Три хвилини після того, чоловік середніх років помітив музиканта, який грає. Він уповільнив крок і зупинився на кілька секунд, а потім поспішив переглянути свій розклад.
За хвилину скрипаль отримав свій перший відгук - один долар: якась жінка жбурнула і не стишуючи ходу продовжила свій шлях.
Через кілька хвилин, якийсь чоловік притулився до стіни, щоб послухати, але глянувши на годинник,
поспішив далі. Ясно, що він спізнився на роботу.
Найбільше уваги було від 3-річного хлопчика. Його мати тягнула його за собою, але дитина зупинилася, щоб подивитися на скрипаля.
Його мати наполягала продовжити рух і дитина послухалась, пішла далі, повертаючи голову весь час. Ці дії були повторені кількома іншими дітьми. Всі батьки, без винятку, змушували їх рухатися далі.
Протягом 45 хвилин музикант грав, та тільки 6 чоловік зупинилися і залишилися
на деякий час. Близько 20 дали йому грошей, але продовжували йти своїм
звичним кроком. Він зібрав $ 32.
Коли він закінчив грати і стало тихо - ніхто не помітив. Ніхто не аплодував, не було ніякого визнання.
Ніхто не знав цього, але цим скрипалем був Джошуа Белл,
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5%D0%BB%D0%BB,_%D0%94%D0%B6%D0%BE%D1%88%D1%83%D0%B0
один з найкращих музикантів в світі. Він зіграв одну з найскладніших частин з
коли-небудь написаних для скрипки на суму 3,5 мільйона доларів.
За два дні до гри в метро, білети в театрі Бостона на гру Джошуа Белл були
розпродані в середньому по $ 100.
Це реальна історія. Джошуа Белл грав інкогніто в метро
Це було організовано Washington Post, як частина соціального експерименту, про сприйняття, смак і пріоритети людей. Завданням були: звичне середовище в невідповідний час: Ми сприймаємо красу?
Ми зупиняємося, щоб зрозуміти це? Визнаємо талант у несподіваній обстановці?
Один з можливих висновків із цього досвіду може бути наступним: Якщо ми не будемо мати одну хвилину, щоб зупинитися й послухати одного з кращих музикантів в світі який грає найкращу музику, коли-небудь написаних, як багато інших речей ми не помітимо?
Коментарі
xMbIPEHOK
15.02.12, 11:08
буквально на днях мені розповідали про цю історію.спасибі за замітку
Alena Pupkina
25.02.12, 11:11Відповідь на 1 від xMbIPEHOK
vik-pik
35.02.12, 11:29
Ми заручники умовностей та реклами
анонім
45.02.12, 11:36
Alena Pupkina
55.02.12, 17:45Відповідь на 4 від анонім
що саме ти маєш на увазі? мій недосконалий перклад з англійської? чи сам факт? Просто в мене є ряд питань, на які я маю свою думку, але цікава точка зору всього соціуму - в тому числі і твоя)) Наприклад,Чому дітям це цікаво, а дорослим ні)) Чому квитки по 100 баксів розкуплені, а гра в сабвеї - не потрібна ... і так далі...
анонім
65.02.12, 18:25Відповідь на 5 від Alena Pupkina
я маю на увазі,що цій історії вже роки три чи чотири
Alena Pupkina
76.02.12, 09:41
та ну!! серйозно?? от я село без газу
Westalka
86.02.12, 23:46
А я обращаю внимание на уличных иузыкантов.
Несколько раз - в переходах киевского метро. И еще - у нас, в Днепре, возле предварительных касс вокзала.
Бывает, очень хорошо играют, профессионально.
Зося Квітнева
913.07.12, 23:52
чоловік колись розповідав, що якось давно бачив в переході київського метро І.Завадського (того що зараз сидить)..
чоловік говорить, що Завадського теж не впізали.. і це ту людину, квитки на концерти якого коштували по кілька сотень гривень..
анонім
1010.01.13, 20:38
Чи й не краса! Більшість людей класику не терплять. От на попсятинку повелися б. А я повівся б на НС-блек-метал.