Революційна реклама Apple
- 28.10.13, 22:45
Реклама епл яка вийшла у 1984 році виглядала дуже продвинуто як на той час. І не дивно, Стів Джобс
славився своїми рекламними штуками, вмінням переконувати, презентувати
продукт і вводити людей у своє "поле спотвореної реальності". Кожна його
презентація виглядала на театральне шоу, захоплювала публіку, в нього
був до цього дар.
Ще весною 83-го коли Джобс планував випуск Macintosh, він вирішив що рекламний ролик повинен бути таким же дивовжним і революційним, як і сам продукт. Задачу поручили рекламному агенству, креативний директор Лі Клоу, та двоє його підопічних копірайтер Стів Хейден та Брент Томас придумали концепцію в стилі ноукової фантастики. По сценарію юна бунтарка, втікаючи від охорони, кидає молот в екран та розбиває його, з якого транслюється Великий Брат. Ролик зображав Macintosh борцем за духовні ідеали, а Apple передовою героїчною компанією, яка єдина могла протистояти злобному плану великих корпорацій поневолити світ і свідомість людей.
На зйомку ролика режисером запросили Рідлі Скота. Бюджет на той час просто дивовижний - 750 тис дол. Сам ролик не сподобався раді директорів епл, які вирішили не показувати його публіці. А от самій публіці ролик справив незабутне враження, це була просто бомба, публіка ахнула від нього, подібного ніхто раніше не бачив. В той же вечір кілька телеканалів протранслювали в новинах про нашумівший ролик, зробивши йому просто вірусну рекламу. В пресі охрестили його, як найкращий ролик всіх часів.
Правда сьогодні він не виглядає чимось неймовірним. але уявіть тоді був 84-ий
Ще весною 83-го коли Джобс планував випуск Macintosh, він вирішив що рекламний ролик повинен бути таким же дивовжним і революційним, як і сам продукт. Задачу поручили рекламному агенству, креативний директор Лі Клоу, та двоє його підопічних копірайтер Стів Хейден та Брент Томас придумали концепцію в стилі ноукової фантастики. По сценарію юна бунтарка, втікаючи від охорони, кидає молот в екран та розбиває його, з якого транслюється Великий Брат. Ролик зображав Macintosh борцем за духовні ідеали, а Apple передовою героїчною компанією, яка єдина могла протистояти злобному плану великих корпорацій поневолити світ і свідомість людей.
На зйомку ролика режисером запросили Рідлі Скота. Бюджет на той час просто дивовижний - 750 тис дол. Сам ролик не сподобався раді директорів епл, які вирішили не показувати його публіці. А от самій публіці ролик справив незабутне враження, це була просто бомба, публіка ахнула від нього, подібного ніхто раніше не бачив. В той же вечір кілька телеканалів протранслювали в новинах про нашумівший ролик, зробивши йому просто вірусну рекламу. В пресі охрестили його, як найкращий ролик всіх часів.
Правда сьогодні він не виглядає чимось неймовірним. але уявіть тоді був 84-ий
1
Коментарі