Вихід з кризи при реформуванні правоохоронної системи

Повертаємось до роздумів по виходу з кризи. Як вже зазначалось щоб швидко з неї вийти потрібно рішуче провести правоохоронну реформу, яку зараз вже в народі називають злодієохоронною системою.

Ми маємо безліч прикладів коли навіть тяжкі злочини з вбивствами, мільонними крадіжками і хабарями покриваються поліціянтами, слідчими, прокурорами, а в кінці вироками суддів.. Саме таким чином відбувається процес руйнації держави, тому що громадяни гублять віру в справедливість і надійний захист. Тобто те ради чого і створена держава.

Що ж потрібно зробити з цією перевернутою системою, щоб вона почала дійсно виконувати свої обов'язки, а не імітувати свою діяльність і заробляти і на злочинцях і на правослухняних громадянах. Для цього потрібно забезпечити виконання базових принціпів ії формування і функціювання а саме:

Доброчесні кадри

Фахова підготовка

Публічний контроль

Матеріальне забезречення і стимулювання

Дещо в цьому напрямку вже зроблено під тиском міжнародних експертів нажаль  дієвого  ефекту поки що немає

Давайте глибше погдянемо на необхідні заходи для втілення ціх принципів.

Доброчесні кадри в богаторічній системі блату, корупції, шахрайства знайти дуже важко і все ж можливо, якщо відбір будуть вести спираючись саме на таки вимоги до кандидатів— чесність, порядність, професійність, патриотизм. Перевірити у претендентів ці якості можлива комплексними засобами- це і біографією, і рекомендаціями співробітників, сусідів, суспільних організацій, і вивченням декларацій особи та її родичів, і справками СБУ, і публікаціями кандидата в соцмережах,а також такий засіб, якій поки що не застосовувався - публічне опитування на сайті райради, облради, Верховної Ради . Саме за сумою ціх всіх данних експертна комісія повинна приймати рішення про призначення на відповідальну посаду в правоохоронній системі переможців конкурсу.

Фахова підготовка визначається професійною освітою,написанням конкретних творів на правову тематику, вирішенням правових завдань показниками діяльності.

Публічний контроль за діяльностю посадовців правоохоронної системи повинен діяти через відкриті опитування статистичних служб, звітів перед громадами, на сессіях депутатів, через журналісткі рослідування. Обрання шерифів в сількій місцевості, начальників поліції,  прокурорів в районах, мирових суддів, теж буде сприяти публічному контролю і якості всієї системи.

Нарешті повинна почати працювати як належить комісія з запобіганню корупції,яку забещпечать технікою, програмами по автоматичному викриттю можливих корупціонерів, рослідуванням іх статків, і звільненням з посад порушників.

Матеріальне забезпечення всієї ПОС дуже важлива складова, бо зараз вона часто займаэться самозабезпеченням і тим самим вступає в зговір із злочинцями. В такому разі сподіватися на об'єктивність рослідувань і покарань марна справа.

Саме такі явща спонукають до розробки чіткої системи матеріалього забезпечення ПОС.

Заробітна плати фахівців повинна бути чітко прив'язана в процентному співідношенні до ВНП України за минулий рік, наприклад 1% від 1500млрд.грн.  Щоб кожен в системі розумів що його благополучча на майбутній рік підвищеться, якщо ПОС буде працювати чітко. До того ж кожен може отримати преміальні у випадку сумлінного виконання конкретних завдань але не більше ніж 50% від місячного окладу. Пропорція ЗП між найнижчим фахівцем в системі і найвищим повинна бути як 1 до 5. Тобто якщо суддя Вищого суду отримує 100тис. грн то лейтинант поліції 20тис грн.як це зроблено в розвинутих країнах Європи.

До матеріального забезпечення підрозділів ПОС повинен також застосовуватися нормативний метод. Тобто на кожного працівникв підрозділу згідно норми повинно виділятися кошти на відіо та аудіо апаратуру.щоб не було так як зараз- покарання за перевищення швидкості авто є, а приладів фіксації нема, канцелярські засоби, пально мастильні матеріали, лабораторні пристрої, а також резервний фонд.

Особливу вагу повинне мати страховання працівників і один з його напрямків -житлове забезбечення. Саме кредит на житло в сумі до 200тис дол. якій видається поліцейським на 20років і який списується пропорційно терміну служби, є гарним запобіжником корупції В США Бо в разі виявлення таких дій службовец повинен виплатити весь кредит і позбавляється пенсії. Тому там поліцейські не спокушаються на пропозиції хабаря..Цей гарний досвід потрібно застосовувати і нам

Такі принципи підбору кадрів і матеріального захочення потрібно застосовувати і в іньших органах і ситемах державного управляння : міністерствах, налоговій, таможенній службі і держадмістраціях.

Усі ці принципи і заходи в разі їх виконання дозволять Україні швидко подолати кризові явища, якщо ж цього не робити і правоохоронна система не буде реформована по справжньому- ніякі економічні реформи не виведуть країну з затяжної кризи.





Криза держави


З'явились можливості поділитися думкам про кризовий стан в Україні, давайте розбиратись які причини державної кризи.

Причини цього криються в кризі суспільства, в якому коли навмисно, а коли не свідомо, нивелюють моральні цінності вироблені сторіччами- чесність, порядність, справедливість, людяність,свобода. Завдяки ним збереглася нація і саме нехтування моралі було головною причиною розпаду Російської імперії, Радянського союзу і таке майбутьне готують Україні.

Нам нав'язують постійно через фільми.деякі ЗМІ мораль шахрайства, паразитизма, безмежних забаганок. І все це породжує розбещеність громадян і в першу чергу молоді. Вони бачать в житті конкретні приклади, коли корупціонери, вори та їх сім'ї, ведуть паразитарний засіб життя і за це не несуть ніякої відповідальності, а навпаки. пишаються своїми здібностями до шахрайства і своїми статками. хизуються перед морально нестійкою молоддю, що в кінцевій перспективі призведе до руйнації їх дітей. нащадків і всієї нації.

Прикладів такої аморальності безліч. Згадайте тільке знецінення гривні в три рази, а потім конишня керівницяя НБУ Гонтарева, яка винна в цьому, купує за мільони фунтів нерухомість в Лондоні. Або Коломойського, який розорив Приватбанк на мільярди доларів.і тепер судиться з державою яка банк врятувала. А ось останній приклад-.мер Хрькова Кернос планує витратити 500млн грн громадських коштів на зоопарк міста. Саме такі аморальні приклади поступово руйнують суспільство і державу.

Через навалу новин про вбивства, аварії, насильство,тероризм в суспільстві нагнетається психоз, невпевненість і головне агресивність громадян.що разом з економічними негараздами спонукає прискорення захворювання населення.і еміграцію з України  Все це робиться свідомо для розвалу нації. Хто є замовником і виконавцем ціх дій потребує окремої бесіди, зараз же ж скажу відверто- Центри ціх рептілоїдів знаходяться в Росіїї. Європі, США, Китаю, Ізраілю. Вони діють окремо та іноді об'єднуються в різних сферах та кофігураціях. Все це окрема і глубока тема. Нам же потрібно зосередись на протидії таким явищам, щоб не зникнути з політичної карти світу і мати перспективи сталого розвитку.

Що для цього потрібно робити

Виконувати Конституцію України в повному обсязі, а для цього її вивчати і пропогувати . Тих хто її порушує притягати до відповідальності.

Пропогувати моральні цінності українського народу- любовь, чесність, порядність справедливість, свободу і переконувати всіма засобами телебачення, кіно, радіо, інтернета що саме це дасть добробут і безпеку народу України

. Потрібно робити заходи, коли чесна праця від чиновника до трудяги стане вигідніша ніж шахрайство, яке безповоротньо і суттево карається.

Саме такі дії владних чиновників , свідомих громадян, дадуть змогу закласти фундамент поборотьби з кризою в Україні.

Вибухівка закладена в продаж землі

   І так зрада національних інтересів відбулася. Слуги народу наплювали на думки народу і більшістю проголосували у ВР за продаж сільськогосподарської землі.

Щоб уяснити хибність такого рішення давайте повернимось до історії цього питання.

Український народ ще з кінця 19 сторічя потерпав від несправедливого розподілу землі . Панські землі обробляли наймити, які ледь виживали від урожаю на крихітних клаптиках своєї землі і платні за працю на панських ланах. Тому коли більшовики проголосили “земля крестьянам” за нимі пішли маси народу і почалась громадянська війна за переділ власності.. Потім було встановлено що земля належить державі і вона відається в бестрокове користування колгоспам.. Після встановлення незалежності України в1991році і прийняття Конституції в1996 році було визначено що земля належить народу України., тобто стає публічною власністю і розподіляється в користування громадами. І ось шахраї з бригади Кучми в порушення Конституції прийняли акти про передачу у власність земельних паїв тим хто на той час працював в колективних господарствах. А це не можна було робити бо власник любого майна дійсно може користуватися сам, здавати в аренду, продати, купити.  Саме тоді був закладен порох під спокій, безпеку, і життя селян. Така процедура порушувала також соціальну справедливість до тих громадян держави які з рпізних причин покинули працю в селі.

Зараз же, під цей порох, своїм рішенняі ВР піднесла запал до майбутніх вибухів в супільстві Почнеться велике розшарування на селі, село почне швидко зникати, можливі великі завезення мігрантів і як наслідок розпад нації з великими потрясіннями.

. Що ж потрібно було робити щоб цього не сталося

Вже писав і повторюю, в документах на паї потрібно зазначити що це акт дає право на управління сільскогосподарською. землею- тобто використовувати самостійно, здавати в арендду, повертати в управління громаді чи державі,.якщо управитель далі управляти не взмозі. При цьому законодавчо треба визначити порядок конкурсу на аренду землі строком не ментьше 7 років і не більше 35 років і усі вимоги до орендаря по сівозміні, єкології, соціальним внескам і арендної плати. Саме публічний конкурс оренди в громаді дозволить отримувати достойну орендну плату і обирати найбільш ефективного орендаря.

Таким чином народна земля буде використовуватись найбільш єфективно і надійно. А розмови про залучення інвестицій потрібно вести в тісній увязці зі станом кредитування в країні, Бо ніякий бізнес не може розвинутись, якщо кредит дають тільке під 25% річних і вище Такий високий процент пов'язаний з високими ризиками неповернення і корупцією, тому що правоохоронна система належно не працює. А продож найвищої цінності нації-землі це невігластво, і шахрайська допомога світовим фінансовим магнатам яку на бачимо на прикладі Аргентини, Бразилії Парагваю.Таким чином ми знову упираємось в невиконання економічного закону доброчесності і головного закону- Конституції України.

Всі ці аргументи слуги народу на чолі з презом проігнорували, бо їх мета -швидко все розпродати і втекти непокараними. Але з давних давен діє правило -якщо слуги не підкорюються господарю то іх наказують поркою і вигоняють.

14.11.19

Не продавайте свою годувальницю

Подивився ТБ з С,Шустером, в якому прийняли участь міністри та клерків нової зеленої команди і склалось непрємне враження що ці хлопчики космополіти, які навчилися сперечатися і не відповідти на запитання, або нелолугі з логікою, або уперто виконують заказ про забезпечення інтересів фінансових магнатів

Тому довайте розмірковувати разом

.Землю продовати не можна, бо згідно Конституції це загальнонародна власність,. вона є запорукою продовольчої безпеки. Вона кормилиця народу і її не можна перетворювати в товар як не можна перетворювати на товар і продовати свою рідну матір, яка тебе родила випестовала і захищає.

Перетворення землі на товар призведе до великих проблем в суспільстві -появленню латифундистів і челяді -тих, що розтринкують прибуток, росту експлуатації селян, розвалу инфраструтури села, жорстким конфліктам між власником і громадою за використання доріг, пасовищ, водойм. Повністю зникне принцип-земля належить тим хто її обробляє.(адже саме під цим гаслом проводили распаювання землі.) Тому вести мову про любов до землі буде зайвим.

Усе це тому, що земля не є повним товаром, вона не є здобутком діяльності людини. Вона специфічний засіб виробництва, яку загалом не можна перевезти, розібрати і зібрати .Її можна тільки експлуатувати эфективно або по по-варварські. Щоб варварства було меньше потрібен контроль управителя, громади.держави.На приватного власника вплинути буде дуже складно, бо він захищений міжнародним правом. В наслідок продажу втрачається керованість,, виникають соціальні конфлікти, верогідність розвалу держави, а закордонних мисливців фінансових магнатів на землі України предостатньо. Україньські фермери не взмозі з ними конкурувати фінансово, про що говорилось неодноразово. Всього цього не розуміє. або навмисно робить вигляд ,що нерозуміє, молода команда Зе. Зато це розуміють 71% опрошених в студії Шустера. Ігнорування суспільної думки може привести до соціального напруження і нових конфліктів. а кому це вигідно здогадайтесь самі.

Землю ділили на паї під розмови. що потрібний эфективный хазяїн, а це тільки той, хто на ній працює і живе.Тепер охмуряють розмовами про эфективного власника землі.який буде робити великі інвестиції в сільгоспвиробництво Тобто той хто її купить її не закидатиме.

Тільки чому маса заводів і фабрик куплених за безцінь покинуті, або ледве ворушаться? Або чому такі держави як Аргентина, Бразилія Палестина отримали безліч негараздів через продаж землі Все це тому що эфективность не завжди залежить від форми власності панове. Питання в тому що земля- загальнонародне надбання, а деяким пройдисвітам дуже хочеться її розпродати і отримати надприбутки.і дуті показники зростання економіки.

Найбільш эфективний шлях використання землі- конкурс оренди землі.Це коли земля здається в оренду за конкурсом і за участю представників сільської громади терміном не меньше 7 років і не більше 35,,. Завдяки конкурсному договору оренди в ньому можна закласти усі вимоги сільської громади, агротехніки, екології і того управителя, якому довірено управління паєм. Хоче, може обробляти сам, а якщо не взмозі, виставляє на конкурс аренди.Через конкурс можна продавати право користування землею, але не саму землю, оскільки вона творіння природи, а не людини, і дісталася в спадок від наших пращюрів. А папірці які придумали шахраї на чолі з Кучмою потрібно виправити і вписати що земля (пай) передається в управління і якщо воно буде неефективне то таке право буде скасовано.

При сьогоденній ментальності і хибній правоохоронній системі в Україні, продаж землі може привести до втрати незалежності України і зникнення україньського села. Турецкім. арабським, китайським власниким землі буде байдуже до проблем селян.і україньської економіки. Вони будуть взмозі завезти в Україну своїх працівників і створювати новий соціум без української культури, без врахування інтересів української держави.

Тому пропоганда і прийняття законів про продаж землі від хлопчиків- міністрів межує з державною зрадою.


"Зе зливає Україну"

"Зе зливаэ Україну”.Це заявив не я, а польська інтернет газета. Давайте спробуэмо їй дати відсіч. Якщо вийде. Так от, які підстави дозволили газеті таке заявити

По перше- Недолугі нефахові кадрові призначення за пять місяців призвели до невиконання планів по доходу до бюджету держави в ромірі — 25,8 ... млрд грн.та і змусили зробити запозичення в розмірі 351 млрд грн..   Найбільше невиконання - митниця, металургійна галузь,уранові і вугільні шахти,  машинобудування. Як наслідок затримка виплати зарплатні бюджетникам і шахтарям.

По друге- Чувак та його команда вирішили швиденько, пока є довіра виборців, все що є цінним в Україні скоріше розпродати- землю с.г призначення, надра, інфраструктуру, стратегічні підприємства а те що потім нічим буде наповнювати бюджет їм байдуже.

По третє- Зе не чіпає олігархів, а намагаєтся з ними фліртувати, що призводить до закріплення монополій, підвищенню цін та тариіфів і подальшої руйнаціїї економіки. Намагання збільшити навантаження налогами та штрафами підриває середній та малий бізнес спонукає трудову міграцію.

Четверте-Недолуга судова реформа пороха змінюєтся на недолугу судову реформу судів, прокуратури, СБУ від команди Зе. А це не надає належного захисту і відлякує потенційних інвесторів і тому очикувати бурного росту інвестицій- марна справа.

П'яте- У воєнному секторі тєж ідуть провали Через нерозуміння причин конфлікту,кадрові помилки, просувається згода на виконання вимог агресора, який добиваєтся щоб усі злодійства з війною на Донбасі перекласти на Україну і послабити дух та боєздатність збройних сил.

Шосте- На міжнародному рівні йдуть поступки інтересів України, немає зусиль по викононня міжнародних договорів та меморандума по ядерному розброєнню,просуванню українських товарів на іньші ринки збуту.

Сьоме і головне - не пропогується національна ідея української нації, тому не виконується в повному обсязі Конституція України. Немає повного державного герба, немає конституційних теріторіальних громад, необлікована їх власність.несраведливо діляться доходи від публічної власності. Все це призводить до громадянських і навіть збройних конфліктів.

Як ми бачимо по усім головним державним питанням мінус. А те що през відверто, ємоційно спілкується і ставить рекорди на марафоні пресконференцій не вливає суттево на ситуацію. Турборежим в ВР теж поки що якісних результатів не дає. Звідци по усім цім 

напрямкам можно робити висновок — політика Зе і його команди недолуга і вона дійсно приведе в кращому випадку до зливу держави, у гіршому- до громадянської війни. Тому сперечатися з польскою газетою ні про що.


Щоб не бути просто критиканом, висловлю заходи які потрібно в першу чергу зробити презу щоб вийти самому і всій Україні з цієї кризи.

Зе потрібно навчатися державному управлінню. У кого і як це окрема тема, а ось що вивчати в пешу чергу знаю:

- Конституцію

  • справжню історію України на артифактах

  • україньську культуру

  • управління державою

  • управління ринковою економікою

  • управління безпекою держави

Безумовно ці основні напрямки поділяться на іньші і їх треба теж засвоїти Я розумію що Зе в попередні роки було не до цього.тому раз склалася так доля, потрібно робити це зараз.Освідченність по цім напрямкам нарешті дасть йому змогу отримати бачення куди і як потрібно розвивати державу і нарешті сформує переконання в українській наційній ідеї .Нажаль зараз, як і більшість його покоління,він повернут на космополітичні цінності і це основна біда його, а значить і всієї нації. Якщо він ціх зусиль не зробить то тоді йому доведеться виконувати заклик з плакату -“Вова , синку тікай, Янукович”

Перевірте чиновників

Зовнішне незалежне інспектування

Для старших школярів запроваджена підсумкове зовнішне незалежне оцінювання-ЗНО щоб об'єктивно без втручання чиновників шкіл виявіти, як учні засвоїли знання по предметам Це у школярів і вчителів викликає стимул краще навчатися і вчити. По цьому принципу пропонується утворити систему зовнішнього незалежного інспектування-ЗНІ для державних чиновників, щоб суспільство давало об'єктивну оцінку кінцевим результатам їх діяльності

Зовнешне незалежне инспектування повинно проводитись для державних структур по аналогії як це проводиться для учнів випускних класів школ. Дуже богато негараздів в діяльності різноманітних державних структур виконавчої влади є наслідком відсутності чітких крітеріїв оцінкі їх праці. Та атестація, яка проводиться самими структурами, не спрацьовує тому виникло бажання кардинально вплинути на цю оцінку завдякі незалежним громадьським експертам.

Для прикладу візьмемо таку державну установу як Укравтодор. Бо від її недоопрацювання на вибоїнах доріг державного значення псуються автомобілі, йде шалені перевитрати пального і взагалі гальмуються усі переміщення по країні і це напряму впливає на підприємницку активність і добробут країни.

Тому пропонується запровадити ЗНІ, зовнишне незалежне инспектування державних доріг.

Зовнішне — тому щоб до складу ввійшли не пов'язані з цією структурою фахівці, а також незалежні споживачі цієї послуги-водії авто та представники громадських організацій які зацікавлні у чіткому функціонуванні дорожнього господарства.

ЗНІ повинно бути не всеосяжним, а простим і доступним і зрозумілим для кожного пересічнього користувача доріг, які спромжні оцінити кінцеві результати діяльності цієї державної структури- Укравтодору. Тому крітерії по якім проводиться інспектування пропоную слідуючі:

- скільке води не розхлюпиться з літрової банки при ізді по трассі на швидкості 60 км\час на відстані 60км- 100 балів за повну банку

-скільке відсутніх дорожних знаків на дорозі минус 1бал

            • Скільке відсутне водостоків з дороги де вони в край потрібні-мінус2бали

            • кількість відсутньої розмітки на участках-мінус 2бала

            • статистика аварій на дорозі, із них з тяжкими наслідками.-мінус 5 балів

            • наявність заметів на дорозі що перекривало рух транспорту мінус10 балів

Таким чином незалежна інспекційна комісія раз в кінці літа і раз в кінці зими швидко визначить як утримується дорога що є основним показником роботи управлінців і усього колективу підпрозділу Укравтодору. При отриманні меньше 70 балів керівництвро підрозділу потрібно міняти. При нарахуванні такіх підрозділів більше 20% потрібно міняти керівництво Укравтодору.

І останне,заробітна плата керівництва Укравтодору повинна залежити від кількості автомобільних перевезень за рік. На скільке процентів він зріс пропорційно підвищується і їх ЗП.

Таким чином вибудовуэться механізм суспільного контролю над галузью утримання дорыг державного зпачення. Анологічно місцеві громади можуть запровадити такий же контроль за місцевими дорогами

.

Принципи такого контролю можна розповсюджувати на усі сфери діяльності державних чиновників, а для цього в Уряді при Міністрі КМ повинні бути розроблені правила формування за конкурсом таких Зовнішніх незалежних інспекцій, та порядок застосування результатів такіх зовнішньо незалежних інспекційних перевірок.

Візьмемо наприклад таку сферу, як утримання державних лісів, які за повідомленнями ЗМІ і громадян нещадно знищуються. Тому розпорядженням мінестра КМ в кожній області створюється комісія ЗНІ до якої включають представників громади,суспільних організацій, фазіхвців з природоохоронних учбових закладів. В розпоряджені також вказуєтся оціночні критерії по якім перевіряє ЗНІ

- Належний стан лісогосподарства оцінюється в 100 балів


      • З 10 перевірених ділянок в 1га скільке зафіксовано вирублених дерев. мінус1 бал за дерево

      • Скільке зафіксовано сухостою - мінус 0,2 бал

      • Скільке виявлено дерев з хворим листям - мінус 3 бали за дерево

      • Скільке виявлено ділянок без протипожарної смуги -мінус 5 балів.

ЗНІ проведе перевірки лісів два рази на рік і якщо в області набрано балів меньше 80 керівники управління звільняються з посад.

По анологичній схемі треба проводити перевіркі і органів водних ресурсів, споживчої безпеки, архитектури і майже усі структури державного та місцевого управління. Весь цей суспільний контроль буде спонукати чиновників активно виконувати свої функції і в кінечному рахунку поліпшить якість життя усіх громадян України.



Мова по новому


Те що витворив Кабінет міністрів Гройсмана разом з супер філологами не пролазить ні в які ворота. Так, мабуть деякі правила правопису як анахронізми і нові поняття можливо і треба було змінювати. А ось викладання інозених слів на хуторянський лад ріже слух і викликає обурення. Наприклад згідно нових правил жінка на посту прем'єра- прем'єрка. На посаді професора- професорка, мера-мерка, посла- послиця, член організації- членкіня та іньше.

Все це розцінюю як інтелектуальну діверсію. І ось чому. Таке застосування іноземних слів більше нагадує рівень мислення якогось бурсака початку 20 сторічча, з хутора на слобожаньщині. У нього куриця-курка, вчитель-вчилка, собака- сучка, повія- проститутка і т п.. Тобто скорочено, нахабно і принизливо І саме цей підхід запропонували і затвердили колишні чиновникі. А ось в англійській, німецькій та іньших мовах жінка президент канцлер прем'єр визначається просто як президент, канцлер, прем'ер без усяких витребеньок Тепер така невідповідність іноземним термінам,зверхність,нахабність до поважних посад людей і термінів поширюються через офіційні видання, радіо, телебачення. і визиває обурення у українців зрощених на українській літературній мові. Треба негайно припиняти це блюзнірство над співучею солов'їною мовою нашого народу.

Закликаю усіх небайдужих підняти свій голос проти цієї інтелектуалної, психологічної диверсіїї, яка ставила за мету насміхатися над українськими висловами дуже поважних понять, і вимогати від Уряду скорійшої відміни таких правил.

Штанмайєр- прикриття імперців

Штанмаєр- агент впливу


Зараз на слуху у ЗМІ призвище колишнього міністра закордонних справ ФРН К,Штайнмаєра ( зараз він президент) якій нібито запропонував план завершення конфлікту на Донбасі і нове українсько- еврейське керівництво нарешті з цим погодилось. Насправді, як стверджує підписант домовленностей в Мінську, єкспрезидент П.Порошенко, формули, тобто послідовності виконання, не існує, а є лише перелік заходів для встановлення миру. Педро як завжди намагається хитрувати. Якщо це не затвержена послідовність з подачі Кремляя, то чому він її не узгодив в іньшому порядку . Тобто -завершення обстрілів-закон про амністію- вивод іноземних збройних формувань під спостереженням ООН ОБСЕ,,- контроль над кордоном Україною,- проведення виборів згідно законодавства. Все це диктує здоровий глузд та світова практика погашення конфліктів. Але це можливо лише коли сторони кофлікту бажають його завершення і починають виконовати норми міжнародного права..

Ми же бачимо іньше .

РФ не збирається полишати дії по втручанню у внутрішні справи сусідньої суверенної незалежної держави Україна,як того вимогають міжнародні норми, і саме це є головним фактором виникнення бойових дій на Донбасі. В цьому плані обурює те що про це напряму не заявляли і не заявляють керманичі України і стідливо замовчують її міжнародні партнери: Німетчина , Франція, Великобританія, Китай.

Що робити щоб кремлівські перці полишили втручання в Україну, є богато прикладів, пропозицій і матеріалів тому це варто окремих досліджень і розмов.

Зрозуміло одне, що для початку про це потрібно говорити на рівні регіонів, держав, континентів. в міжнародних глобальгих організаціях.

Сам К.Штайнмаєр є фігурою яка просувалась на державні посади ФРН за допомогою відомого агента Мокви-Г.Шредера, колишнього канцлера, а тепер голови правління Роснафти. Недарма в Німетчині Г.Шредера охристили політичньою повією

Поміркованим читачам вже зрозуміло чиї інтереси цей тандем відстоює. Томучитачам ФБ, блогерам і ЗМІ не потрібно мусолити ім'я К.Штайнмаєра, яким прикривають амбітні плани кремлівських гопників перетворити Україну в федерацію і таким чином її поступово розвалити.  Все потрібно називати своїми ім'ям.. Тільки зривання масок з шахраїв дає шанс українському народу зберегти державу і націю в цілому.


Про інформаційне безглуздя Бо

 Діяльність блогера Богдан БО в групі  "Ми любимо тебе Україна" це наглядний приклад  підтведження висліва - "благими намірами дорога вимощена  в ад".    Бо заполонив інформаційний простір групи своїми постами, які  інколи мають слушні думки, а інколи спірні настільке що немає сенсу  сперечатися, тому і  майже немає коментів. Таким чином група патріотичних дописувачів  різко скоротилася,  а не поширилась серед громадян країни і виникає думка що Бо більше за все любе себе, а не неньку Україну і діє на шкоду  поширенню свідомості суспільства. 

Нові вовки в овечій шкурі

  

  


 З'явилися нові думки щодо учасників президентских перегонів. Мова йде про ждокера перегонів- И.Смешка. В мене, як у читача, якій звик аналізувати дії та висловлювання різних діячів, виникли питання коли він вийшов на арену перегонів.

А питання прості:

Як він повів себе при переговорах по ліквидації ядерної зброї України і особливо тактичної.

Яку роль він відіграв в тому що в 1998р знищіли 1000 крилатих ракет, які були б гарним попередженням для усіх агресорів.

Ще питання- хто його, війскового, висунув на посаду голови СБУ при Кучмі.

А ще питання- чому він не знайшов отруювачів Ющенко

А також чому він з 2014 року по 19 рік не міг розібратися в діях бариги хоча був майже поряд.

І ось на деякі питання отримав відповідь від відомих діячів, які близько знають українську політичну кухню. Сподіваюсь що і блогеру Мольфар буде корисне це почути і зрозуміти

https://www.youtube.com/watch?v=wfNm5UZhFu8

Сторінки:
1
2
4
попередня
наступна