хочу сюди!
 

Лариса

52 роки, близнюки, познайомиться з хлопцем у віці 38-57 років

Нобелівський лауреат-нездара

  • 02.08.11, 21:05

(На прохання друзів публікую цю замітку)

Ніхто не вважав, що із цього противного і неслухняного хлопчиська вийде ось путнє.

Хлопчик зростав замкнутим і нетовариським і не демонстрував значних успіхів у школі. Поширеною є думка, що в дитинстві Альберт Ейнштейн був не здібний до навчання. Як докази наводяться низькі показники, які він демонстрував в школі, а також те свідоцтво, що майбутній геній вельми пізно почав ходити і говорити. Проте така точка зору заперечується багатьма дослідниками біографії Альберта Ейнштейна. Дійсно, вчителі критикували Ейнштейна (викладач німецької мови навіть стверджував, ніби з Ейнштейна «ніколи не вийде нічого путнього») за повільність і погану успішність, проте пояснення низької успішності і труднощів в навчанні Ейнштейна слід шукати не в ліні або поганих здібностях учня, а в елементарній скромності, несприйнятті застарілих педагогічних методів, що застосовувалися в німецьких школах кінця XIX-початку XX століть, можливій дислексії або специфічній структурі мозку Ейнштейна.

 

А тепер уявіть картину: сидить такий собі малий у класі з флегматичним виразом обличчя і час від часу вставляє свої “сім копійок” до промови учителя! Картина знайома? Хто скаже, що після цього вчитель відчує піднесення і гладитиме по голівці капосника, який підриває його авторитет і зриває урок? Яка ж гарантія, що кожен подібний розумник винайде теорію відносності? Найвірогідніша реакція німецьких наставників того часу — вивести нахабу за вухо з класу і нагородити гідним набором двійок. Тож часто так і було.

 

Навчаючись у гімназії, Альберт Ейнштейн почав самостійно вивчати математику за допомогою шкільного підручника з геометрії Хоча часто стверджується, ніби Ейнштейн був некомпетентним в математиці, але це не відповідає дійсності. У гімназії він вже був у числі перших учнів з вивчення точних наук, проте укорінена система механічного заучування матеріалу, як він сам вважав, завдає шкоди самому духу навчання і творчому мисленню, як і  тиранічне ставлення вчителів до учнів, що викликало у Альберта Ейнштейна неприйняття, тому він часто сперечався зі своїми викладачами, а ті продовжували вважати його безперспективним .

 

Отже, скромник почав уже самостверджуватись за рахунок наставників. Ну цу вже ні в які ворота! Який же вчитель дозволить робити собі зауваження, та ще й стосовно власної компетентності? Чи не з'являлася тоді у шкільних математиків зловтішна посмішка: я тобі зараз покажу, розумнику! І таки помстилися!

 

Після остаточного розорення батька сімейства Ейнштейни переїхали з Мюнхена до Італії в Павію поблизу Мілана. Сам Альберт залишався в Мюнхені, щоб закінчити всі шість класів гімназії. Але, так і не отримавши атестата зрілості, приєднався до своєї сім'ї в Мілані. Восени 1895 р. Альберт Ейнштейн прибув до Швейцарії, щоб скласти вступні іспити у Вище технічне училище (eidgenцssische Technische Hochschule) в Цюріху і стати викладачем фізики. Блискуче проявивши себе на екзамені з математики, він в той же час провалив іспити з ботаніки і французької мови, і не вступив до Цюріхського Політехнікуму. Згодом майбутньому видатному теоретику таки вдалося здобути вищу освіту, хоча французький іспит він так і не здолав, а з викладачем фізики в Політехнікумі стосунки так і не склалися.”Теж мені, геній!” - кипів від обурення завідувач кафедри фізики Вебер. Принаймні  зарозумілий і впертий студент точно не викликав симпатій у тогочасних служителів науки.

 

17

Коментарі

12.08.11, 21:19

А це він працював в патентному бюро?

    Гість: Арнольд1

    22.08.11, 21:49Відповідь на 1 від Francisk02

    Люди по різному сприймають те, як їм вкладають в голову той чи інший предмет. Для мене не треба було все роз"яснювати та розкладати по полицям - тільки суть. Мені подобалося вдома самостійно до всього дійти. Але щоб всі науки були цікаві одній людині - такого мабуть не буває. У Ейнштейна був хист до фізики, математики, але ще треба було вміти цьому язикатому хлопчиськові правильно викласти. Не пам"ятаю дослівно його вираз про навчання, але суть така: навчання ми забуваємо, а знання залишаються. А може йому просто нічого було згадати про той період?

      32.08.11, 22:02Відповідь на 1 від Francisk02

      И от скуки выдумал теорию относительности!

        42.08.11, 22:02Відповідь на 2 від Гість: Арнольд1

        Цілком можливо.

          52.08.11, 22:03Відповідь на 3 від ab absurdo

          И от скуки выдумал теорию относительности!можливо.....цілком можливо.....

            62.08.11, 22:17

              72.08.11, 22:42

                82.08.11, 22:46Відповідь на 6 від Oleksander

                Дякую!

                  92.08.11, 22:47Відповідь на 7 від Саничок

                  Вдячна за вашу увагу.

                    103.08.11, 01:22

                    проблемы в общении со сверстниками и преподавателями у Эйнштейна были связаны и с аутизмом http://autist-ru.narod.ru/genii.html . Однако до патологии он не дошел, а к зрелому возрасту обладал отменным юмором и пользовался благосклонностью женщин http://zn.ua/articles/45553

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      3
                      попередня
                      наступна