Кандидати витратили на рекламу більше 2 мільярдів гривень
- 10.02.10, 18:29
Кандидати витратили на рекламу більше 2 мільярдів гривень
Під час президентської виборчої кампанії в Україні кандидати на посаду глави держави витратили на рекламу та піар-послуги від 2 до 3 млрд грн.
Про це повідомили голови вітчизняного ринку реклами та піару.
Зокрема, представник координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко зазначив, що всі офіційно зареєстровані кандидати на посаду президента у першому турі на пряму рекламу витратили близько 1 млрд 150 млн грн і ще близько 700-750 млн грн - на непряму, немедійний рекламу.
У другому турі виборів, на думку Біденка, кожен з кандидатів витратив на рекламу в межах 100 млн грн.
"В цілому на вибори пішло десь близько 1 мільярда 900 млн грн, максимум - до двох мільярдів. Це вже з усіма гонорарами і послугами політтехнологів", - підкреслив він.
У свою чергу, голова "Спілки рекламістів України" Євген Ромат вважає, що витрати на рекламну кампанію були ще вищими.
"Багато чого не враховується. Ми живемо в державі з досить непрозорою інформаційної галуззю - і джинса, і сірий піар, і листівки, і плакати. Я думаю, що все ж таки ця цифра близько 2,5-3 млрд грн.", - зазначив він.
Разом з тим, генеральний директор компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating Валерій Курейко висловив думку, що з названої рекламістами суми, витраченої на рекламну кампанію, близько 30% коштів пішло на піар-послуги.
Нагадаємо, що за офіційними даними, за витратами кандидатів у першому турі лідирує Сергій Тігіпко. Він виділив на виборчу кампанію 82 млн 801 тисяч 200 грн власних коштів. Ще 19 млн 201 тисяч 753 грн 12 коп. склали добровільні внески фізичних осіб.
За ним йдуть Арсеній Яценюк з 93 млн грн, Володимир Литвин з 63 млн грн, Віктор Ющенко з 55 млн грн, Юрій Костенко з 18 млн грн.
Найменше за всіх витратив Василь Противсіх - майже 159 тисяч грн.
Під час президентської виборчої кампанії в Україні кандидати на посаду глави держави витратили на рекламу та піар-послуги від 2 до 3 млрд грн.
Про це повідомили голови вітчизняного ринку реклами та піару.
Зокрема, представник координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко зазначив, що всі офіційно зареєстровані кандидати на посаду президента у першому турі на пряму рекламу витратили близько 1 млрд 150 млн грн і ще близько 700-750 млн грн - на непряму, немедійний рекламу.
У другому турі виборів, на думку Біденка, кожен з кандидатів витратив на рекламу в межах 100 млн грн.
"В цілому на вибори пішло десь близько 1 мільярда 900 млн грн, максимум - до двох мільярдів. Це вже з усіма гонорарами і послугами політтехнологів", - підкреслив він.
У свою чергу, голова "Спілки рекламістів України" Євген Ромат вважає, що витрати на рекламну кампанію були ще вищими.
"Багато чого не враховується. Ми живемо в державі з досить непрозорою інформаційної галуззю - і джинса, і сірий піар, і листівки, і плакати. Я думаю, що все ж таки ця цифра близько 2,5-3 млрд грн.", - зазначив він.
Разом з тим, генеральний директор компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating Валерій Курейко висловив думку, що з названої рекламістами суми, витраченої на рекламну кампанію, близько 30% коштів пішло на піар-послуги.
Нагадаємо, що за офіційними даними, за витратами кандидатів у першому турі лідирує Сергій Тігіпко. Він виділив на виборчу кампанію 82 млн 801 тисяч 200 грн власних коштів. Ще 19 млн 201 тисяч 753 грн 12 коп. склали добровільні внески фізичних осіб.
За ним йдуть Арсеній Яценюк з 93 млн грн, Володимир Литвин з 63 млн грн, Віктор Ющенко з 55 млн грн, Юрій Костенко з 18 млн грн.
Найменше за всіх витратив Василь Противсіх - майже 159 тисяч грн.