ЧіпТюнінг дизельних автомобілів групи VW

1. Для чіптюнінгу автомобілів групи VW потрібно...
1. Ноутбук.
2. кабель MPPS
заінсталювати програму і драйвер з диску.
3. кабель для проведення діагностики VAGcom щоб стерти помилки.


1. Отже для того щоб зчитати прошивку потрібно заінсталювати програму MPPS, що йде в комплекті до кабелю.
2. якщо у вас Windows 7 запуск проводити тільки в режимі адміністратора 
Тут є відео з описом процесу на англ. мові.
Для зчитування прошивки потрібно витягнути запобіжник панелі (наприклад для VW Skoda 1.9 tdi запобіжник 11 
Далі перевіряємо чи є звязок з блоком (ЕБУ)
Вибираємо марку автомобіля та тип блоку... наприклад EDC 15 -Kline та Skoda Octavia
Тиснемо кнопку ECU id та чекаємо відповіді від блока. якщо відповідь отримана можна зчитувати прошивку.
Для зчитування прошивки тиснемо READ. перед кожною операцією включаємо запалювання.
Зчитавши прошивку її потрібно відредагувати. Для цього можна звернутися до спеціаліста а можна самому.
Для цього раджу вивчити відповідну літературу в інтернеті: 
наприклад цей сайт.
https://sites.google.com/site/vagecumap/home

Для редагування дизельних прошивок можна використовувати програму
VAG EDC Suite
або 
WinOLS.
відреаговану прошивку заливаємо аналогічним шляхом, тільки не забуваємо про те що треба вийняти запобіжник приборної панелі.
при операції запису раджу не виходити з машини, і перед записом перевірити стан акумулятора. Він має бути зарядженим. Адже при будь-якому втраченні зєднування можна вбити блок. Вибираємо Write.

Після заливання прошивки потрібно видалити всі помилки втрати звязку з блоком VAGCOM  програмою Вася Діагност.
Вдалого чіпування.


Чіп-тюнінг Деу Сенс

Чіп тютінг -- це зміна програми електроного блоку управління (ЕБУ) двигуном, яке передбачає покращення ефективності режиму роботу двигуна (більша потужність, динаміка, плавність ходу, розхід). Зміна програми передбачає зміну калібровки режимів. Розглянемо процес заміни прошивки ЕБУ для Сенса. Для роботи нам потрібно мати (компютер з робочим компортом, КлайнАдаптер, програму Combiloader).

А- земля

С- Дозвіл на запис

G- +12В

М – К лінія

Клайн Адаптер можна купити ось тут http://www.masterkit.ru/main/set.php?num=634 Cкладати його має людина яка добре розбирається в радіотехніці.Для Підключення компютера до діагностичної колодки слід підключити адаптер в компорт компютера, а виходи клінії і масу слід включити в діагностичну колодку в два нижні виходи колодки. Лівий нижній М -це Клінія, А правий нижній це маса. Для прошвики слід подати 12в на контакт "С" діагностичної колодки. 12 в можна взяти з контакту "G".(див. рисунок вище). У випадку відсутності з'єднання компьютера з ЕБУ, означає шо або не дійшла напруга на контакт C, або не йде живлення на ЕБУ в режимі програмування. Тоді слід замкнути головне реле зліва під капотом, якшо стояти лицем до капоту, знаходиться в коробочці.  На форумах пишуть що в декого і виходить без замикання, але в мене особисто вийшло тільки після замикання контактів Реле,що знаходиться справа біля реле контролю заряду. Замикати слід 30 і 87 контакти (контактну групу реле).Потім коли все підєднано запускаємо комбілоудер і при кожній операції зчитуванні, запису ЕБУ слід включатиа -вимикати запалювання ключом. Прошивку можна скачати з сайту chipsoft.ru Combiloader На новій прошивці в машині хід плавніший, нема ривків, більша тяга на низах.