Популярні приколи

відео

хочу сюди!
 

ИРИНА

50 років, водолій, познайомиться з хлопцем у віці 45-54 років

MarkoM

попередня
наступна

Створення платформи взаємодії бізнесу і мистецтва

  • 16.07.13, 12:32

27 червня 2013 відбулася прес-конференція на тему: «Створення платформи взаємодії бізнесу і мистецтва як основи культурного відродження української нації». У рамках прес-конференції директор маркетингового агентства «FreshLook» Тетяна Ревуцька і директор Арт-центру Якова Гретера Леонора Янко представили соціально-економічний проект: «Культурне відродження нації». Основна ідея проекту - об'єднання бізнес-можливостей комерційних компаній і потенціалу сучасного мистецтва.
Соціальна складова проекту - залучення і залучення суспільства до національної та зарубіжної культури. Свою місію проект вбачає популяризацію мистецтва, виховання повноцінного молодого покоління, повага до історії та культури свого народу. Для цього будуть організовані постійно діючі майстер-класи, відкриті лекції, виставки.
Економічна складова - залучення комерційних компаній в культурну сферу з метою отримання економічного ефекту через культурну складову. Проект передбачає використання технологій медіа-арту - виду мистецтва, яке створюється за допомогою сучасних медіа та інформаційних технологій.

   
«Займаючись більше десяти років рекламою і брендингом, я помітила тенденцію, що під час економічної непостійності ефективність традиційних інструментів реклами, а також медіа каналів її розповсюдження по залученню й утримання потенційних покупців значно знижується. Тому завданням медіа-арту для бізнесу є трансформація візуального медіа-простору і його злиття з реальним світом, щоб віртуальне стало реальним і відчутним в сприйнятті людини. Таким чином, ми створюємо і управляємо інноваційним комунікаційним каналом з потенційними клієнтами компаній - виробників, який дозволяє формувати думку про бренд компанії на підсвідомому емоційному рівні у цільової аудиторії», - сказала Тетяна Ревуцька, керуючий партнер маркетингової компанії повного циклу «FreshLook», кандидат економічних наук.

««На сьогоднішній день дуже багато художників говорять про відсутність підтримки з боку держави та суспільства. Я вирішила підтримати авторів найбільш зрозумілим та актуальним способом – ініціювати тандем тих, хто хоче забезпечити процвітання країни в цілому через розвиток бізнесу та тих, хто щодня мислить категоріями естетики та гармонії - митцями.», - Леонора Янко, директор галереї Арт-центру Якова Гретера.
 
Взаємодія бізнесу та мистецтва засноване на наступних трендах, успішно реалізованих відомими світовими компаніями:

1. Популяризація сучасного мистецтва стає модним трендом серед потенційного сегменту «середній», «середній +» і вище.
2. Відзначено посилення сприйняття бренду на емоційному рівні, візуалізація споживчих властивостей продукту.
3. Відбувається активне запам'ятовування імпульсних посилів на рівні підсвідомості за рахунок креативної подачі.
4. Простежується ефект позитивного «сарафані радіо», коли відвідувачі з задоволенням передають інформацію друзям і знайомим про побачені бізнес арт-об'єктах.
5. Створюється потужний ефект «вірусування» інформації про бренд в соціальних мережах - відвідувачі діляться фото і емоціями на тлі арт-об'єктів.
6. Створюється вторинний довгограючий ефект за рахунок фото на тлі брендованих арт-об'єктів.
7. Інтерес ЗМІ до арт-подій посилює PR-компонент бренду.
8. Інтегрування мистецтва і маркетингових технологій подачі бренду збільшують відсоток імпульсних покупок від 30% до 63%.
9. Втілення мувінгових технологій дозволяє досягти довгограючого ефекту за рахунок можливості переміщення і розміщення арт-об'єкту на філіях, торгових точках, дочірніх підприємствах. Арт об'єкт стає елементом корпоративної культури.

  
Тема прес-конференції викликала інтерес у представників різних сфер бізнесу, які поділилися досвідом реалізації бізнес-арт проектів.

«Я із задоволенням підтримаю цей проект, тому що вважаю, що творчість має бути основою будь-якої діяльності. Виходячи з власного професійного досвіду можу сказати, що свої найкращі результати ми отримуємо, коли вирішуємо завдання з позиції творчості. І це не тільки завдання у сфері мистецтва, а насамперед, бізнес-завдання», - Анна Кірій, архітектор, директор ТОВ «Архітектурно-проектна група «Анни Кірій».
«Одним з недавніх проектів Енергобанку в контексті суміщення мистецтва і бізнесу було видання книги автора Олени Ріг «Спочатку були люди ...». Книга була випущена в рамках кампанії, приуроченої до 20-річчя з дня заснування Енергобанку, і органічно лягла в загальну канву заходів: подяку Команді Банку в історичній ретроспективі, визнання цінності людей і того, що вони створюють. Книга видана ексклюзивним тиражем для клієнтів і партнерів банку, на знак вдячності за плідну та довготривалу співпрацю. Книга - про людей, чиї імена стали брендами, це:
- 27 чудових історій про кохання, дружбу, бізнесі, політиці, рекламі, сім'ї, улюблену справу та про Людей, зрештою.
- Реальні приклади злетів і падінь, цінні уроки, які призвели до фінансового успіху.
- Захоплюючі сюжети, засновані на біографіях великих людей.
- Дивовижне поєднання авторського стилю, художнього оформлення, історичних фактів з життя людей, міст, предметів і брендів.
- Яскраві образи і навчальні приклади.
У авторське художній твір була органічно інтегрована тема банківської справи - гроші та інвестиції. В результаті відбулася природна трансформація проекту та отримано ефект синергії: «Книга як комплімент» від Енергобанку стала «Книгою - цінним культурологічним подарунком».
Той факт, що інформація про проект набула поширення чи не з подачі Банку як замовника і реалізатора, а завдяки нашим клієнтам, у яких проект викликав живий інтерес і бажання придбати примірник видання, є, на нашу думку, кращим підтвердженням його успіху», - Юлія Котляренко, в.о. начальника Управління маркетингу та зв'язків з громадськістю ПАТ «Енергобанк».

«На початку цього року в ефірі міського простору Києва та в інтернеті прозвучала арт-кампанія Pyramida «Аерографія в подарунок». При покупці кухонної витяжки клієнт отримував можливість безкоштовно нанести на неї будь-яке зображення методом аерографії, який використовується для декору автомобілів. Споживач міг запропонувати свій сюжет, а наш арт-центр розробив серію авторських макетів. Це була сама «якірна» кампанія за останні 2 роки, залишила довгий шлейф у свідомості споживача!
У сфері побутової електроніки спостерігається тренд вибору продукту за критеріями «дизайн» і «емоційний вік бренду». Pyramida - гнучкий виробник вбудованої техніки, ми швидко змінюємо дизайн за смаком клієнта. Після успішного запуску арт-кампанії ми запатентували спосіб нанесення малюнка методом аерографії. Тепер техніка підлаштовується під смаки власника ще швидше!
Артистичний підхід Pyramida проявляється у всьому - в дизайні бренд-зон, поліграфії, відеороликах про продукцію. Результат - у звітах про репутаційному дослідженні і, звичайно, в продажах. Адже споживач віддає перевагу сильних лідерів - новаторів», - Олена Ранцевич, директор з маркетингу «Pyramida-Україна».
 
«Два рази на тиждень наш спорт клуб проводить «Open Air» на вулиці для всіх охочих. Включається музика і професійні тренера нашого клубу проводять аеробні заняття. Всім бажаючим брати участь видається необхідний інвентар (килимки, гантелі, боді-бари і т.д.). Усі бажаючі мають можливість взяти участь у заході, отримати масу позитивних емоцій і абсолютно безкоштовно потренуватися беручи участь у найпопулярніших фітнес напрямках.
 
Особливо регулярно відвідують мешканці біля лежачих будинків. І навіть деякі з них домоглися хороших результатів, завдяки регулярним заняттям на наших фітнес класах», - Гліб Кузнєцов, директор мережі жіночих спортивних клубів «La Femme»

«Ми зараз активно ведемо переговори з медіа-артистами на тему архітектурного рішення вхідної групи в київській клініці. Ми б хотіли втілити ідею естетичного перетворення будівлі і тим самим звернути уваги перехожих на нашу клініку», - В'ячеслав Мироновський, директор з розвитку мереж клінік «Лінлайн».
.
   


У найближчих планах організаторів проекту «Культурне відродження нації» підготовка до Business Art Festival, старт якого запланований на вересень 2013 року.

0

Коментарі