хочу сюди!
 

Алиса

41 рік, діва, познайомиться з хлопцем у віці 32-52 років

Разберёмся?

  • 23.07.11, 00:09
Сейчас Тимошенко с пеной у рта доказывает, что: 1) - она имела право единолично давать поручение "Нафтогазу"; 2) - что "Нафтогаз" хозяйствующий субъект и она, как Премьер, вообще не могла вмешиваться в заключение договоров НАКом. Решил разобраться. Начну со второго утверждения. Единственным акционером «Нафтогазу» является государство, сиречь народ. По идее исполнительная ветвь власти только представляет акционера от его имени, то есть  является агентом, выполняющим поручение владельца. Роль общего собрания акционеров в «Нафтогазі» до 2005 года выполнял наблюдательный совет (который является иным органом корпоративного управления и как раз должен быть подотчетен акционеру). В 2005 году эту функцию передали Минтопэнерго, после чего не проводились даже заседания наблюдательного совета. Де-факто же источниками ключевых решений сегодня являются по крайней мере три государственных органа - Кабинет министров (в том числе Минтопэнерго), администрация президента и СНБО. Один из примеров, который указывает на реального управляющего НАКом: постановлением Кабмина N1354 от 2 декабря 2009г. "Нафтогаз" изменил статус – Кабинет министров реорганизовал компанию из государственного в публичное акционерное общество – ПАО. Так что Тимошенко лукавит, утверждая о самостоятельности "Нафтогаза". Теперь по первому пункту - о правомерности единоличного принятия решения Премьером по договору "Нафтогаза"                                                               "Закон о Кабинете Министров"

Стаття 20.   Загальні питання компетенції Кабінету Міністрів України

1. Діяльність Кабінету Міністрів України спрямовується на забезпечення інтересів Українського народу шляхом виконання Конституції та законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України та виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, схваленої Верховною Радою України, вирішення питань державного управління у сфері економіки та фінансів, …національної безпеки та обороноздатності. Стаття 21.   Основні повноваження Кабінету Міністрів України

1. Кабінет Міністрів України:

1) у сфері економіки та фінансів:

здійснює відповідно до закону управління об'єктами державної власності, в тому числі корпоративними правами, делегує в установленому законом порядку окремі повноваження щодо управління зазначеними об'єктами міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади…

Стаття 45.   Прем'єр-міністр України 1. Прем'єр-міністр України:

2) спрямовує, координує та контролює діяльність членів Кабінету Міністрів України, керівників інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, дає з цією метою доручення, обовязкові для виконання зазначеними органами та посадовими особами; (как видим самостоятельно поручения Премьер может давать только органам исполнительной власти, а не государственным хоз. субъектам)

10) представляє Кабінет Міністрів України у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами та організаціями в Україні та за її межами; (представляет, а не подменяет Кабмин)

Стаття 53.   Акти Кабінету Міністрів України

1. Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції та законів України видає постанови і розпорядження, обов'язкові для виконання. 3. Акти Кабінету Міністрів України з організаційно-розпорядчих та інших поточних питань видаються у формі розпоряджень Кабінету Міністрів України. 4. Акти Кабінету Міністрів України підписує Прем'єр-міністр України.

Стаття 55.   Прийняття актів Кабінету Міністрів України

1. Постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України приймаються на засіданнях Кабінету Міністрів України шляхом голосування більшістю голосів посадового складу Кабінету Міністрів України. У разі рівної кількості голосів голос Премєр-міністра України є вирішальним. 2. У разі необхідності вжиття заходів з метою запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та в інших невідкладних випадках за рішенням Прем'єр-міністра України розпорядження Кабінету Міністрів України може бути прийнято шляхом опитування членів Кабінету Міністрів України у порядку, передбаченому Регламентом Кабінету Міністрів України. Проект такого розпорядження надсилається всім членам Кабінету Міністрів України.                              Из регламента Кабинета Министров Украины.

 VI. Порядок підготовки, подання та розгляду проектів постанов розпоряджень Кабінету Міністрів

Загальні положення 1. Акти Кабінету Міністрів, що мають нормативний характер, видаються у формі постанов. Акти Кабінету Міністрів з оперативних, кадрових, організаційно-розпорядчих та інших питань, які не мають нормативного характеру, видаються у формі розпоряджень.

13….Проекти постанов, що мають загальнодержавне значення і стосуються життєвих інтересів усіх верств населення, після узгодження із заінтересованими органами надсилаються головним розробником на розгляд усім міністерствам, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським держадміністраціям, які зобов'язані протягом 15 днів з дня отримання повідомити головного розробника про свої висновки.

Как говорится - без комментариев.

13

Коментарі

Гість: оазисс

123.07.11, 08:54

    анонім

    223.07.11, 09:34

      323.07.11, 13:22

        Гість: СначалаСорила

        424.07.11, 17:23

          Гість: Комендор

          524.07.11, 20:58

            625.07.11, 19:46

            Юля очень сильно добивалась, чтобы полномочий у примера было больше, чем у презика! Добилась... За что боролась - на то и напоролась! Остается ей теперь плакать от собственной дури...

              725.07.11, 21:27Відповідь на 6 від БФ

              Знаешь, в продолжении темы решил пошерстить УКУ. С удивлением обнаружил, что её преступление тянет от силы на:
              Статья 365. Превышение власти или служебных полномочий

              1. Превышение власти или служебных полномочий, то есть умышленное совершение должностным лицом действий, явно выходящих за пределы предоставленных ему прав или полномочий, если они причинили существенный вред охраняемым законом правам и интересам отдельных граждан, или государственным или общественным интересам, или интересам юридических лиц, - наказывается исправительными работами на срок до двух ...
              3. Действия, предусмотренные частями первой или второй настоящей статьи, если они повлекли тяжкие последствия, - наказываются лишением свободы на срок от семи до десяти лет с лишением права занимать...

                825.07.11, 21:30Відповідь на 7 від eksi

                Это только то, что касается "газового дела"!
                А вот ее попытка переложить долги ЕЭСУ на плечи государства - потянет побольше! Если властям хватит выдержки и воли - ей воли больше не будет!

                  925.07.11, 22:07Відповідь на 8 від БФ

                  Это только то, что касается "газового дела"!
                  А вот ее попытка переложить долги ЕЭСУ на плечи государства - потянет побольше! Если властям хватит выдержки и воли - ей воли больше не будет!
                  Объём комментария не позволил высказать всё, что думаю. Потому решил сделать заметочку. Тока шо. Только УК. Ну и пару фраз вдогонку.

                    1025.07.11, 22:09Відповідь на 9 від eksi

                    Ща гляну.