Історія однієї ями
- 23.01.13, 19:50
Майже два місяця тому, в Краматорську на досить жвавому перехресті, коли стовпчик термометру піднявся до позначки +, з'явилася яма вкрита водою. По суті, дивного нічого немає, якби не трамвайні колії, біля яких безпосередньо і з'явилася яма.
06.12.12 на сайті газети "Новости Краматорска" (далі "НК") з'являється стаття про те, що "Уже несколько десятков автомобилей повредили колеса об острый край трамвайной рельсы..." Один з "потерпілих" каже: "Основательно распорол себе колесо. Не смертельно, но неприятно. Тем более, что место оживленное, много транзитного автотранспорта. Кстати, вместе со мной на обочине стояло около 10 машин с аналогичными повреждениями."
Я сам особисто декілька разів проїжджав повз калюжу, але навіть і подумати не міг, що там є яма, до того ж небезпечна. Наслідки насправді можуть бути жахливими, бо хто знає як поведе себе автомобіль, коли "втратить" одне колесо. Може статися серйозна аварія, бо як казав "потерпілий", місце дуже жваве, багато великогабаритного транзитного транспорту, міських автобусів і т.і.
Кажуть, що у страху очі великі. Комунальні служби все виправлять, дорогу зроблять, людям гроші повернуть. Все це може і правда, але хіба в Україні так буває? Звісно не буває! Наша влада, приймаючи рішення, керується якимись невідомими мені, правилами маразму.
Так, 27.12.12 "НК" публікує статтю про те, що "...начаты подготовительные работы к капитальному ремонту улицы Социалистической. Не обращая внимания на неподходящую погоду."
"...город получил один миллион гривен субвенции из областного бюджета на капитальный ремонт дорог. Что бы эти деньги у города не отобрали, нужно было их освоить до конца этого бюджетного года." - сказав керівник УЖКГ.
Мабуть передбачивши те, що від керівників міста чекати ремонту доведеться довго, один з потерпілих вирішив самостійно залатати яму. Латав тим, що було.
"В ГАИ сообщили, что ответственность за содержание дорог лежит на Управлении жилищного и коммунального хозяйства. Проезжая часть подлежит ремонту, если на это дано согласие специальной комиссии и депутатов, и главное - если на это выделены деньги". - пише "НК" з посиланням на газету "Восточный проект". Але ми знаємо, що той, хто робити хоче - той робити буде!
На жаль, через деякий час, яма знову нагадала про себе. В січні, вже 2013 року, активістами автомобільного клубу "Motor Style", було виготовлено і встановлено знак "Яма".
"Знак простоял на дороге до 16.00 следующего дня." - повідомляє "НК".
Так і не дочекавшись "не слова, а діла" від міських начальників, активісти клубу "Motor Style", знову вирішили проявити себе. Не виробляючи вже знаків, не чекаючи на дозвіл комісій, депутатів, виділення грошей і т.і., вони самостійно латають яму. Ввечорі, 8.01.12, яма вже мала такий вигляд:
В Україні діє проект "УкрЯма", який, як не дивно, займається ямами. З посиланням на Державний стандарт України 3587-97 "УкрЯма" стверджує:
Повреждениями дорожного покрытия являются:
"Автолюбители решили измерить яму казалось, что ее длина – почти 2 метра, ширина – 30 сантиметров, глубина – 8 сантиметров." - пише "НК". Під який стандарт підпадає наша яма, мені не зрозуміло.
Коли яму залатають остаточно, лишається не відомим.
Мною, був направлений інформаційний запит в Краматорську Міську Раду, відповідь надійшла швидко, але по суті нічого не було.
Наступного дня, прийшла обіцяна відповідь від УЖКГ .
21.01.12, коли в Краматорську пів дня йшов дощ, яму нарешті зробили.
Не довго шукаючи, в мережі інтернет знайшов технологію укладання асфальту. Почитавши, дізнався, що "холодний асфальт" можна укладати навіть в дощ та в диапазоні температур від -15С до + 30С. На скільки я зрозумів, "холодний асфальт" - річ відносно нова на ринку, а тому, маю сумніви щодо його використання у нас.
Як би там не було, справа зроблена. Майже 2 місяця яма давала про себе знати, але тепер її немає. Лишається тільки чекати коли цей чудо асфальт, знову лусне.
Використані матеріали бралися з:
http://hi.dn.ua/
http://ukryama.com/
http://vk.com/motor_style
http://vp.donetsk.ua/
http://ua.sinoptik.ua/
http://www.elittehstroy.com/
06.12.12 на сайті газети "Новости Краматорска" (далі "НК") з'являється стаття про те, що "Уже несколько десятков автомобилей повредили колеса об острый край трамвайной рельсы..." Один з "потерпілих" каже: "Основательно распорол себе колесо. Не смертельно, но неприятно. Тем более, что место оживленное, много транзитного автотранспорта. Кстати, вместе со мной на обочине стояло около 10 машин с аналогичными повреждениями."
Я сам особисто декілька разів проїжджав повз калюжу, але навіть і подумати не міг, що там є яма, до того ж небезпечна. Наслідки насправді можуть бути жахливими, бо хто знає як поведе себе автомобіль, коли "втратить" одне колесо. Може статися серйозна аварія, бо як казав "потерпілий", місце дуже жваве, багато великогабаритного транзитного транспорту, міських автобусів і т.і.
Кажуть, що у страху очі великі. Комунальні служби все виправлять, дорогу зроблять, людям гроші повернуть. Все це може і правда, але хіба в Україні так буває? Звісно не буває! Наша влада, приймаючи рішення, керується якимись невідомими мені, правилами маразму.
Так, 27.12.12 "НК" публікує статтю про те, що "...начаты подготовительные работы к капитальному ремонту улицы Социалистической. Не обращая внимания на неподходящую погоду."
"...город получил один миллион гривен субвенции из областного бюджета на капитальный ремонт дорог. Что бы эти деньги у города не отобрали, нужно было их освоить до конца этого бюджетного года." - сказав керівник УЖКГ.
Мабуть передбачивши те, що від керівників міста чекати ремонту доведеться довго, один з потерпілих вирішив самостійно залатати яму. Латав тим, що було.
"В ГАИ сообщили, что ответственность за содержание дорог лежит на Управлении жилищного и коммунального хозяйства. Проезжая часть подлежит ремонту, если на это дано согласие специальной комиссии и депутатов, и главное - если на это выделены деньги". - пише "НК" з посиланням на газету "Восточный проект". Але ми знаємо, що той, хто робити хоче - той робити буде!
На жаль, через деякий час, яма знову нагадала про себе. В січні, вже 2013 року, активістами автомобільного клубу "Motor Style", було виготовлено і встановлено знак "Яма".
"Знак простоял на дороге до 16.00 следующего дня." - повідомляє "НК".
Так і не дочекавшись "не слова, а діла" від міських начальників, активісти клубу "Motor Style", знову вирішили проявити себе. Не виробляючи вже знаків, не чекаючи на дозвіл комісій, депутатів, виділення грошей і т.і., вони самостійно латають яму. Ввечорі, 8.01.12, яма вже мала такий вигляд:
В Україні діє проект "УкрЯма", який, як не дивно, займається ямами. З посиланням на Державний стандарт України 3587-97 "УкрЯма" стверджує:
Повреждениями дорожного покрытия являются:
- Яма — 0,5 м (весной и осенью — 3 м) на 100 000 м;
- Глубина просадки или выбоины — от 6 см;
- Высота наплыва — от 4 см;
- Отклонение высотной отметки крышки люка относительно уровня покрытия проезжей части — 1 см, а дождеприемного колодца — 2 см;
- Отклонение верха головок рельсов трамвайных или железнодорожных
путей, расположенных в пределах проезжей части, относительно поверхности
покрытия — 2 см.
"Автолюбители решили измерить яму казалось, что ее длина – почти 2 метра, ширина – 30 сантиметров, глубина – 8 сантиметров." - пише "НК". Під який стандарт підпадає наша яма, мені не зрозуміло.
Коли яму залатають остаточно, лишається не відомим.
Мною, був направлений інформаційний запит в Краматорську Міську Раду, відповідь надійшла швидко, але по суті нічого не було.
Наступного дня, прийшла обіцяна відповідь від УЖКГ .
21.01.12, коли в Краматорську пів дня йшов дощ, яму нарешті зробили.
Не довго шукаючи, в мережі інтернет знайшов технологію укладання асфальту. Почитавши, дізнався, що "холодний асфальт" можна укладати навіть в дощ та в диапазоні температур від -15С до + 30С. На скільки я зрозумів, "холодний асфальт" - річ відносно нова на ринку, а тому, маю сумніви щодо його використання у нас.
Як би там не було, справа зроблена. Майже 2 місяця яма давала про себе знати, але тепер її немає. Лишається тільки чекати коли цей чудо асфальт, знову лусне.
Використані матеріали бралися з:
http://hi.dn.ua/
http://ukryama.com/
http://vk.com/motor_style
http://vp.donetsk.ua/
http://ua.sinoptik.ua/
http://www.elittehstroy.com/
3
Коментарі
mari_nik
123.01.13, 20:11
Тут ваще одна сплошная яма.
При полном попустительстве насєлєнія.
spec_kor
223.01.13, 20:15Відповідь на 1 від mari_nik
а население таки попускает
mari_nik
323.01.13, 20:17Відповідь на 2 від spec_kor
Больше покращень и именно в Донбасс!!!!
spec_kor
423.01.13, 20:18Відповідь на 3 від mari_nik
да уж, чего-чего, а пакращень нам хватает
одна только работа светофоров чего стоит
mari_nik
523.01.13, 20:25Відповідь на 4 від spec_kor
тю, это мелочи по сравнению с закрытием х\завода, спячкой бизнеса, мульками на НКМЗ.нужны вливания, всё дырявое, а где брать средства?..
и надо же ещё орать и про то, что Донбасс всех кормит.
Гість: ЕКАТЕРИНОСЛАВ
623.01.13, 20:28Відповідь на 3 від mari_nik
Все средства из бюджета отдать Донецкой и Днепропетровской обл. на рем дорог и соц. сферу.!!!!! У бандер там и так порядок !
mari_nik
723.01.13, 20:30Відповідь на 6 від Гість: ЕКАТЕРИНОСЛАВ
тю, зачем нам????мы ж страну кормим.
Гість: ЕКАТЕРИНОСЛАВ
823.01.13, 20:33Відповідь на 7 від mari_nik
Мы кормим не страну , а проклятых бандер . Тем более они все хвастаются , что у них на галичине полный порядок , и бабки им не нужны !
mari_nik
923.01.13, 20:38Відповідь на 8 від Гість: ЕКАТЕРИНОСЛАВ
застрелись.
spec_kor
1023.01.13, 20:38Відповідь на 6 від Гість: ЕКАТЕРИНОСЛАВ
ви не правий
треба щоб порівну було, демократія у нас