтва, але й турбує чоловіків, які звикли до поважного ставлення до осіб протилежної статі, особливо, коли мова йдеться про привабливу, сексуальну леді.
Наступна рекламна кампанія виробника чоловічої білизни JBS була заборонена норвезьким суспільством споживачів Forbrukerombudet за дискримінацію прав жінки. Тут зображена прибиральниця готелю, яка нюхає чоловічі труси і збуджується від цього. Вона, начебто в екстазі розкидала лампи, розкуйовдила ліжко, розірвала одяг на собі. Це зображення дуже відверте, воно принижує гідність жінки, зневажує її значення, соціальний стан.
Остання реклама, яку ми розглянемо – це реклама жіночих панчіх ‘VOODOO winter hosiery’, що демонструє владу жінки над двома чоловіками-тваринами на повідці. Чоловіки тут дорівнюються псам, що залежать від жінки, належать їй, підкорюються її волі та вказівкам. Ця реклама націлена на жінок, що хочуть самоствердитися, підвищити свою самооцінку, досягти впливовості і влади.
Коментарі
Гість: von PeepeR-
115.05.12, 22:30
досконалий анализ
Гість: Masільок
215.05.12, 22:36
який читач.. таке й майбутнє
Гість: Скиталица
315.05.12, 22:37
punk-Kuzya
415.05.12, 22:38Відповідь на 3 від Гість: Скиталица
Пардон, а чего злимся
Мари_НКа
515.05.12, 22:38
Осадчева?
Девочка тут, как глухарь на току: никого не слышит, по причине упоения собственной персоной.
Как-то мне довелось что-то комментить у неё. Спроваживала меня усердно и не вежливо, ибо имела отличное от неё мнение.
Может это у неё журналистская стойкая позиция?
Гість: Скиталица
615.05.12, 22:39Відповідь на 4 від punk-Kuzya
на "журналистику". как поганые торгаши они. а кто у вас не аве? скажите плиз...
tanjuwa
715.05.12, 22:39Відповідь на 2 від Гість: Masільок
Як на мене то цей процес двосторонній - суспільство має вимагати якісного продукту, а журналісти мають привчати суспільство до якісної аналітики. А якщо вже в 21 рік позиція "не подобається - не читайте, це для обраних" то маємо те що маємо...
Гість: Masільок
815.05.12, 22:41Відповідь на 7 від tanjuwa
я таке не читаю.. того повторюсь, які чітачі...
tanjuwa
915.05.12, 22:42Відповідь на 5 від Мари_НКа
Вона сама Фешн-журналістка
Нє, ну ПВВ то таке, у нас у всіх воно в 21 рік шкалить. Але називати підписи під фотографіями - аналітичною статтею то вже якось занадто...
tanjuwa
1015.05.12, 22:43Відповідь на 8 від Гість: Masільок
Воно в замітці години висіло, не змогла пройти повз