Що б перекусити...

Фотография
 1. Фруктові шашлички
 Настроміть на невеликі шпажки  полуницю, кубики сиру і ягідки  винограду. Такий снек не тільки  надзвичайно смачний, але  завдяки сиру досить поживний і  знімає відчуття голоду.

Фотография
2. Запечені яблука з курагою,  родзинками і горіхами
 Помийте і залийте окропом  курагу та ізюм. Тим часом  порубайте горіхи. Помийте  яблука і виріжте серцевину.  Поріжте шматочками курагу і  змішайте з горіхами і родзинками. Наповніть цією сумішшю яблуко. Зверху покладіть трохи меду. Поставте в мікрохвильовку на 5 хвилин. Все готово!

Фотография
3. Запашні горіхи
 Змішайте жменю кешью,  мигдалю і волоських горіхів з  сіллю і травами на ваш смак (  підійде сушений розмарин,  кмин і т. Д.). Додайте трохи  оливкового масла і добре  перемішайте всю суміш. Запечіть в розігрітій духовці протягом 15- 20 хвилин.

Фотография
 4. Домашні фітнес-батончики
 У глибокій мисці змішайте  вівсяні пластівці (не швидке  приготування), будь-які сушені  ягоди (вишня, чорниця,  лохина), товчені горіхи, насіння,  сухофрукти або кокосову  стружку до смаку. Розтопіть на плиті або в мікрохвильовій печі мед і ретельно змішайте з сухою сумішшю. Покладіть папір для випікання в форму і щільно утрамбовуйте отриману суміш, щоб всі інгредієнти добре склеїлись. Поставте в духовку підсушитися, поки суміш не придбає красивий золотистий колір. Остудіть і поріжте за формою звичайних батончиків. Зберігати краще в сухому місці.

Фотография
 5. Фета з травами
 Наріжте кубиками фету,  подрібніть кілька гілочок  свіжої петрушки, базиліка або  розмарину. Додайте трохи  оливкового масла.

Фотография
 6. Бананові чіпси
 Наріжте банани тонкими  скибочками завтовшки по 3 мм.  Викладіть на велике деко,  попередньо накривши його  папером для запікання, і  відправте в духовку, поки  банани не придбають  золотистий колір. Випікання може зайняти більше години, але зате запастися таким ласощами можна надовго. Якщо ви ласун, можна трохи посипати чіпси цукровою пудрою або додати меду.

Фотография
 7. Медовий мигдаль
 Нагрійте духовку і підсушіть  мигдаль. Розтопіть трохи меду у  великій мисці в мікрохвильовці.  Додайте в розтоплений мед  горіхи і ретельно перемішайте,  щоб всі горіхи були покриті  медом. Потім посипте цукром і сіллю. Знову перемішайте. Знову викладіть горіхи на деко і підсушіть ще 15 хвилин.

Фотография
 8. Чіпси з цукіні
 Наріжте цукіні тонкими  кружечками в кілька міліметрів.  В окремій ємності змішайте  панірувальні сухарі, перець,  дрібно натертий сир. Налийте в  невелику ємність трохи молока, змочіть цукіні в молоці і потім в панірувальну суміш. Викладіть на деко і випікайте 30 хвилин.

Як без великих зусиль почати більше рухатися

1. Виділяйте 10-15 хвилин обіднього часу на прогулянку.
2. Забудьте про ліфт. Користуйтеся сходами.
3. Робіть невелику розминку, переглядаючи цікаві для себе відео в інтернеті.
4. Пропонуйте пройтися під час зустрічей з колегами.
5. Робіть розтяжки за робочим столом.
6. Поставте нагадування вставати з-за столу кожну годину.
7. Приділяйте вранці кілька хвилин розминці.
8. Виходьте з будинку трохи раніше, щоб пройтися одну зупинку.
9. Принесіть на роботу зручне взуття, яке можна переодягти в кінці дня, якщо у вас в офісі строгий діловий стиль.
10. Знайдіть колегу або друга, з яким ви зможете пройтися після роботи.
Фотография
11. Прогулюйтесь до наступної зупинки і станції метро по дорозі додому.
12. Обійдіть квартал, перш ніж «стрибати» в машину, якщо ви користуєтеся автомобілем.
13. Встановіть на телефон крокомір.
14. Встановіть денний ліміт кроків, які необхідно пройти.
15. Захопіться міні-воркаутами, які займуть не більше 10 хвилин.
16. Заведіть звичку їздити на велосипеді.
17. Зберіть музику, яка вас надихає, в плейлист і танцюйте.
18. Розвісьте мотивувальні зображення або цитати в будинку.
19. Підпишіться в соціальних мережах на знайомих або знаменитостей, які ведуть активний спосіб життя.
20. Тримайте на увазі інвентар для занять спортом. Це буде вас мотивувати.

Питання на співбесіді...

Як відповісти на три найкаверзніших питання...
1. Розкажіть про складну ситуацію на роботі і як ви з нею впоралися
Ставлячи це питання, роботодавець хоче побачити, що для вас є складною ситуацією, наскільки ефективно ви вмієте працювати в таких умовах і вирішувати проблеми. Перш за все, варто заздалегідь продумати кілька конкретних прикладів зі своєї кар'єри. Зверніть увагу не просто на складні моменти на роботі, а на ті ситуації, з якими ви успішно впоралися і які найкраще продемонструють ваші професійні навички і особистісні якості.
Описавши ситуацію, сконцентруйтеся на тому, що ви зробили, щоб її вирішити, який отримали результат і які висновки зробили. Бажано, щоб ці приклади були якомога тісніше пов'язані з тими обов'язками, які ви виконуєте або обов'язками, які передбачають посаду, на яку ви претендуєте.
Експерти радять уникати прикладів проблемних ситуацій, причиною яких стали ви самі, наприклад, якщо ви зірвали терміни, переплутали щось або допустили помилку.

2. Де ви бачите себе через 5 років? / Яка ваша кар'єрна мета?
Будь-який роботодавець хоче бачити у себе мотивованого і зацікавленого співробітника. Тому, ставлячи це питання, він хоче зрозуміти, наскільки ваші кар'єрні плани можна порівняти з вакансією, і, відповідно, визначити, наскільки ви будете захоплені роботою, як довго плануєте працювати в компанії.
Відповідаючи на це питання, постарайтеся продемонструвати якомога більше ентузіазму і по можливості показати зв'язок між вашими професійними планами і цією посадою, а також чому ви розглядаєте цю вакансію як важливий елемент кар'єрного шляху.

3. Опишіть вашу ідеальну роботу
Це питання, як правило, задають, щоб зрозуміти, що вам подобається і не подобається в роботі і, відповідно, наскільки ваші цінності збігаються з цінностями компанії. Якщо ви не знаєте, з чого почати при підготовці до цього питання, подумайте, які елементи у вашій роботі вам подобаються найбільше (наприклад, можливість творчої реалізації, робота з людьми, самостійність і т.д.). В ідеалі - потрібно зробити акцент на тих елементах, які мають зв'язок з тією позицією, на яку ви претендуєте, і показують роботодавцю вашу мотивацію і зацікавленість.

Фотография
Відповідаємо  на питання про книги....
1. «Яку останню книгу ви прочитали?»
Це питання на загальний розвиток кандидата і виявлення його прагнення розвиватися професійно. Чи знаходите час на читання взагалі, читаєте тільки професійну літературу або, навпаки, в книгах віддаєте перевагу  всьому, крім професійного розвитку?
Не потрібно складати список літератури, який, як вам здається, зробить вас розумнішим в очах менеджера з персоналу. Краще назвіть дві книги, які ви дійсно недавно читали: одну професійну і одну художню. Тим самим ви покажете, що розвиваєтеся не тільки як фахівець, але і як особистість.

2. «Яку книгу ви зараз читаєте?»
Краще, щоб ви відповіли на таке запитання якомога швидше, не зволікаючи. Він з'ясовує ваші нинішні життєві пріоритети. Якщо ви перебуваєте в пошуку роботи та нових знань, читаєте професійну книгу, яка має відношення до області, працювати в якій претендуєте, - здорово, сміливо називайте. Якщо, не дивлячись на зміну діяльності, читаєте класику і щось для душі - теж здорово, значить ви досить впевнені професійно.
Головне - щоб читання або прослуховування аудіокниг знаходили місце у вашому житті як таке.

3. «Ваша улюблена книга в дитинстві?»
Наївне на перший погляд питання насправді зі складною технологією. Задано може бути так:

Ви любите читати бізнес-літературу?

- Що вам особливо сподобалося з останніх публікацій?

- А в дитинстві яка книга була улюбленою? А герой який?


Дитинство - поняття розтяжне. Хтось згадає «Золоту рибку», хтось «Дядю Стьопу», а хтось «Майстра і Маргариту» або «Шерлока Холмса» з більш пізнього дитинства, так скажемо. Але це має невелике значення, тому що рекрутери примудряються черпати інформацію з будь-якої відповіді і підбирати тих, з ким, як здається, по шляху. Кому-то попелюшки потрібні, а комусь ті, хто не вірить в успіх з мінімальними витратами поту і крові.

4. «Яку книгу ви рекомендували б прочитати?»
Також популярна інтерпретація питання про улюблену книгу. Так рекрутер намагається дізнатися справжні інтереси, про які не запитаєш безпосередньо. Технологія дещо невдала, тому що радити потрібно виходячи саме з інтересів того, хто запитує, але вона все одно використовується.
Тут радимо вибрати книгу, яку ви щиро любите, яка справила сильне враження на вас в свій час і про яку компетентно можете сказати, чому саме її рекомендуєте. Ну і пам'ятайте, що це питання скоріше не стільки про книгу, яку ви обираєте, скільки про вас. Тому бажано, щоб чтиво не було матеріалом ще шкільної програми.

3d-друк. і хворобу подолати, і в космос злітати

Фотография
Ліки для епілептиків створили за допомогою 3D-технологій
В аптеках США продають лікарський засіб від епілепсії, створений на 3D-принтері. Препарат розчиняється швидше, і пацієнтам приймати його легше, ніж звичайні ліки. Медикамент отримав назву Spritam.
Застосування 3D-друку вплинуло на структуру таблетки, зробивши її пористою. Завдяки цьому вона швидко розчиниться в роті навіть з незначною кількістю води, це дуже корисно для прийому при утрудненому ковтанні. Засіб підходить дітям і дорослим.
Для розробки медикаментів застосовувалася технологія ZipDose, створена в Массачусетському технологічному інституті. Розробники - Aprecia Pharmaceuticals.
У компанії, яка випускає ліки, не виключають і подальшої роботи з 3D-друком, оскільки подібні інновації роблять лікування ефективніше і здатні допомогти пацієнтам, що страждають від хвороби Паркінсона, шизофренії, депресії і ряду інших.


Фотография
3D-принтер, який здатний друкувати у відкритому космосі

Фірма Made In Space представили вдосконалену модель 3D-принтера, який друкує предмети в вакуумі навіть при низькій гравітації. 3D-принтер The Zero-Gravity на МКС підняли 22 березня.
Була модернізована минула модель, завдяки чому розширилися можливості друку різними матеріалами. Однак для початку буде доставлено всього 3 види пластмаси.
Обстановка на МКС значно покращиться завдяки використанню можливостей 3D-друку. Більше не потрібно буде чекати «посилки» з Землі, адже потрібні предмети можна створити самостійно.
Цифрові файли і настройки друку передаватимуться NASA і американською Національною лабораторією прямо на друкарський пристрій.
Всі інструменти, які раніше складно було доставляти, можна в будь-який момент створити з бортовим принтером.

Три кар'єрних пастки кожного працівника

Изображение
 1. «Посада-пастка»
 Щоб було зрозуміліше,  приведемо приклад.  Уявімо, що ви працюєте асистентом керівника в іноземній компанії. І працюєте не перший рік, вами задоволені і зарахували до кадрового резерву. Тому коли відкривається посаду або проект, на який вам доучуватися зовсім небагато, ви з радістю приймаєте пропозицію. Наприклад, очолити проектну групу з впровадження документаційної системи, узгодженої з головним офісом. Або стати фахівцем у вузькій професійній сфері, в якій працює ваша компанія - на кшталт комплайенс, андеррайтинг або щось подібне. У вас нові обов'язки і красива посада.
Кар'єра ваша рухається, зарплата зростає. Ось тільки коли проект закінчується, або ви готові рухатися в новій посаді далі, з'ясовується, що рухатися або нікуди, або довго і непродуктивно - на ринку мало вакансій у вашій вузькій сфері, і умови не ті, які вам цікаві.
Ще одна прикрість цієї пастки - не завжди вдається повернутися на колишню посаду. Наприклад, наш асистент вже не зможе за короткий термін знайти собі роботу на колишній посаді.
По-перше, його зарплатні побажання виросли - у нього ж є нові знання. Але роботодавцю, який приймає його на роботу, ці нові знання не потрібні, і доплачувати за них він не має наміру.
По-друге, роботодавець бачить перед собою не просто овер-кваліфайед (Надкваліфікованого) фахівця, але фахівця з успішним досвідом роботи на більш високій посаді. А якщо йому потрібен просто асистент, без можливості кар'єрного росту, навіщо йому співробітник, який всіма силами прагне вирости вгору? Для роботодавця це ризик або зламати собі голову, підшукуючи такому співробітнику новий функціонал (і засоби), щоб утримати його в компанії, або чекати, що співробітник знайде все це в іншій компанії і кине цього роботодавця.
Як ви думаєте, наскільки в нинішні часи готовий ризикувати роботодавець? Єдиний вихід із ситуації - якщо роботодавцю потрібен не тільки асистент, але ще і фахівець, здатний швидко вчитися і рости. Правда, не завжди на цікаві здобувачеві гроші - часто таке зростання і додаткові обов'язки за замовчуванням входять в базову ставку, обумовлену на співбесіді.

2. «Функціонал-пастка»
Тут ситуація дещо інша. Найчастіше в таку ситуацію потрапляють програмісти, наймаються, наприклад, писати «софт» під замовлення конкретної мови програмування, іноді досить рідкісної і не поширеної на ринку. Спеціаліст погоджується на цю роботу через цікаве завдання, можливості вивчити нове, очолити проект - в загальному, підстав достатньо. Далі працює в проекті, розвиває його, доводить до завершення або до етапу експлуатації, коли проект можна тільки моніторити і підтримувати - і з'ясовується, що його знання на ринку не затребувані, крім нинішнього роботодавця, нікому не потрібні. Для інших бізнес-процесів такі ризики можуть бути в контрольно-ревізійних відділах, відділах документообігу та специфічних підрозділах, властивих деяким бізнесам (наприклад, банківському, страховому і т.д.).
Іноді, до речі, самі роботодавці поділяють функціональні обов'язки співробітників так, щоб люди, які їх виконують, були вузькоспеціалізованими профі. З одного боку, спеціалізація - начебто добре, а з іншого - бізнес-процеси по вашому профілю в іншого роботодавця можуть бути скомпоновані зовсім по-іншому, і переучувати вас, професіонала, йому буде дорожче і ризикованіше, ніж взяти молодого-прогресивного, який « з чистого аркуша »і за менші гроші (а іноді і швидше, без опору минулого досвіду) навчиться всім премудростям.

3. «Час-пастка»
Чим довше ми працюємо в компанії, тим, як правило, краще в неї вростаємо. Розташовуємося в зоні комфорту, терпимо дрібні незручності і т.д. А коли настають великі неприємності, з'ясовується, що ті знання, заради яких нас брав нинішній роботодавець, застаріли, і на ринку праці не котируються.
У довгій роботі на одному місці є ще одна пастка - «замилювання» виконуваних обов'язків. Як правило, якщо ми робимо одну і ту ж роботу багато разів, вона стає звичною, і ми вже розуміємо, на яких рухах або бізнес-нюансах можемо заощадити час і сили, як нам здається, без втрати загальної якості процесу. Але, як тільки потрібно зробити роботу на 100%, іноді це стає просто непереборними труднощами.
Наприклад, засновник компанії «Танець» (світовий лідер з пошиття пуантів) одного разу звільнив досвідчених швачок, набрав 18-річних і спробував навчити їх шити лівої (!) рукою. Результат - світове лідерство в якості. Виконуючи нестандартну і незнайому роботу незвичайним способом, нові швачки волею-неволею були змушені стежити за якістю, чого не робили попередні співробітниці, які виконували роботу потоковим методом «на автоматі».
Тому співробітник, який працює давно і звично, іноді втрачає ті самі «тонкі налаштування», вміння і бажання шукати нове, діяти нестандартно, які так цінують роботодавці зараз. І тільки на співбесіді у потенційного роботодавця такий фахівець може усвідомити, як він відстав від поточного стану ринку.
Ось такі кар'єрні пастки нам вдалося розпізнати і розповісти вам. Не всі вони страшні і не завжди спрацьовують. Але знати про них потрібно, щоб розуміти всі наслідки кар'єрних «перебудувань» в компанії. Бачачи всю картину цілком, нам буде простіше керувати своєю кар'єрою, робити її більш ефективною і більш вигідною для вас.

Сезонні та незвичні.....

Головним «постачальником» весняно-літніх вакансій традиційно є сфера туризму. Готуючись до високого сезону, роботодавці шукають гідів, інструкторів, аніматорів, медичних працівників і обслуговуючий персонал. Робота для цих фахівців є як на території України, так і за кордоном. Не відстає сфера громадського харчування та вуличної торгівлі. У більшості ресторанів починають працювати літні майданчики, а в парках з'являються точки з продажу напоїв і вуличної їжі. Відповідно зростає попит на офіціантів, барменів, продавців морозива і напоїв. Також  додаткових працівників на весняний період потребують агрокомпанії і організації з благоустрою міста. Збільшилася кількість пропозицій для озеленювачів, садівників, агрономів і менеджерів з продажу рослин.
У Харкові потрібен Інструктор-аніматор для дітей, головним завданням якого буде підготовка і проведення спортивних ігор на природі. Робота сезонна. Рівень винагороди коливається від 3 000 до 6 000 грн. і залежить від обов'язків, які готовий взяти на себе співробітник. У доповненні до зарплати - безкоштовне харчування і можливість жити на території табору.
Для роботи в Україні і Болгарії шукають Майстра дитячої команди. Здобувачеві належить серйозний конкурсний відбір: написати про себе есе, пройти співбесіду, тренінг і 5-денний семінар-практикум. На початковому етапі буде потрібно вищу або незакінчену вищу освіту, обов'язковий досвід роботи з дітьми, високий рівень особистої відповідальності, харизматичність і творчий підхід до роботи. Тих, хто пройде відбір, чекає цікава робота в команді однодумців, можливість подорожувати і реалізовувати власні ідеї. Зарплата від 5 000 до 7 000 грн. в залежності від якостей і навичок кандидата. Є можливість постійного працевлаштування в офіс на цілорічну роботу.
У зв'язку з відкриттям велосипедного сезону виник попит на Майстрів по ремонту велосипедів. Головні вимоги вакансії: підвищений інтерес до велосипедного напрямку, наявність практичних навичок в обслуговуванні велосипедів і відповідальне ставлення до виконання завдань. Розмір винагороди від 5 000 грн. Можливий індивідуальний графік роботи.
Сучасний туристичний комплекс запрошує на сезонну роботу Старшого бармена. Головні вимоги до претендентів: знання видів, асортименту та технології приготування алкогольних коктейлів; дотримання касової дисципліни та вміння працювати з програмою R-Keeper. Роботодавець обіцяє гідну зарплату, безкоштовне проживання та харчування. Приємним бонусом буде дружний колектив і робота поблизу від моря.
Для вуличної торгівлі потрібен Продавець морозива і безалкогольних напоїв. Обов'язковою умовою роботи є наявність медичної книжки. Графік роботи - тиждень через тиждень. Зарплата від 5 000 грн. + Оформлення по КЗпП.
Компанія-постачальник засобів для захисту рослин шукає на весняний період Диспетчера по транспорту. Обов'язкова вимога до претендентів: знання транспортного документообігу та досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року. Обов'язки диспетчера припускають обробку заявок на доставку товару, формування рахунків на оплату транспорту і контроль руху водіїв. Також на тимчасову роботу в компанію потрібен Бухгалтер. У співробітників буде можливість працювати з березня по червень включно. Компанія гарантує стабільну і своєчасну оплату праці.
Для роботи на приватній садибі під Києвом потрібен досвідчений Садовник. Претендентові на вакансію необхідно добре розбиратися в рослинах, знати особливості обрізки дерев і стрижки газонів. Роботодавець забезпечує всією необхідною технікою, надає окремий будиночок для проживання і можливість працювати 5 або 7 днів в тиждень на вибір. Робота сезонна - з березня по листопад. Оплата - 250 грн. в день.
Для роботи в садовому центрі потрібен Менеджер з продажу рослин з агрономічною або садово-парковою освітою, а також досвідом роботи в розсаднику або судовому підприємстві. Розмір зарплати 4 500 - 5 000 грн. Період роботи - весна 2016 року.
Для тих, хто готовий до роботи з сезонним персоналом, відкрита вакансія Агронома-дослідника. Вимоги до претендентів досить серйозні: вища освіта, досвід роботи від 3-х років, знання англійської і бажано французької мови, а також хороші організаторські здібності. Серед інших обов'язків агроному належить займатися закупівлею насіння, брати участь в логістичній доставці техніки, а також проводити моніторинг сільськогосподарських робіт. Винагородою для фахівця такого рівня стане хороша зарплата, офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет.

Аналіз бази даних вакансій і резюме Міжнародного кадрового порталу hh.ua в березні 2016 року._
Фотография
11 найбільш незвичайних вакансій місяці
1. Вчителі малювання в школу для дівчаток в ОАЕ
Незвичайною для нас вакансією стала робота вчителем малювання в ОАЕ. І ось чому - це робота в школі для дівчаток на зарплату в 40 000 грн для фахівця середнього віку з приємною діловою зовнішністю і вільним володінням англійською мовою. І, звичайно, ідеальний кандидат повинен мати досвід роботи вчителем малювання і готовність до довгострокових контрактів. Також роботодавець готовий надавати оплачувану відпустку, безкоштовне проживання в комфортабельних умовах, безкоштовний проїзд від школи до місця проживання, частково харчування, а також безкоштовно візи, авіаквитки, медична страховка.

2. Робочі в цирк
Ще одна оригінальна вакансія - робочі в цирк на повну зайнятість і зарплату в 14 000 грн. Тим, хто хоче покататися по світу з вітерцем, слід врахувати вимоги вакансії: «молодий, сильний чоловік, вік 25-35 років, який впорається не тільки з виконанням доручень, а й знесенням, розбиранням та складанням купола цирку». Графік роботи - 10-12 годин на день, зате житло надається безкоштовно.

3. Робочий на шоколадну фабрику
Рай для любителів солодощів- ось що можна сказати про цю вакансію, яка, правда, вже закрилася. Роботодавець шукав дівчат від 22 до 40 років на зарплату в 14 000 грн, які можуть фасувати й упаковувати цукерки на фабриці, яка є раєм для ласунів. Робочий день - 12 годин на день, 6 днів на тиждень. Проживання - безкоштовно, харчування - за свій рахунок.

4. Лісоруб у Польщу
Для любителів свіжого повітря є вакансія лісоруба в Польщі. За 25 000 грн, маючи диплом лісоруба і вміючи працювати з пилою, потенційний кандидат буде працювати на лісозаготівлі, займатися вирубкою лісу, насаджень, окремих дерев, виконувати роботи будь-якої складності, а також займатися селекцією і захистом лісу. Проживання, транспорт до роботи, а також харчування (обід) забезпечує роботодавець. Працівник оплачує тільки комунальні послуги.

5. Кухар грузинської кухні в ОАЕ
Щоб заробляти 40 000 грн, успішний грузинський кухар повинен знати грузинську національну кухню, а також мати досвід роботи на аналогічній посаді. Також він повинен бути креативним, ініціативним і володіти організаторськими здібностями.

6. Креативний директор
Людям креативним, напевно, припаде до серця ця робота. Роботодавець готовий платити 50 000 грн фахівцю з досвідом роботи від 5 років, який володіє англійською мовою і знає, як влаштовані сайти і журнали в США і Західній Європі. Одна з основних вимог: «порядність, порядність, і ще раз порядність».

7. Бортпровідниця в Кувейт
Тим, хто прагне в небо, напевно захочеться взяти участь в конкурсі на здобуття цієї роботи. Хто ж може стати щасливицею: «вік 20-30 років, освіта - не нижче середньої спеціальної (незакінченої вищої), володіння англійською мовою на рівні Intermediate і вище, знання інших іноземних мов буде перевагою, ріст 160-175 см, а також хороше здоров'я ». Компанія надає заробітну плату € 1880 у місяць  (після проходження випробувального терміну), щорічну відпустку в 35 днів, квиток додому і назад на час відпустки, медичну страховку і т.д.

8. Листоноша в Німеччину
Претендувати на вакансію можуть чоловіки і жінки до 25-45 років, які впораються з завданням - за день рознести 10 000 газет. Орієнтовно робочий день - з 9: 00-17: 00, зарплата € 1200 в місяць. Треба врахувати, що житло платне (€ 250 євро в місяць), харчування за свій рахунок і ще проїзний (€ 70 євро в місяць).

9. Рибак в Норвегію
Фахівцям, які відчувають себе в морі в своїй стихії, теж є робота. І хоч називається вона «різноробочий», в описі розставлені всі крапки над «i»: «професія - рибалка з виходом в море. Обов'язки - ловля риби з виходом в море ». Роботодавець пропонує зарплату в 80 000 гривень, але чесно попереджає - умови роботи важкі, «часто бувають шторми». Потрібні міцні чоловіки в віці від 29 до 45 років, так що це робота для справжніх чоловіків.

10. Помічник фермера на банановій фермі
 Це робота для фахівця сільського господарства, в функції входитиме збір урожаю бананів, вакцинація качанів, ведення обліку та управління тракторами (вивезення бананів). Потрібен досвід роботи від 1 року, а також навички роботи на овочевих або фруктових господарствах. Розглядається досвід за останні 2-5 років, обов'язковий досвід роботи на фермах західного типу (стажування або робота за кордоном) і розмовний рівень англійської мови.

11. Учитель балету в Індії
На цю  вакансію з зарплатою в 22 000 грн може претендувати тільки фахівець від 25 до 40 років, який готовий викладати в Індії, з досвідом роботи від 2 до 3 років. Роботодавець пропонує оплачувану відпустку в 45 днів і медичну страховку.

Знайдіть одну небайдужу людину. далі все просто

Фотография
Ви ведете блог? Чи думали ви, скільки людей він повинен залучити, щоб виправдати витрати на рекламу і принести хоч якісь гроші?
Чи займаєтесь музикою? Чи думали ви про те, скільки посередників потрібно залучити до організації ваших концертів, щоб просто окупити вартість перевезення реквізиту, придбання нового обладнання та проведення репетицій?
Створюєте програмне забезпечення? Чи замислювалися ви про те, скільки людей має завантажити собі додаток і використовувати його хоча б кілька разів, щоб у вашій роботі з'явився сенс?
Ймовірно, ви вже все зрозуміли і знаєте, як це пригнічує, як опускаються руки і здається, що чогось домогтися практично неможливо. У якийсь момент ви цілком могли не витримати і все кинути.
І ми не будемо вас в цьому звинувачувати. І не будемо звинувачувати кого-не будь в тому, що він здався, коли намагався зацікавити потрібних людей своїми ідеями і зіткнувся з величезними труднощами.
Однак в деяких моментах ми абсолютно впевнені. 
Не потрібно прагнути, щоб те, що ви робите, сподобалося величезній кількості людей. Це не те, чого треба домагатися, і про що варто турбуватися.
Це правило. Воно діє незалежно від того, чим ви займаєтеся: керуєте стартапом, пишете книгу або записуєте музичну збірка. Чим би ви не займалися, принцип один і той же.


Турбуватися треба тільки про те, щоб знайти одну небайдужу людину

1. Тому що це можливо
З великою часткою ймовірності ви потерпите крах, якщо поставите собі за мету набрати певну, заздалегідь прораховану кількість людей, при досягненні якої з'явиться сенс у реалізації задуманих вами ідей.
Робити так - прямий шлях до розчарування. Пояснимо: вам не дадуть працювати нав'язливі думки про те, що конче необхідне вам число клієнтів (відвідувачів, читачів і т. д.) Є недосяжно величезним.
Ви не зможете нічого зробити.
Ви навіть не зможете визначитися, з чого почати.
Але все виявиться набагато простіше, якщо ви будете намагатися знайти тільки одного небайдужої людини. Це цілком здійсненно. Вся справа у встановленні контактів, в результаті чого ви отримаєте можливість розмовляти з іншими людьми про поточний стан справ і про мету вашої роботи. І добитися цього не дуже складно.

Можна організувати щось на зразок служби підтримки - це дозволить вам знаходитися на зв'язку щодня


2. Добрі відгуки від однієї людини дадуть вам позитивний настрій, щоб рухатися далі
Цілком серйозно, у вас буде неймовірно потужний стимул продовжувати займатися своєю справою, якщо воно цікавить хоча б одну людину. Адже вам вдалося зробити те, що вплинуло на життя іншої людини. Абсолютно вам незнайомого. Ця людина вірить в вас.
З цього часу у вас з'являється можливість озирнутися назад на ваш перший успіх і згадати, які почуття відчуває людина, яка здобула перемогу. Це стане в нагоді, якщо ви в чомусь помилитеся, зазнаєте невдачі або просто захочете визнати себе переможеним і піти.
Однією з основних причин, через які люди кидають розпочате, є, на нашу щире переконання, відсутність будь-якої відомої інтересу у інших. Їм здається, що якщо вони зникнуть, ніхто цього не помітить.
Знайдіть хоча б одного шанувальника або клієнта. З'явиться принаймні одна людина, якій буде потрібна ваша робота.
Після цього з'явиться азарт роздобути ще одну людину, і це прагнення буде вас мотивувати і підштовхувати вперед


3. Вам не доведеться кричати в порожнечу
Найважча частина в процесі створення чого-небудь - коли ви викладаєте своє творіння, але ніхто не відповідає. Немов ви намагаєтеся кричати в порожнечу, у відповідь отримуючи повну тишу.
Колись така ситуація розбила автору статті, Джону Вестенбергу, серце. Здавалося, ніби він заблукав у море голосів, ніхто не помічав або не хотів помічати те, що він говорив або робив. Це його вбивало.
Коли Джон щось пропонував, але не отримував відповіді, звичайною реакцією було видалення всього, що з цим пов'язано. Він починав ненавидіти своє створення. І знищував його. Після чого починав все заново. Тримаємо парі, що він не самотній у цьому, і інші люди нерідко відчувають себе приблизно так само.
Але якщо ваша стратегія полягає не тільки в тому, щоб всюди кричати про свій проект, постарайтеся їм зацікавити одну конкретну людину. По крайней мере, так вам вдасться уникнути гнітючого мовчання. У вас буде постійний контакт з цією людиною.
На вас не буде тиснути тиша, і бажання все кинути з кожним днем ставатиме все менше і менше. Згодом воно може зовсім зникнути. Все можливо. Але абсолютно точно можна сказати, що ви будете набагато більш впевнені в собі і своїй справі


4. Це змусить вас цінувати кожну перемогу
Чи знаєте ви, що таке провал? Це, наприклад, коли падає число переглядів сторінок блогу. Коли зменшується кількість читачів і рекомендацій в соціальних мережах. На цьому тлі починається жахлива депресія, і ... Джон Вестенберг йде до своєї володіє ангельським терпінням подрузі і скаржиться, що весь світ його ненавидить.
Це виглядає дуже егоцентрично, пафосно і безглуздо. І кожен раз, коли він так робить, вона каже йому про це. А ще вона каже, що все в порядку, поки хоча б одній людині цікаво те, що Джон сьогодні робить.
І вона має рацію. Потрібно цінувати кожного читача.
Приймати щось, як само собою зрозуміле - дуже погана звичка. Думати так про своїх читачів і вважати, що вони нікуди не подінуться - просто жахливо. Не робіть цього. Необхідно цінувати кожну людину, якій небайдуже те, що ви робите.
Адже всі вони є реальними людьми, зі своїми проблемами і почуттями, з обмеженим обсягом вільного часу, частина якого вони вирішили витратити на вас. Якщо ви не егоїстичний покидьок, це повинно для вас мати значення


5. Кожен день ви зможете розраховувати як мінімум на одну людину
Ми знаємо, що ви зараз думаєте. Одну людину недостатньо для створення групи шанувальників або потенційних клієнтів, яка дозволила б вам приступити до реалізації чогось масштабного. І ви маєте рацію. На 100% праві.
Але згадайте, наскільки легше вам було цікаво слухати було лише одну людину.
А якщо робити це кожен день? Щодня у верхній частині вашого списку справ повинна стояти одна проста задача. Знайти одну людину і розповісти про те, що ви робите, а також спробувати пояснити, чому йому це може бути корисно.
Якщо робити так кожен день протягом року, відгукнеться не кожен. Не всім сподобається те, що ви робите. Дехто залишиться байдужим. Але якщо навіть зацікавиться 50% людей, з якими ви поговорили, в кінці ви отримаєте 180 осіб.
180 осіб, яким потрібна ваша робота! Спробуйте, і у вас все вийде


6. Один дійсно цікавиться людина краще, ніж 10 випадкових шанувальників
Джон Вестенберг завжди вважав, що краще мати одну людину, особисто пов'язаного з ним і його роботою, ніж десяток злегка цікавляться людей, які сьогодні є, а завтра - можуть зникнути.
Вважаємо, що всіх відвідувачів або клієнтів можна поділити на дві групи. Номери і люди. Номери - це ті, яких не слід брати до уваги. Це просто безлика статистика, яку ви можете побачити в лічильнику відвідувань свого сайту.
Вони є основною частиною того безлічі відвідувачів, які заходили на сторінки вашого блогу чи переглядали ваші роботи. Ці цифри можуть вражати. Але вони не мають значення. Це просто «пузомерки».
Люди - це ті, хто постійно з вами спілкується, хто з нетерпінням чекає нових робіт і вносить свій вклад в їх створення.
Вони надійні. Вони лояльні. Вони з вами надовго. Через якийсь час ви будете знати їх усіх поіменно, тому що проведете з ними безліч приголомшливих бесід. Найімовірніше, ця команда буде складатися з тих, кого ви зберете по одній людині за допомогою описаної вище процедури.
Люди - це ті, хто має значення


7. Можна попросити, щоб ця людина внесла свої зауваження і пропозиції для вашого проекту
Що б ви не робили, дуже важливий зворотний зв'язок. Джон Вестенберг ніколи не може розгледіти недоліків у своїй роботі, поки на них не вкажуть інші люди. Причина в тому, що він надійно застряг у власній спотвореної реальності, де свято вірить в свої виняткові здібності. Ось до такої міри пихатий Джон Вестенберг.
Але, отримавши від кого-небудь якісний і чесний відгук, він може встати на місце цієї людини, подивитися його очима і побачити свою роботу під іншим кутом зору. Джону це подобається. Подобається виявляти, в чому він не правий.
Маючи можливість особисто зв'язатися з людиною, ви зможете щодня отримувати щирі і дуже корисні пропозиції, причому для цього вам не потрібно буде просити людей залишити свої коментарі або чекати, поки який-небудь анонімний троль НЕ висловить свою перебільшено однобоке думка.
Просто уявіть, як багато нового ви зможете дізнатися


8. Ви можете своїми руками створити собі захисника
Це просто мрія. Людина, якій подобається те, що ви робите, і який досить добре ознайомлений з усіма тонкощами роботи, міг би стати вашим найсильнішим захисником. Якщо ви зробите все правильно і знайдете когось, кому буде по-справжньому небайдуже ваша справа, ви почнете створювати власну команду.
Вони будуть знаходити інших людей і ділитися з ними вашою роботою. Вони будуть поширювати інформацію. Вони будуть відстоювати ваше добре ім'я, боротися за вас і рекламувати ваш проект всюди, де це потрібно.
Чи знаєте ви, яку з груп в панк-року можна назвати найкращою за весь час? Це Fugazi. Вони ніколи не ставали лідерами хіт-парадів, а їхні пісні ніколи не крутили на радіо. Зате у них були вірні шанувальники, після кожної вистави виходять в світ і розповідають іншим прихильникам панк-культури, що знайшли групу, яка грає автентичну, справжню і ні з чим незрівнянну андеграундну музику.

Це спрацювало. Група стала легендою!

Так як же знайти цього одну людину? Як зацікавити його? Це дуже легко. Спочатку треба визначити критерії пошуку, потім знайти кого-то, хто відповідає цим критеріям, і зв'язатися з ним.
Джон Вестенберг воліє мати справу з творчими людьми, що роблять щось схоже на його роботу. Блогери, письменники, художники - все одно:
Я заходжу на Twitter, переглядаю список їх передплатників, вибираю людей, найбільш активно стежать за їх роботою, і знайомлюся з ними.
Спочатку я з ними зв'язуюся і пояснюю, що вийшов на них, так як ми цікавимося одним і тим же творчістю. І хотів би поділитися з ними своєю роботою. З тих, з ким я намагався у такий спосіб встановити контакт, відгукнулося приблизно 80%.
Майже у кожного з них знайдеться час, щоб подивитися вашу роботу, якщо, звичайно, ви не будете «спамити» або вести себе по-хамськи. Це не та ситуація, де можна активно розсилати електронні листи або твіти сотням незнайомих людей, ваше спілкування має бути гранично персональним і довірчим.
Хотілося б ще дещо додати з приводу вислову «з'їсти весь світ по шматочку». Зробити це можна тільки таким способом.
Коли Джону Вестенбергу і його подрузі необхідно навести порядок в квартирі, вони починають з одного кута. В першу чергу вони чистять диван.
Коли Джобс і Возняк тільки створювали компанію Apple, вони не намагалися продати відразу тисячі комп'ютерів. Спочатку вони продали один.
Коли група Green Day тільки починала робити музику, вона не продавала платинових альбомів. Вони штучно продавали по одному запису людям, з якими спілкувалися після своїх виступів. Десь на самому початку була перша продана ними платівка.
Коли будь-який з багатомільярдних стартапів тільки починав свій шлях, у них не було сотень клієнтів і прихильників, можете бути в цьому впевнені. Спочатку вони знайшли свого першого клієнта.
Якщо ви почнете з малого, це не означає, що ви так само і закінчите. Навпаки, це означає, що ви поставили перед собою реальну мету, якої легко можете досягти, виконуючи дії, призначені саме для цієї мети.
Зрозуміло, що цю концепцію не можна назвати революційною. Набрати перших 100 клієнтів. Заробити першу сотню доларів. Про все це ми вже говорили. Але ми настільки небайдужі до цієї теми, що повторимо ще раз, в більш короткій формі:
Турбуватися треба тільки про те, щоб знайти одну людину, якій не все одно. Решта зовсім легко.

Найкращі напрямки для туристів

Фотография
Лондон, Велика Британія
Фотография
Стамбул, Туреччина
Фотография
Марракеш, Марокко
Фотография
Париж, Франція
Фотография
Сієм Ріп, Камбоджа
Фотография
Прага, Чехія
Фотография
Рим, Італія
Фотография
Ханой, В'єтнам
Фотография
Нью-Йорк, США
Фотография
Убуд, Індонезія
Фотография
Барселона, Іспанія
Фотография
Лісабон, Португалія
Фотография
Дубай, ОАЕ
Фотография
Бангкок, Таїланд
Фотография
Амстердам, Нідерланди
Фотография
Буенос-Айрес, Аргентина
Фотография
Гонконг, Китай
Фотография
Плая-дель-Кармен, Мексика
Фотография
Кейптаун, Південна Африка
Фотография
Токіо, Японія
Фотография
Куско, Перу
Фотография
Катманду, Непал
Фотография
Сідней, Австралія
Фотография
Будапешт, Угорщина
7381АК

Найнезвичайніші офісні рішення від провідних компаній світу

Фотография
1. Zappos На подвір'ї компанії побудували конференц-зал у формі НЛО, який можна забронювати для зустрічей.
Фотография
2. Square Дистанційні працівники компанії можуть використовувати роботів для прогулянки по офісу або для участі в нарадах.
Фотография
3. Starbucks У Сіетлі для співробітників компанії облаштували їдальню з домашньою обстановкою і повним переліком послуг.
Фотография
4. Facebook Співробітники компанії в каліфорнійському Менло-Парк можуть змінити обстановку і переміститися в альтанку на даху будівлі, оточену садом.
Фотография
5. Groupon В офісі Groupon облаштували кілька тематичних залів, які допоможуть надихнути співробітників.
Фотография
6. Ogilvy & Mather В офісі відомого рекламного агентства працює тренажерний зал для персоналу.
Фотография
7. Quicken Loans У детройтській штаб-квартирі компанії конфренец-залом служить переобладнане банківське сховище.
Фотография
8. Oracle Співробітників компанії всіляко підштовхують до здорового способу життя: в офісній будівлі є баскетбольний та волейбольний майданчик, а також басейн.
Фотография
9. Citrix Дизайнери компанії можуть відпочити в ізольованій від технологій кімнаті, щоб пробудити в собі іскру творчості.
Фотография
10. HomeAway У штаб-квартирі компанії в Остані збудували свій власний мініатюрний дах з гамаком для роботи і відпочинку.
Фотография
11. Salesforce В одному з офісів Salesforce, розташованому в Хіллсборо, штат Орегон, для співробітників відкрили барвисту кухню з місцями для відпочинку і різноманітністю напоїв і страв.
Фотография
12. Google Офісні рішення Google прославили компанію на весь світ. В офісі компанії в Цюріху для співробітників встановили ізольовані переговорні кімнати в формі яйця.
Фотография
13. Toms Для співробітників компанії підготували середовище, яке спонукає до веселощів і творчості.
Фотография
14. HubSpot У штаб-квартирі компанії в Массачусетському Кембриджі співробітники можуть відпочити в яскравій вітальні з сучасним дизайном.
Фотография
15. Red Door Interactive Відкритий офіс компанії спланований так, що співробітники можуть працювати, їсти і грати.
Фотография
16. Riot Games У каліфорнійському офісі розробників комп'ютерних ігор є окремі простори, в яких автори ігор можуть змінити амплуа і стати геймерами.
Фотография
17. Heineken В офісі Heineken для співробітників відкрили корпоративний бар.
Фотография
18. Red Frog Events Креативщики компанії генерують нові ідеї в конференц-залі, обладнаному з старого автофургона.
Фотография
19. LinkedIn У перерві співробітники LinkedIn можуть пограти в аркадні ігри на старих апаратах.
Фотография
20. Kickstarter Співробітники компанії можуть для різноманітності влаштувати прогулянку по саду на даху будівлі.
Фотография
21. TicketMaster У лондонському офісі компанії можна покататися на сталевий гірці.

Як пройти співбесіду....

П'ять досить звичайних прикладів, щодо  варіантів непорозуміння, які трапляються на співбесідах.

Варіант 1: «Розкажіть про себе»
Що відбувається зазвичай після того, як ейчар задає це питання: ви захоплено починаєте переказувати резюме, іноді довго і плутаючись в деталях, перериваючи себе і повертаючись до випадків, які, як вам здається, будуть цікаві менеджеру з персоналу.
З боку ейчара - як тільки він чує «озвучку» резюме, найчастіше з активного слухання він вимикається. Тобто сидить, киває, підтакує, ситуацію контролює - але не більше того, і є велика ймовірність того, що частина чудових фактів, які ви розповідаєте про себе, буде ейчаром просто упущена.
Що робити: заздалегідь підготуйте самопрезентацію - невелику усну розповідь про себе, що спирається на ваше резюме, але не повторює його. Розкажіть те, що виділить вас із загальної маси кандидатів. Чітко і конкретно перерахуйте ваші переваги - на цій посаді і в цій компанії. Слідкуйте за реакцією рекрутера - якщо він відверто нудьгує, переходьте до наступного пункту або уточніть, чи вашому співрозмовнику зрозуміло.

Варіант 2: «Чому ви вибрали нашу компанію?»
Що відбувається зазвичай - велика частина претендентів на роботу приходить гроші заробляти. Це зрозуміло і очевидно. Але не варто це демонструвати роботодавцеві - повним незнанням не те що структури портфеля бізнесів компанії, а й елементарним перебріхувань її назви.
Хоч би якою була компанія, серед всієї маси кандидатів є та маленька частина, якій дійсно цікаво те, чим вона займається і важливо місце роботи, де вони будуть свої навички застосовувати. Такі люди більш лояльні до компанії, їх можна мотивувати на роботу на тривалий термін не тільки грошима (в середовищі роботодавців є стійка думка, що гроші - найкоротший і невдячний мотиватор) - і саме їх шукають рекрутери.
Тому якщо навіть за вами два тижні «ганявся» ейчар і наполегливо просив прийти на інтерв'ю, знизувати плечима у відповідь на це питання, щонайменше, некоректно. Раз вже ви виділили час на інтерв'ю, не витрачайте його даремно.
Що робити: якщо ви готові витратити пару годин на інтерв'ю, можна додати ще півгодини на пошук інформації про компанію. Навіть якщо назва вашого потенційного роботодавця перегукується з дюжиною схожих, і ви вибрали не того - це не страшно, хоч і забавно. У будь-якому випадку менеджеру з підбору стане зрозуміло, що ви хоч якось готувалися до зустрічі, крім сорочки, піджака і роздрукованого резюме.

Варіант 3: «Чому ми повинні взяти саме вас?»
Що відбувається зазвичай: є дві крайності, що однаково ведуть вас від заповітної посади. Перша - «партизанське» мовчання. Якщо таке мовчання програмісту або аналітику, наприклад, ще можна пробачити, то для рекламіста або менеджера з продажу - просто провал. Зате їм властива друга крайність - говорити про це без зупинки, так щоб це виглядало неприродно.
Якщо вам випадає можливість задати  питання, і ви використовуєте її, щоб ще більше поговорити про себе - подумайте, чи не переборщили ви. Як і з самовпевненим твердженням, що ви - найкращий кандидат на цю позицію. Як правило, таке безапеляційне мовлення дратує. Тому, якщо хочете довести і показати, що ви ідеально підходите для цієї посади - не перестарайтеся.
Що робити: краще розповісти, чому вам цікава саме ця робота, які якості та навички дозволять вам її виконувати - наведіть приклади, як ви справлялися зі схожими обов'язками, покажіть свою зацікавленість. Іноді готовність до навчання, ентузіазм і базові навички значать для роботодавця більше, ніж багаторічний досвід - деякі роботодавці вважають, що переучувати довше і дорожче, ніж вчити з «чистого аркуша».

Варіант 4: «У вас є якісь питання?»
Що відбувається зазвичай: перша крайність - здобувачі бояться уточнити щось крім заробітної плати. Хоча, наприклад, в деяких компаніях соціальний пакет є непоганим «доважком» або є, наприклад, можливість навчатися за рахунок компанії, проходити стажування в зарубіжних філіях компанії або їздити на конференції за кордон. А друга крайність - кандидати обговорюють пропозицію, яка їх повністю влаштовує, намагаючись ще «віджати» трошки, навіть якщо для них це не критично.
Що робити: якщо говорити про першу крайність, то, звичайно, не потрібно соромитися - краще перед інтерв'ю написати список питань, які ви хочете для себе прояснити, і користуватися цією шпаргалкою, щоб нічого не забути. Що стосується другої крайності - не треба домовлятися ще про тиждень додаткової відпустки на рік, про вищу зарплату, хоча вона вас і так влаштовує і про інші приємності, якщо вони, загалом, не дуже для вас важливі. Обговорювати можна все, але не до нескінченності - тому встановіть для себе кордони і дотримуйтеся їх.

Варіант 5: «На яку зарплату ви розраховуєте?»
Що відбувається зазвичай: зазвичай ми  вивалюємо роботодавцю свою версію або очікування по зарплаті, або сімейному бюджету. Тобто ми більше оцінюємо власні фінансові потреби, ніж свою цінність як працівника - власне, те, що від нас чекає роботодавець. І часто виходить, що собі на життя ми хочемо в кілька разів більше, ніж можемо заробити з нинішнім рівнем навичок.
Що робити: не треба розповідати роботодавцю про суму оренди квартири і інші витрати. Набагато раціональніше промоніторити - скільки фахівці вашого рівня отримують в середньому по ринку і що серед ваших навичок можна продати роботодавцю півгодини. І тоді озвучувати роботодавцю цілком обґрунтовану суму вашої ринкової вартості як професіонала.
Фотография
Як врятувати співбесіду, якщо все вказує на провал
1. Ви не все розповіли про себе
Або не розповіли щось важливе, що може наблизити вас до отримання вакансії, виділити із загального натовпу кандидатів, підкреслити вашу індивідуальність або професіоналізм. Неважливо, чому це сталося - не вистачило часу, не знайшовся привід або ви просто посоромилися хвалитися або хвалити себе. У наявності факт - ваше мовчання може вам дорого обійтися.
Спосіб вирішення: напишіть одразу після співбесіди рекрутеру листа. По-перше, подякуйте йому за приділений час і спілкування. І, по-друге, напишіть, що не встигли / не згадали важливий, на вашу думку, факт або кейс.
При цьому пам'ятайте: письмове підтвердження вашої компетенції виглядає більш вагомо, проте не потрібно цим зловживати і копіювати, наприклад, в лист ту частину посадової інструкції, яку ви не встигли згадати, великий текст з презентації проекту, в якому ви брали участь або інші громіздкі канцеляризми .
Плюсом «в скарбничку» буде короткий яскравий лист із зазначенням тих фактів або кейсів, які підвищать ваші шанси на успіх. І терпіння, звичайно.

2. Ви не пройшли технічний тест
Прикро, звичайно, не впоратися з технічним або просто тестовим завданням, але в той же час пізнавально. Важливо, щоб з цієї невдачі ви винесли урок, а не почуття гіркої образи на роботодавця.
Спосіб вирішення: постарайтеся отримати розширений коментар роботодавця - чого саме в ваших знаннях йому не вистачило. Наприклад, багато IТ-компаній охоче розповідають кандидатам про їх недоліки та навіть дають поради - які книжки почитати або курси пройти, щоб підвищити свої шанси в наступний раз. До речі, деякі з них через якийсь час (іноді навіть на прохання самого кандидата) дають повторний шанс. І якщо ви все зробили правильно - можете зайняти бажану посаду. Або підвищити свої шанси на успіх при здобутті аналогічної посади в іншого роботодавця.

3. На інтерв'ю ви відчуваєте / розумієте, що все йде не так
На перший погляд, все йде нормально - і ви говорите по темі, і вас не перебивають. Але рекрутер не виглядає зацікавленим або задає питання, які до теми вашого оповідання відносяться дуже опосередковано. Або, наприклад, перебиває вас на самому, як вам здається, цікавому місці. А якщо інтерв'юерів двоє, вони можуть захоплено напівголосно спілкуватися, поки ви говорите про своє, актуальне.
Спосіб вирішення: по-перше, така поведінка може бути слабкою імітацією стрес-інтерв'ю - роботодавець хоче подивитися, як ви поводитеся в дискомфортній для вас обстановці або, можливо, ваша майбутня робота передбачає саме таку робочу атмосферу. По-друге, це може бути банальною неввічливість інтерв'юера - і, якщо це вас зачіпає, запитайте себе - чи дійсно ви хочете працювати в компанії з такими колегами?
Якщо ж ви все-таки хочете працювати в компанії, то найбільш оптимальним вирішенням ситуації буде досить коректний запит на зворотний зв'язок. У перекладі на людську мову це означає - ви робите паузу, чекаєте, поки співрозмовник (або співрозмовники) замовкнуть або звернуть на вас увагу. А потім дуже м'яко, ввічливо і коректно питаєте: «Я бачу, що моя розповідь не викликає вашого інтересу. Можливо, мені потрібно розповісти щось інше або ви хочете запитати мене про щось інше? Як нам налагодити комунікацію? »
Якщо роботодавець адекватний, у співбесіди ще є шанс «повернутися на рейки». Якщо вам попалися невігласи- вони скажуть, що все в порядку, і вам доведеться продовжувати в тому ж дусі або згорнути спілкування і прощатися.

4. Ви не сподобалися ейчару / лінійному керівнику
Буває й таке. Причому іноді буквально на рівному місці. Наприклад, рекрутер має власного кандидата на ту вакансію, на яку претендуєте ви. І оскільки ви можете скласти конкуренцію «його» кандидату, то до вас заздалегідь ставляться упереджено. Або, наприклад, ви старший і досвідченіший рекрутера і дали йому це зрозуміти (або він / вона самі так вирішили). Ще один варіант - лінійний керівник побачив в вас собі конкурента і не хоче зайвих проблем. Всі ці варіанти цілком можливі, але, на жаль, не всі можна вирішити.
Спосіб вирішення: якщо у рекрутера є свій кандидат, і він сам (без інших експертів) проводить інтерв'ю, ваші шанси пройти далі дуже малі - тільки якщо його кандидат буде безповоротно забракований, а ви будете кращим з решти. Практично те ж саме і з керівником, якщо ви йому не дуже сподобалися. Тільки якщо у ейчара буде незаперечний авторитет, і він зможе довести керівнику, що не так все страшно - у вас є надія.
У разі, якщо рекрутер відчув на початку інтерв'ю вашу перевагу, у вас ще ціла година співбесіди, щоб чемно і коректно довести не тільки свою профпридатність, а й його неправоту - переконати і показати, що ви не хочете доводити свою перевагу .

5. Вам попало «питання з подвійним дном»
Питання здалося вам легким і очевидним, але в кінці зустрічі, коли рекрутер підводив підсумок, ви зрозуміли, що відповіли неправильно, або не так, як очікував ейчар. Наприклад, продавця запитують, чи хороший він як фахівець-одинак або працює в команді. І фахівець, який прийшов з компанії, де була переважно індивідуальна мотивація, розповідає, що він регулярно виконує індивідуальні плани, незважаючи на складності, і навіть замінює керівника. Так він хоче довести свою профпридатність і успішність як продавець. А рекрутеру важливо знати, командний гравець кандидат.
Спосіб вирішення: коли рекрутер запитає вас про питання, ви можете сказати, що питань немає, але є уточнення. І сказати, про питання, яке ви неправильно зрозуміли, і відповісти на нього правильно.
Отже, в будь-якому інтерв'ю, навіть якщо воно здається остаточно і безповоротно проваленим, є шанс на успіх і тоді, навіть якщо вам трохи не вистачило професіоналізму, ваш ентузіазм і «палаючі очі» можуть переважити терези на вашу користь.