О книге...
- 03.12.11, 18:11
Книга, которая не стоит того, чтобы читать ее дважды, не стоит и того, чтобы читать ее один раз. (К.Вебер)
5
Книга, которая не стоит того, чтобы читать ее дважды, не стоит и того, чтобы читать ее один раз. (К.Вебер)
Коментарі
Сам Солітон
13.12.11, 18:56
тоже иожно сказать о кино
ГроГалораГран
23.12.11, 19:00
и то правда.
е н г
33.12.11, 19:06Відповідь на 1 від Сам Солітон
Возможно. Но о книге всеже в большей степени. Нашу фантазию в кино несколько ограничивает изображение, а с книгой наше воображение может нарисовать нам столько вариантов видения каждой ситуации, сколько раз она прочитана.
Гість: lkjmn
43.12.11, 19:44
Дзенські мудреці вважають, що читання будь-якої розважальної літератури - гріх. Це марнотратство часу життя. Життя слід присвятити самовдосконаленню і пошуку просвітлення. Все інше - непотріб.
Сам Солітон
53.12.11, 19:51Відповідь на 3 від е н г
ну нет . различных жарнов оч. много , а современное кино чаще всего со смешанным жанром - например: ужас и комедия . сочетание кошмарное , но это факт . удивить фантазию классической фантастикой , проще пареной репы .
ВЕСНяночкА
63.12.11, 22:26Відповідь на 4 від Гість: lkjmn
в цьому , мабуть, праві вони, бо масова література здебільшого про чуже життя, чужі болі і радосі, чужі шаленства і пороки, що може дати?, чи можна із впевненістю сказати , що навчає життя?робить нас кращими чи чи спонукає судити?
ВЕСНяночкА
73.12.11, 22:28Відповідь на 4 від Гість: lkjmn
хіба, не читаючи, можна знати це?
Гість: lkjmn
85.12.11, 08:55Відповідь на 7 від ВЕСНяночкА
Питання в тому, що розважальна література відволікає людей від шляху розвитку, вдосконалення. Вона нічому не навчає, тому це марна трата часу життя. До того-ж нав'язує відносні думки автора. Як казав Конфуцій, "Вивчення невірних поглядів шкідливе"
е н г
95.12.11, 09:08Відповідь на 8 від Гість: lkjmn
Абсолютно с этим согласна.
ВЕСНяночкА
105.12.11, 17:03Відповідь на 8 від Гість: lkjmn
це все те саме іншими словами, на рах.авторства ....будь- який авторський твір - думка автора , хоч і може переосмислення чужого всеодно по - своєму, ми не можемо знати , які думки правильні