Перші сучасні трамваї для Львова
- 28.08.12, 09:56
Спільне українсько-німецьке підприємство «Електронтранс» стало переможцем тендеру на поставку нових трамваїв для ЛКП «Львівелектротранс».
Тендер, замовником якого виступив Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради, відбувся 3 липня 2012 року. В тендері взяли участь п`ять підприємств: Львівський локомотиворемонтний завод, Київський завод електротранспорту, Торгово-фінансова компанія «ЛАЗ» (м. Київ), завод «Татра-Юг» (м. Одеса) та Спільне українсько-німецьке підприємство «Електронтранс», співзасновником якого є «Концерн -Електрон».
Комітет з конкурсних торгів ретельно вивчив усі пропозиції підприємств-учасників і з поміж них обрав найоптимальніший варіант, запропонований власне СП «Електронтранс», яке запропонувало найкращу ціну - 11 млн. 910 тис. грн. та гарантійний термін використання кузова протягом 18 років. Щодо цінових пропозицій інших учасників тендеру, то вони були наступними: Київський завод електротранспорту - 16 млн. грн., Львівський локомотиворемонтний завод - 14 млн. 195 тис. грн., завод «Татра-Юг» - 12 млн. 750 тис. грн., «Торгово-фінансова компанія «ЛАЗ» - 12 млн. грн.
Актуальність проекту «Львівський трамвай» полягає в тому, що виробництво сучасного трамваю для міст з вузькою колією (шириною 1000 мм), в Україні відсутнє. У більшості міст України для трамваїв прокладено широкі колії, і лише у Львові, Житомирі , Вінниці та Євпаторії використовується вузька колія. Станом на початок 2012 року на вузькій колії експлуатувалось 323 вагони (до 1990 р. їх було 580 шт.), середній вік яких складає 35 років. Зношеність вагонного парку становить майже 100% (коефіцієнт виходу на лінію – близько 35%). Мінімальна потреба в нових вузькоколійних трамваях для України складає 150-200 шт.
Спільне українське-німецьке підприємство «Електронтранс», створене «Концерн-Електроном» та одним з провідних підприємств Європи з виробництва залізничних і трамвайних трансмісій TransTec Vetschau GmbH (Німеччина), спеціалізується на виробництві саме вузькоколійних трамваїв. В результаті вивчення досвіду європейських виробників міського електротранспорту (підприємств Австрії, Німеччини, Чехії, Хорватії, Польщі, а також Росії), СП «Електронтранс» розроблено проект нового сучасного трамваю місткістю 217 пасажирів (місць для сидіння - 57, стоячих – 160), який відповідає усім європейським вимогам безпеки та комфорту: низький рівень підлоги, широка оглядовість, понижений рівень шуму і вібрації, наявність системи кондиціонування салону та місць для осіб з особливими потребами, сучасна електронна система управління і контролю руху.
Комітет з конкурсних торгів ретельно вивчив усі пропозиції підприємств-учасників і з поміж них обрав найоптимальніший варіант, запропонований власне СП «Електронтранс», яке запропонувало найкращу ціну - 11 млн. 910 тис. грн. та гарантійний термін використання кузова протягом 18 років. Щодо цінових пропозицій інших учасників тендеру, то вони були наступними: Київський завод електротранспорту - 16 млн. грн., Львівський локомотиворемонтний завод - 14 млн. 195 тис. грн., завод «Татра-Юг» - 12 млн. 750 тис. грн., «Торгово-фінансова компанія «ЛАЗ» - 12 млн. грн.
Актуальність проекту «Львівський трамвай» полягає в тому, що виробництво сучасного трамваю для міст з вузькою колією (шириною 1000 мм), в Україні відсутнє. У більшості міст України для трамваїв прокладено широкі колії, і лише у Львові, Житомирі , Вінниці та Євпаторії використовується вузька колія. Станом на початок 2012 року на вузькій колії експлуатувалось 323 вагони (до 1990 р. їх було 580 шт.), середній вік яких складає 35 років. Зношеність вагонного парку становить майже 100% (коефіцієнт виходу на лінію – близько 35%). Мінімальна потреба в нових вузькоколійних трамваях для України складає 150-200 шт.
Спільне українське-німецьке підприємство «Електронтранс», створене «Концерн-Електроном» та одним з провідних підприємств Європи з виробництва залізничних і трамвайних трансмісій TransTec Vetschau GmbH (Німеччина), спеціалізується на виробництві саме вузькоколійних трамваїв. В результаті вивчення досвіду європейських виробників міського електротранспорту (підприємств Австрії, Німеччини, Чехії, Хорватії, Польщі, а також Росії), СП «Електронтранс» розроблено проект нового сучасного трамваю місткістю 217 пасажирів (місць для сидіння - 57, стоячих – 160), який відповідає усім європейським вимогам безпеки та комфорту: низький рівень підлоги, широка оглядовість, понижений рівень шуму і вібрації, наявність системи кондиціонування салону та місць для осіб з особливими потребами, сучасна електронна система управління і контролю руху.
0
Коментарі
Гість: Мартышка Чита
128.08.12, 10:02
Немає в нас таких трамваїв
Гість: kristin@*
228.08.12, 10:04Відповідь на 1 від Гість: Мартышка Чита
будут)
Михась79
328.08.12, 10:05Відповідь на 1 від Гість: Мартышка Чита
так то в планах...
Гість: Мартышка Чита
428.08.12, 10:08Відповідь на 3 від Михась79
та понятна - но хочется ж уже
doktor_khaos
528.08.12, 10:21
Спільне підприємство...торги...конкурси...(смайлик задоволеного потирання рук) ...відкати...навари...кінці в воду...
Гість: Химера
628.08.12, 10:53
и у нас нет таких