Приклади позовних заяв
- 16.05.10, 00:40
ПІБ м.Київ, вул.ххх буд.хх, кв.хх тел. +380-ХХ-ХХХ-ХХХХ Скарга На неправомірні дії посадових осіб державної автомобільної інспекції. Ця скарга підлягає розгляду на підставі ст.288 ч.3 КУпАП, яка прямо передбачає право особи оскаржити у вищестоящому органі або у вищестоящої посадової особи постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи. 19.03.2010 року інспектором ДПС полку ДПС ДАІ ГУМВС України в м. Київ старшим сержантом міліції Гурелею Віктором Володимировичем був складений на моє ім'я протокол про адміністративне правопорушення за ніби то порушення мною правил дорожнього руху. У протоколі зазначено, що я, ніби то, рухаючись по вул. Боричів Узвіз, не надав перевагу в русі автомобілю Мерседес-Бенц д/н 0315 та змусив його різко гальмувати та маневрувати. По суті інкримінованого мені порушення можу пояснити, що ніякому автомобілю я аварійну ситуацію не створював, гальмувати та маневрувати не змушував, оскільки почав рух значно пізніше його проїзду повз мене та рухався на значній від нього відстані, отже ніякої перешкоди йому я не міг створити фізично. Інспектор Гуреля Віктор Володимирович знаходився у цей час на вул. Набережно-Хрещатицькій у місці розташування повороту з Набережно-Хрещатицької вулиці до Гаванського мосту та фізично не міг бачити ситуацію, що розгорталася на вул. Боричів Узвіз (оскільки там відсутня пряма видимість). Це може підтвердити свідок - пасажир мого автомобіля. Отже, інспектор склав протокол про адміністративне правопорушення не маючи жодного уявлення про реальну ситуацію та керуючись лише своїми здогадками та, можливо, вказівками свого керівництва, оскільки він весь час спілкувався по мобільному телефону та слухав службову рацію. Окрім того, стаття 122 КУпАП передбачає окремо відповідальність за ряд звичайних порушень ПДР, окремо за такі, якими створено аварійну обстановку, тобто у результаті яких інші учасники руху були змушені різко змінювати швидкість, напрямок руху або вживати інших заходів для забезпечення безпеки. У даному випадку сама наявність дій цих учасників руху, які б дозволили вважати створену їм обстановку аварійною, по справі нічим не підтверджено. Слід зазначити, що особа, якій створено аварійну обстановку, у відповідності до КУпАП, є або потерпілим, якщо їй спричинено моральну або іншу шкоду, у відповідності до ст.269 КУпАП, або свідком (оскільки їй відомо про вказані обставини), у відповідності до ст.272 КУпАП. Якщо дійсно комусь створено аварійну обстановку, то це не може мати місце без наявності або потерпілого, або свідка. Між тим, у відповідності до ст.256 КУпАП, якщо потерпілі або свідки є, то їх дані повинні бути вказані у протоколі про адміністративне правопорушення, наряду з іншими даними. У протоколі, між тим, такі дані не вказані, що свідчить як про відсутність доказів наявності у моїх діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ст.122 ч.3 КУпАП, так і про невідповідність змісту протоколу закону, зокрема, ст.256 КУпАП. До того ж, співробітник ДАІ, який склав адмінпротокол, категорично відмовився вказати у ньому дані вказаних мною свідків, зокрема, пасажира мого транспортного засобу, та водія автомобіля, що рухався поруч. Така позиція співробітника ДАІ є порушенням ст.256 КУпАП. Окрім того, згідно п. 1.6. розпорядження генерал-лейтенанта міліції М.М.Клюєва №466 від 21.05.2009, інспектор Гуреля Віктор Володимирович не мав права складати адміністративний протокол без наявності достатніх доказів допущення мною порушення ПДР (фото-, відеоматеріали, покази свідків тощо). Як можуть підтвердити обидва моїх свідки, та як вказано у протоколі про адміністративне правопорушення, на місці зупинки мене інспектором та при складанні протоколу не були присутні ані свідки того, що своїми діями я, начебто, створив аварійну ситуацію, ані водій транспортного засобу, якому я, начебто, створив аварійну ситуацію. За таких умов прошу:
Перевірити законність дій інспектора ДПС полку ДПС ДАІ ГУМВС України в м. Києві старшого сержанта міліції Гуреля Віктора Володимировича;
Перевірити законність складання ним протоколу про адміністративне правопорушення та затримання мене та мого пасажира на півтори години;
Провадження у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ст.122 ч.3 КпАП України, щодо мене, закрити за відсутністю у моїх діях складу зазначеного правопорушення; Надати мені письмову обґрунтовану відповідь на цей запит. Додатки: копія протоколу про адміністративне правопорушення серії АА №340320
Коментарі
LeoLine
116.05.10, 00:51
все це добре і грамотно... але це не змінить загальної ситуації...
бо ВСІ чудово розуміють для чого штрафи придумано..
Al KazlOFF
216.05.10, 00:52
"Ця скарга підлягає розгляду на підставі ст.288 ч.3 КУпАП, яка прямо передбачає
право особи оскаржити у вищестоящому органі або у вищестоящої посадової особи
постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи
ДАІ та їх посадові особи." Сначала - к вышестоящим посадовым особам ГАИ, а не в прокуратуру.
Al KazlOFF
316.05.10, 00:54
"складений на моє ім'я
протокол " - на им'я можно листа видправыти, а не составить протокол.
Нормальний
416.05.10, 00:56Відповідь на 2 від Al KazlOFF
Согласно закона вы можете оскаржиты вышестоящим посадовым особам или в суд, скарга в генпрокуратуру последняя инстанция.
Al KazlOFF
516.05.10, 00:57
Ой, я не заметил, что сразу в ГПУ, а не в районную. А чё не в ООН? Я не издеваюсь, я просто прошу не вводыты в в оману народ. Бо ответ будет такой "Вашу скаргу уважно розглянуто. З прыводу Вашого пытання Вам належить звернутися до мисцевого виддилу ДАИ"
Нормальний
616.05.10, 00:59Відповідь на 3 від Al KazlOFF
Это примерники заявлений, можете редактировать на ваше усмотрение.Реальные заявления которые выиграли дела в суде я от сканирую и выложу позже.
Нормальний
716.05.10, 01:03Відповідь на 5 від Al KazlOFF
Все проще обращайтесь с суд, в прокуратуре есть отдел надзора, за незаконными действиями правоохранительных органов, заявление ваше примут если будут основания.
Нормальний
816.05.10, 01:07Відповідь на 1 від LeoLine
Ситуація зміниться коли всі будуть боротися за свої права,скаржитись потрібно в любому випадку,тому,що рішення про сплату,чи несплату штрафу повинен приймати суд.
LeoLine
916.05.10, 01:16Відповідь на 8 від Нормальний
це спосіб, можливо, вберегти свій гаманець, але не змінити ситуацію..
Al KazlOFF
1016.05.10, 01:21Відповідь на 4 від Нормальний
Совершенно верное высказывание. Сначала вышестоящим органам - конкретному начальнику этого сержанта ИЛИ в суд, так написано в законе. Но в суде, после предварительных заседаний/заседания спросят - обращались ли со скаргою к керивныцтву органа, ибо оно в законе написано первым. А если нет - откажут в рассмотрении или залышать без розгляду. И вернуться к этапу подачи жалобы начальству - нема возможности, ибо прошел срок.
А прокуратура - орган надзора, и что-то делать может только в случае наличия состава правопорушення со стороны державного службовця. Отписка от неё гарантирована.
извини за смесь языков, раскладку не меняю - одной рукой пецкаю.